កំពូល Warcraft គេហទំព័រភ្នាល់ ២០២៤

ចេញដំបូងក្នុងឆ្នាំ 2002 ជា 'Warcraft 3: Reign of Chaos' ហ្គេមនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយ ព្យុះព្រិល និងបានចេញផ្សាយសម្រាប់ Microsoft Windows ដែលជាផ្នែកមួយនៃស៊េរីវីដេអូហ្គេម Warcraft ដ៏ល្បីល្បាញរួចទៅហើយ។ ប៉ុន្តែវាមិនមែនរហូតដល់ការចេញផ្សាយកញ្ចប់ពង្រីករបស់វា 'The Frozen Throne' ប៉ុន្មានឆ្នាំក្រោយមកក្នុងឆ្នាំ 2003 ដែល Warcraft 3 បានក្លាយជាធាតុផ្សំដ៏សំខាន់នៃឈុតកីឡា eSports ។

វានឹងក្លាយទៅជាវត្តមានឥតឈប់ឈរនៅក្នុងពិធីបុណ្យ eSports ផ្សេងៗគ្នា ដូចជា Electronic Sports World Cup, World Cyber Games និង World Series of Video Games ដើម្បីនិយាយពីរបី។ វានឹងពេញនិយមជាពិសេសនៅកូរ៉េខាងត្បូង និងចិន។ ខណៈពេលដែលប្រជាប្រិយភាពរបស់វាធ្លាក់ចុះបន្តិចក្នុងឆ្នាំ 2010 ដោយសារតែការបញ្ចូលចំណងជើង eSports ផ្សេងៗ វាបានរក្សាការតាមដានដ៏រឹងមាំដែលបានកើនឡើងក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំថ្មីៗនេះ។

Warcraft 3 កើតឡើងជាច្រើនឆ្នាំបន្ទាប់ពីព្រឹត្តិការណ៍នៃ Warcraft II ហើយធ្វើតាមរឿងរ៉ាវនៃការប៉ុនប៉ងរបស់ Burning Legion ដើម្បីដណ្តើមយកពិភពប្រឌិតរបស់ Azeroth ដោយមានជំនួយពីកងទ័ពនៃ Undead ដែលដឹកនាំដោយ Paladin Arthas Menethil ដែលបានធ្លាក់ចុះ។ វាដើរតាម Human Alliance, Orcish Horde, និង Night Elves នៅពេលដែលពួកគេធ្វើការរួមគ្នាដើម្បីបញ្ឈប់ពួកគេ មុនពេលពួកគេបំផ្លាញដើមឈើពិភពលោក។

Warcraft 3 គឺជាហ្គេមយុទ្ធសាស្រ្តតាមពេលវេលាជាក់ស្តែងដែលបានកំណត់នៅក្នុងពិភព Fantasy ខ្ពស់។ យុទ្ធសាស្ត្រពេលវេលាពិត ឬ RTS គឺជាប្រភេទរងនៃ វីដេអូហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រ ដែលអ្នកលេងទាំងអស់អាចលេងក្នុងពេលតែមួយក្នុង "ពេលវេលាពិត" ជាជាងនៅក្នុងវេន។

នៅក្នុងហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រពេលវេលាជាក់ស្តែង ដូចជា Warcraft អ្នកលេងម្នាក់ៗដាក់ទីតាំងអគារ និងគ្រឿងសមយុទ្ធក្រោមការគ្រប់គ្រងដោយផ្នែករបស់ពួកគេ ដើម្បីការពារទីតាំងផែនទី និង/ឬកាត់ផ្តាច់ធនធានគូប្រជែងរបស់ពួកគេ។ វាអាចទៅរួចក្នុងការសាងសង់គ្រឿង និងអគារបន្ថែមនៅក្នុងហ្គេម RTS បែបប្រពៃណី ទោះបីជាជាធម្មតាវាត្រូវបានកំណត់ដោយតម្រូវការក្នុងការចំណាយធនធានប្រមូលផ្តុំក៏ដោយ។

សរុបមក ហ្គេម RTS ដូចជា Warcraft រួមមានការប្រមូលផ្តុំធនធាន ការសាងសង់មូលដ្ឋាន ការអភិវឌ្ឍន៍បច្ចេកវិទ្យាក្នុងហ្គេម និងការគ្រប់គ្រងអង្គភាពដោយប្រយោល។

កំពូល Warcraft គេហទំព័រភ្នាល់ ២០២៤
Zhang Wei
ExpertZhang WeiExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

ការភ្នាល់លើ Warcraft

នៅពេលដែលហ្គេមបានកើនឡើងនៅក្នុងប្រជាប្រិយភាព និងនៅពេលដែលឈុតភ្នាល់ eSports មានការវិវឌ្ឍន៍ វាជៀសមិនរួចទេដែលអ្នកភ្នាល់ សៀវភៅកីឡា និងគេហទំព័រភ្នាល់ eSports wow នឹងចាប់ផ្តើមរួមទាំង Warcraft 3 នៅក្នុងការផ្តល់ជូនភ្នាល់របស់ពួកគេ។

នៅពេលដែលអ្នកបានសម្រេចចិត្តភ្នាល់លើ Warcraft អ្នកនឹងត្រូវស្វែងរកគេហទំព័រភ្នាល់ eSports ត្រឹមត្រូវសម្រាប់ការភ្នាល់ដែលអ្នកមានបំណងដាក់។ ការភ្នាល់ eSports ឥឡូវនេះអាចចូលប្រើបាននៅចំនួនកើនឡើងនៃគេហទំព័រលេងល្បែងអនឡាញ ចាប់ពីអ្នកភ្នាល់តាមបែបប្រពៃណី រហូតដល់គេហទំព័រភ្នាល់ eSports ឯកទេស។

ការភ្នាល់លើហ្គេមវីដេអូអាចហាក់ដូចជាខុសពីការភ្នាល់កីឡាបែបប្រពៃណី ប៉ុន្តែនៅពេលដែលអ្នកធ្លាប់ប្រើ eSports អ្នកនឹងឃើញថាការភ្នាល់លើសកម្មភាព eSports គឺដូចគ្នានឹងការភ្នាល់បាល់ទាត់ បាល់បោះ ឬការប្រណាំងសេះដែរ។

ដូច្នេះតើអ្នកភ្នាល់ eSports យ៉ាងដូចម្តេច ហើយតើអ្នកឈ្នះការភ្នាល់របស់អ្នកដោយរបៀបណា? វាដូចគ្នាទៅនឹងការភ្នាល់ និងឈ្នះការភ្នាល់បែបប្រពៃណី។ ជ្រើសរើសទីផ្សារភ្នាល់ eSport ដែលអ្នកចាប់អារម្មណ៍ ហើយពិនិត្យមើល ហាងឆេង eSports ដើម្បីប្រាកដថាវាត្រឹមត្រូវសម្រាប់អ្នក។

អត្ថប្រយោជន៍ដ៏ធំជាមួយនឹងការភ្នាល់ eSports គឺថាវាកាន់តែមានអន្តរកម្មជាមួយសហគមន៍ ការផ្សាយបន្តផ្ទាល់ ស្ថិតិ ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងច្រើនទៀតពីអ្នកភ្នាល់ eSports ដ៏ល្អបំផុតដែលធ្វើការភ្នាល់លើហ្គេមវីដេអូ បទពិសោធន៍ភ្នាល់ដ៏អស្ចារ្យ។

ហេតុអ្វីបានជា Warcraft ពេញនិយម?

Warcraft 3 គឺជាជោគជ័យដ៏ធំមួយ ហើយវាបានបង្កើតឡើងវិញនូវវីដេអូហ្គេមអនឡាញដែលមានអ្នកលេងច្រើនក្នុងរយៈពេលខ្លីចាប់តាំងពីវាត្រូវបានចេញផ្សាយ។ ហ្គេមនេះលក់បានរាប់លានច្បាប់ បង្កើតឋានៈការគោរព និងអ្នកគាំទ្រដ៏ស្មោះត្រង់។ នៅពេលដែលហ្គេមនេះបានចូលទៅក្នុងពិភពប្រកួតប្រជែងនៃ eSports វាបានបង្ករឱ្យមានការប្រកួតដ៏ពេញនិយម និងអ្នកលេងផ្កាយជាច្រើន។

ជាមួយនឹងហ្គេមលេចធ្លោជាច្រើននៅលើទីផ្សារភ្នាល់កីឡាអេឡិចត្រូនិក Warcraft 3 ត្រូវបានមើលរំលងដោយអ្នកកក់ បើទោះបីជា ព្រឹត្តិការណ៍ការប្រកួតអាជីព បន្តប្រព្រឹត្តទៅនៅកន្លែងផ្សេងៗជុំវិញពិភពលោកស្ទើរតែរៀងរាល់ឆ្នាំ។

ម៉្យាងវិញទៀត Blizzard ដឹងពីរបៀបដើម្បីរស់ឡើងវិញនូវបុរាណចាស់។ នៅពេលដែលប្រជាប្រិយភាពរបស់ Warcraft 3 ធ្លាក់ចុះ Blizzard បានសម្រេចចិត្តដកដង្ហើមជីវិតថ្មីទៅក្នុងហ្គេម។ Warcraft 3: Reforged ដែលជាកំណែដែលមើលឃើញ និងធ្វើឱ្យទាន់សម័យនៃហ្គេមបុរាណត្រូវបានចេញផ្សាយនៅឆ្នាំ 2020។

សហគមន៍អ៊ីនធឺណិត

ហ្គេមនេះមានប្រជាប្រិយភាពជាពិសេសនៅក្នុងប្រទេសចិន កូរ៉េខាងត្បូង អាល្លឺម៉ង់ ស៊ុយអែត និងជប៉ុន។ មនុស្សរាប់លាននាក់ជុំវិញពិភពលោកបានទស្សនាការប្រកួតដូចជា Electronic Sports World Cup, World Cyber Games, World eSports Games, International eSports Festival និង World Series of Video Games។ ហើយហ្គេមនេះមិនត្រូវបានកំណត់ត្រឹមតែការប្រកួតដែលមានជំនាញវិជ្ជាជីវៈប៉ុណ្ណោះទេ។ វាមានអ្នកប្រើប្រាស់រាប់រយពាន់នាក់នៅលើសង្វៀនប្រកួតប្រជែងស្ម័គ្រចិត្តផ្សេងៗដូចជា Battle.net ។

លេង Warcraft តាមអ៊ីនធឺណិត

អ្នកលេងល្បែងនៅក្នុង Warcraft 3 ត្រូវបានដាក់នៅលើផែនទី ហើយត្រូវប្រមូលធនធានដូចជាមាស និងឈើដើម្បីអភិវឌ្ឍមូលដ្ឋានរបស់ពួកគេ និងបង្កើតកងទ័ពដ៏ធំគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីកម្ចាត់គូប្រជែងរបស់ពួកគេ។

ហើយនោះគ្រាន់តែជាការចាប់ផ្តើមនៃការប្រកួតប៉ុណ្ណោះ។ ដើម្បីឈ្នះហ្គេម អ្នកលេងត្រូវតែការពារមូលដ្ឋានរបស់ពួកគេ ខណៈពេលដែលបំផ្លាញមូលដ្ឋានរបស់សត្រូវផងដែរ។ ក្នុងចំណោមលក្ខណៈពិសេសថ្មីៗជាច្រើន Reign of Chaos បានណែនាំការប្រណាំងថ្មីពីរគឺ Night Elves និង Undead ដើម្បីទៅជាមួយ Orcs និង Humans ដើមនេះបានបង្កើនចំនួនការប្រណាំងដល់ទៅបួន។

Warcraft 3 គឺជាហ្គេមមួយក្នុងចំណោមហ្គេមមួយចំនួនដែលរួមបញ្ចូលវីរបុរសនៅក្នុងអង្គភាពកងទ័ព ផ្ទុយពីហ្គេមដូចជា Dota, League of Legends ឬ Starcraft 2 ដែលអ្នកទាំងពីរគ្រប់គ្រងជើងឯក ឬផ្តោតលើការកសាងមូលដ្ឋាន។ រាល់ការប្រណាំង Warcraft 3 មានវីរបុរសតែមួយគត់ ដោយវីរបុរសនីមួយៗត្រូវបានចាត់ថ្នាក់ដោយផ្អែកលើស្ថិតិស្នូលរបស់ពួកគេ - កម្លាំង ភាពរហ័សរហួន និងភាពវៃឆ្លាត។

វីរបុរសដ៏ល្អបំផុតមួយចំនួនពីការប្រណាំងនីមួយៗគឺ Mountain King for the Humans, The Orc's Tauren Chieftain, Death Knight from the Undead ដែលចូលចិត្តហ្គេមចុង និង Demon Hunter of the Elven race ដែលអាចប្រកែកបានថាជាវីរបុរសអាក្រក់បំផុតនៅក្នុងហ្គេម។ .

អ្នកលេង Warcraft ធំ

Warcraft 3 ទំនង​ជា​ជា​ហ្គេម​កុំព្យូទ័រ​ដំបូង​គេ​ក្នុង​ប្រវត្តិសាស្ត្រ​ដែល​បង្កើត​ឱ្យ​មាន​រឿងព្រេង eSports ។ មាន​ឈ្មោះ​ល្បី​ៗ​ជា​ច្រើន​នៅ​លើ​ឈុត​ប្រកួត​ប្រជែង Warcraft 3។

Li 'Sky' Xiaofeng

Li Xiaofeng គឺជាមេរបស់ Warcraft 3 របស់ចិនដែលបានធ្វើបដិវត្តន៍ពីរបៀបដែលពូជមនុស្សត្រូវបានតំណាងនៅក្នុងហ្គេម។ គាត់បានឈ្នះ World Cyber Games ក្នុងអាវក្រហមរបស់ប្រទេសចិនក្នុងឆ្នាំ 2005 និង 2006។ ការប្រកួតនេះត្រូវបានចាត់ទុកថាជាកំពូលនៃការលេងហ្គេមអន្តរជាតិ Warcraft 3 ហើយការទទួលជ័យជម្នះរបស់ Li ក្នុងរយៈពេលពីរឆ្នាំជាប់គ្នាបានធ្វើឱ្យគាត់ទទួលបានកន្លែងនៅក្នុងសាលកិត្តិនាមពិភពលោកនៃហ្គេម Cyber Games ។ .

Yoan 'ToD' Merlo

Yoan Merlo គឺជាអ្នកលេងដ៏ល្បីម្នាក់ទៀតដែលបានឈ្នះការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោក Blizzard Worldwide Invitational និង Cyberathlete Professional League ។ គាត់ក៏បានសម្តែងការកោតសរសើរនៅឯ World Cyber Games ជាកន្លែងដែលគាត់បានឈ្នះមេដាយប្រាក់ និងសំរឹទ្ធ ហើយត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះថាជាអ្នកលេង Warcraft 3 ល្អបំផុតប្រចាំឆ្នាំ 2007 ។

លោក Wang 'Infi' Xuwen

នៅពេលលេងហ្គេម Wang Xuwen ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកសាងសង់ប៉មវាយលុក និងការពារជាច្រើន។ គាត់បានឈ្នះការប្រកួតជាច្រើន រួមទាំងមហោស្រព eSports អន្តរជាតិក្នុងឆ្នាំ 2007, KODE5 នៅទីក្រុងមូស្គូ, ហ្គេម eSports ពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ 2008, World Cyber Games ក្នុងឆ្នាំ 2009 និង Warcraft 3 Champions League Season XIV ជាមួយនឹងក្រុម World Elite ។

តើមានការប្រកួត Warcraft ឬ League?

ប្រហែលជាការប្រកួត Warcraft ដ៏ធំបំផុត និងរង់ចាំបំផុតគឺ ESL Pro Tour ឬអ្វីដែលជួនកាលគេស្គាល់ថាជា DreamHack បើក.

Dreamhack បានចាប់ផ្តើមនៅដើមទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1990 ជាការជួបជុំតូចមួយនៃមិត្តរួមថ្នាក់ និងមិត្តភក្តិនៅក្នុងបន្ទប់ក្រោមដីនៃសាលាបឋមសិក្សាមួយនៅ Malung, ស៊ុយអែត. វាត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរទីតាំងទៅអាហារដ្ឋានរបស់សាលាក្នុងឆ្នាំ 1994 ដែលបានក្លាយជាព្រឹត្តិការណ៍មួយក្នុងចំនោមព្រឹត្តិការណ៍បច្ចេកវិទ្យា និងការលេងហ្គេមក្នុងតំបន់ដ៏ធំនៅពេលនោះ។ នេះក៏ជាព្រឹត្តិការណ៍ដំបូងគេដែលត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះថា DreamHack។

ព្រឹត្តិការណ៍ដែលបានកើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 1997 នៅ Arena Kupolen ក្នុងBorlänge បានក្លាយជាពិធីជប់លៀង LAN ដ៏ធំបំផុតរបស់ប្រទេសស៊ុយអែត និងជាពិធីជប់លៀងដ៏ធំបំផុតទីបីនៅ Scandinavia នៅពេលនោះ។ លើសពីនេះទៀត DreamHack 2001 និងព្រឹត្តិការណ៍ជាបន្តបន្ទាប់ត្រូវបានធ្វើឡើងនៅមជ្ឈមណ្ឌលតាំងពិពណ៌ Elmia នៅJönköping ជាកន្លែងដែលវានៅតែមានតាំងពីពេលនោះមក។

នៅថ្ងៃទី 15 ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ 2012 DreamHack បានប្រកាសពីភាពជាដៃគូជាមួយ Major League Gaming (MLG) និង Electronic Sports League (ESL) ដើម្បីគាំទ្រដល់ការលូតលាស់ និងការអភិវឌ្ឍន៍នៃឈុតកីឡា eSports របស់អាមេរិកខាងជើង និងអឺរ៉ុប។ កិច្ចសហការទាំងនេះរួមមានចំណាត់ថ្នាក់សកល រចនាសម្ព័ន្ធប្រកួតប្រជែងបង្រួបបង្រួម និងលក្ខណៈពិសេសផ្សេងទៀត។

នៅថ្ងៃទី 30 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ 2020 ESL បានប្រកាសថាខ្លួនបានសម្រេចចិត្តបញ្ចូលគ្នាជាមួយ DreamHack ។ អាជីវកម្មទាំងពីរដំណើរការជាក្រុមហ៊ុនតែមួយ ប៉ុន្តែយីហោទាំងពីរដំណើរការដោយឯករាជ្យ។ ESL Pro Tour 2020 គឺជាដំណើរទេសចរណ៍អាជីព Warcraft 3 ដំបូងបង្អស់របស់ពិភពលោក។ ESL សហការជាមួយ DreamHack រៀបចំ ឧបត្ថម្ភ និងរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍នេះ។

អ្វី​ដែល​គួរ​ឲ្យ​ភ្ញាក់ផ្អើល​នោះ ប្រទេស​កំពូល​ដែល​ឈ្នះ​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​លើ​ឆាក​ពិភព​លោក​គឺ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង។ នៅពេលដែល Gen.G ដែលជាក្រុមហ៊ុនកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលមានមូលដ្ឋាននៅរដ្ឋកាលីហ្វ័រញ៉ាបានបើកសាលា Gen.G Elite Esports Academy ក្នុងទីក្រុងសេអ៊ូលក្នុងឆ្នាំ 2019 ពួកគេបាននិយាយរហូតមកដល់ពេលនេះថា "កូរ៉េខាងត្បូងនៅតែត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាមេកានៃកីឡា eSports" ហើយថា "នេះ គឺជាកន្លែងដែលអ្នកមានទេពកោសល្យភាគច្រើន"

ប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងតែងតែកំណត់និយមន័យនៃហ្គេមវីដេអូដែលមានលក្ខណៈប្រកួតប្រជែង។ ការលេងហ្គេមអនឡាញបានបញ្ចប់ឡើងនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងមុននេះ និងលឿនជាងកន្លែងផ្សេងទៀតក្នុងពិភពលោក។ នៅពេលដែលប្រទេសនេះបានណែនាំអ៊ិនធឺណិតល្បឿនលឿនជាលើកដំបូងនៅចុងទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1990 វាឃើញមានការកើនឡើងនៃចំនួនហាងកាហ្វេហ្គេម 24 ម៉ោងដែលគេស្គាល់ថាជា PC bangs ។

កន្លែងដ៏គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ ជាញឹកញាប់នៅក្រោមដី បានវិវត្តទៅជាចំណុចកណ្តាលនៃវប្បធម៌ហ្គេម ហើយនៅទីបំផុតរៀបចំការប្រកួតក្រៅផ្លូវការ។ មកដល់ឆ្នាំ 2000 ប៉ុស្តិ៍ទូរទស្សន៍ខ្សែកាបរបស់កូរ៉េខាងត្បូងគឺជាទូរទស្សន៍ដំបូងគេក្នុងពិភពលោកដែលផ្សាយការប្រកួតហ្គេមអនឡាញ។

យោងតាមការស្ទង់មតិរបស់ក្រសួងអប់រំថ្មីៗនេះ eSports ឥឡូវនេះគឺជាការងារនាពេលអនាគតដ៏ពេញនិយមបំផុតទីប្រាំក្នុងចំណោម កូរ៉េខាងត្បូង សិស្ស តាមពីក្រោយតែអត្តពលិក វេជ្ជបណ្ឌិត គ្រូ និងអ្នកបង្កើតមាតិកាឌីជីថលប៉ុណ្ណោះ។ នៅឆ្នាំ 2022 កីឡា eSports នឹងត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុង Asian Games ផងដែរ។

អ្នកលេងកំពូលដូចជា សម្ព័ន្ធនៃរឿងព្រេងLee Sang-hyeok ដែល​មាន​រហស្សនាម​ថា Faker សម្រេច​បាន​កម្រិត​កិត្តិនាម និង​សំណាង​ដូច​តារា K-pop ។ មនុស្សរាប់លាននាក់ចូលមើលពួកគេលេងក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែងនៅលើអ៊ីនធឺណិត។ មុនពេលជំងឺរាតត្បាតរាតត្បាត អ្នកគាំទ្របានសម្រុកចូលទៅក្នុងសង្វៀន eSports ដែលមើលទៅដូចជាឈើឆ្កាងរវាងការប្រគុំតន្ត្រីរ៉ុក និងកីឡដ្ឋានគាំទ្រកីឡាចំបាប់។

កីឡាករកំពូលម្នាក់នេះ ពិតជាមានដើមកំណើតកូរ៉េមែន។ Jang 'Moon' Jae Ho គឺជាជើងឯកពិភពលោក Warcraft 3 ប្រាំសម័យកាល អតីតអ្នកលេង Night Elf រឿងព្រេងនិទាននៅក្នុង Warcraft 3 និងអ្នកលេង Zerg នៅក្នុង Starcraft II ។ គាត់​បាន​ឈ្នះ​ការ​ប្រកួត​លីក​តាម​ទូរទស្សន៍​ជាតិ​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​ចំនួន​បី ព្រម​ទាំង​បួន​រដូវ​កាល​នៃ​សង្គ្រាម​លោក​របស់ MBCGame។

Moon ត្រូវបានគេមើលឃើញជាញឹកញាប់នៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តប្រើប្រាស់ Warcraft 3 ដែលបានក្លាយជាស្តង់ដារសម្រាប់អ្នកលេង Night Elf ជាច្រើន ហើយត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះថា "ការប្រណាំងទី 5" ។ គាត់បានចូលរួម និងឈ្នះហ្គេម Warcraft 3 ដែលចាក់ផ្សាយតាមទូរទស្សន៍ច្រើនបំផុត ក្នុងចំណោមអ្នកលេង Warcraft 3 ។

នៅពេលដែល Starcraft II ត្រូវបានចេញផ្សាយ គាត់បានប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ៗសម្រាប់ទាំង Starcraft II និង Warcraft 3 ប៉ុន្តែនៅទីបំផុត Moon បានប្តូរទៅ Starcraft II ពេញម៉ោងនៅពេលដែលគាត់បានចូលរួម។ Fnatic នៅខែមករាឆ្នាំ 2012 ។

Moon បង្ហាញខ្លួននៅក្នុងខ្សែភាពយន្តឯកសារ "Beyond the Game" ជាអ្នកលេងម្នាក់ក្នុងចំណោមអ្នកលេង Warcraft 3 ។

ការភ្នាល់លើ Warcraft នៅឯអ្នកផ្តល់សេវា

គេហទំព័រភ្នាល់ Warcraft 3 ត្រូវបានអនុវត្តជាក់ស្តែង ស្លឹកឈើបួនដង ប៉ុន្តែមានការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត។ ហ្គេម Warcraft 3: Reforged ដែលទើបចេញថ្មី ក៏ដូចជាអ្នកគាំទ្រដែលមានការលះបង់ច្រើនទសវត្សរ៍មកហើយ ហើយភាពជោគជ័យនៃការភ្នាល់លើការភ្នាល់ World of Warcraft និង Heroes of the Storm សុទ្ធតែបានជួយដល់ឆាកភ្នាល់ Warcraft 3។

មានសៀវភៅកីឡាជាច្រើនដែលអ្នកអាចដាក់ភ្នាល់លើ Warcraft 3។ អ្នកត្រូវតែពិចារណាពីតម្រូវការ និងចំណូលចិត្តរបស់អ្នកនៅពេលស្វែងរកសៀវភៅកីឡាអនឡាញដ៏ល្អបំផុត។ កត្តាដូចជាថាតើអ្នកលេងញឹកញាប់ប៉ុណ្ណា និងប្រភេទនៃការភ្នាល់ដែលអ្នកចង់ដាក់ សុទ្ធតែមានឥទ្ធិពលលើការសម្រេចចិត្តរបស់អ្នក។ មនុស្សមួយចំនួនអាចចូលចិត្តការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិតដែលមានចំណុចប្រទាក់ងាយស្រួលប្រើ ចំណែកឯអ្នកផ្សេងទៀតប្រហែលជាខ្វល់ខ្វាយច្រើនជាមួយនឹងចំនួននៃការភ្នាល់ដែលពួកគេអាចដាក់ក្នុងមួយថ្ងៃ។

ដើម្បីភ្នាល់ ដំបូងអ្នកត្រូវតែចុះឈ្មោះជាមួយអ្នកភ្នាល់ល្បីឈ្មោះ។ ដើម្បីកាត់បន្ថយហានិភ័យរបស់អ្នក ដំបូងអ្នកគួរតែពិនិត្យមើលច្បាប់របស់អ្នកភ្នាល់សម្រាប់ការភ្នាល់លើ Warcraft 3។

គេហទំព័រភ្នាល់ Warcraft 3 ល្អបំផុតមានដូចខាងក្រោម៖

  • 1xBet
  • Betwinner
  • 10 ភ្នាល់
  • ប៉ារីម៉ាត
  • បេតសុន

សូមចងចាំថា ដោយសារគេហទំព័រមួយផ្តល់ eSport វាមិនមានន័យថាវាផ្តល់ការភ្នាល់លើការប្រកួតទាំងអស់នោះទេ។ ជាថ្មីម្តងទៀត ដោយសារសៀវភៅកីឡាអនឡាញមួយចំនួនគ្រាន់តែជ្រលក់ម្រាមជើងរបស់ពួកគេចូលទៅក្នុងទឹកទាក់ទងនឹងហ្គេមវីដេអូ ពួកគេអាចជ្រើសរើសផ្តោតតែលើព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ៗដូចជាពានរង្វាន់អន្តរជាតិ ខណៈពេលដែលមិនអើពើការប្រកួតសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍តូចៗ។

សូម​គិត​ថា​អ្នក​មិន​គួរ​ដាក់​កម្រិត​ខ្លួន​ឯង​ត្រឹម​តែ​សៀវភៅ​កីឡា​មួយ​ក្បាល​នោះ​ទេ។ នៅពេលនិយាយអំពីការភ្នាល់លើ Warcraft 3 មិនមែនអ្នកភ្នាល់ទាំងអស់ត្រូវបានបង្កើតឡើងស្មើគ្នានោះទេ។ ខ្លះអាចផ្តល់ទីផ្សារបានតែពីរបីប៉ុណ្ណោះ ចំណែកទីផ្សារខ្លះទៀតអាចផ្តល់ជួរធំទូលាយជាង។

សំខាន់ជាងនេះទៅទៀត មិនមែនអ្នកកក់ esport ទាំងអស់សុទ្ធតែមានភាពឧស្សាហ៍ព្យាយាម ឬមានសមត្ថភាពក្នុងការកំណត់តម្លៃទីផ្សាររបស់ពួកគេដូចអ្នកផ្សេងទៀតនោះទេ។ ដូច្នេះ មុននឹងអ្នកដាក់ប្រាក់ភ្នាល់ សូមគិតអំពីជម្រើសទាំងអស់របស់អ្នក។ ឆាប់ៗនេះ អ្នកប្រហែលជាអាចដឹងថាអ្នកយល់ច្បាស់ថាអ្នកភ្នាល់ណាដែលផ្តល់រង្វាន់ច្រើនបំផុតក្នុងការភ្នាល់ជាមួយ។

ដើម្បីភ្នាល់ប្រកបដោយផ្លែផ្កាលើ Warcraft 3 រឿងទាំងនេះគឺជារឿងសំខាន់បំផុតដែលត្រូវធ្វើ៖ សិក្សាហ្គេម និងមើលទម្រង់បច្ចុប្បន្ននៃរាល់ការពាក់ព័ន្ធ។ កីឡាករ និងក្រុម.

ការរក្សារឿងទាំងនេះក្នុងចិត្តផ្តល់នូវការគាំទ្រដ៏អស្ចារ្យ ព្រោះវាមានភាពទាក់ទងគ្នាទៅវិញទៅមក។ វាក៏ជាគំនិតល្អផងដែរក្នុងការតាមដានការផ្លាស់ប្តូរបុគ្គលិក ព្រោះថាសូម្បីតែការផ្លាស់ប្តូរបន្តិចបន្តួចក៏អាចជះឥទ្ធិពលយ៉ាងធំទៅលើលទ្ធផលទាំងមូលនៃការប្រកួត Warcraft 3។

យកចិត្តទុកដាក់លើហ្គេមបច្ចុប្បន្នព្រោះវាអាចមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមនាពេលអនាគត ប្រសិនបើអ្នកចង់រកប្រាក់បន្ថែមនៅពេលភ្នាល់លើ Warcraft 3។

ធ្វើតាមក្រុម Warcraft ល្អបំផុត ហើយភ្នាល់យ៉ាងត្រឹមត្រូវ។

មានមតិខ្លះថា Warcraft 3 គឺជាហ្គេមដំបូងដែលបង្កើតរឿងព្រេង eSports ដំបូង។ នេះប្រហែលជាដោយសារតែ Warcraft 3 មានភាពខ្លាំង 1 ធៀបនឹង 1 eSport ដោយមានតែផែនទី និងការប្រកួតមួយចំនួនដែលទាមទារ 2 ទល់នឹង 2 ។

ESL Pro Tour 2021 គឺជាការប្រកួតអនឡាញដែលមានអ្នកលេងបែងចែកជាបីតំបន់៖ អាមេរិក អាស៊ី និងអឺរ៉ុប។

ផ្លូវប្រកួតប្រជែងធម្មតា ដោយមិនគិតពីតំបន់ គឺត្រូវចុះឈ្មោះសម្រាប់វគ្គជម្រុះបើកចំហ ហើយបន្ទាប់មកទទួលបានកន្លែងនៅក្នុងវគ្គជម្រុះបិទ។ បន្ទាប់មកចូលរួមក្នុងវគ្គជម្រុះបិទ ហើយផ្តល់កន្លែងឱ្យ Challenger ។ អ្នកលេងដែលមានចំណាត់ថ្នាក់កំពូលត្រូវបានអញ្ជើញឱ្យទៅ Challenger; ពួកគេមិនប្រកួតប្រជែងក្នុងវគ្គជម្រុះទេ។

ប្រសិនបើអ្នកចង់តាមដានអ្នកលេង Warcraft 3 ដ៏ល្អបំផុត ហើយអាចភ្នាល់បានត្រឹមត្រូវ ខាងក្រោមនេះគឺជាអ្នកលេងកំពូលមួយចំនួនដែលត្រូវតាមដាន។

ពីទ្វីបអាមេរិក អ្នកត្រូវមើល Victor 'Hitman' Lin ដែលមានដើមកំណើតនៅរដ្ឋ Oregon ។ គាត់ជាអ្នកលេង Orc សកម្ម ដែលបច្ចុប្បន្នកំពុងលេងឱ្យ DuSt Gaming និង Zero Effort ។ ពីរដ្ឋ Oregon ផងដែរ Abdulaziz "CrunCher" Abed គឺជាអ្នកលេងមនុស្សសកម្ម។ បច្ចុប្បន្នគាត់ជាផ្នែកមួយនៃ DuSt Gaming ។

នៅលើសមរភូមិអាស៊ីនៃ Warcraft 3, Lai "Colorful" Yongyun គឺជាអ្នកលេង Night Elf អាជីពរបស់ចិន។ ជាការពិតណាស់ Jang "Moon" Jae Ho គឺជាអ្នកលេង Night Elf ដ៏ល្បីល្បាញរបស់កូរ៉េ ដែលបច្ចុប្បន្នកំពុងលេងឱ្យ DRX ។ Guo "eer0" Zixiang លេង Orc ពេលគាត់នៅជាមួយ ZDR ប៉ុន្តែឥឡូវនេះលេង Undead ហើយត្រូវបានបង្វឹកដោយ WFZ ។

Eom "FoCuS" Hyo Sub, Park "Lyn" Joon និង Jeon "Soin" Jin Hwan សុទ្ធតែជាអ្នកលេង Orc កូរ៉េអាជីព។ Moon "Chaemiko" Chae Young មិនត្រូវច្រឡំជាមួយ Jang "Moon" Jae Ho គឺជាអ្នកលេង Korean Human អាជីពដែលបច្ចុប្បន្នកំពុងលេងជាមួយ RAPTOR Gaming ។

Xu "Fortitude" Yuxing ដែលហៅម្យ៉ាងទៀតថា 'Romantic' គឺជាអ្នកលេងចិនអាជីពដែលមានជំនាញខាងពូជមនុស្ស។

នៅផ្នែកអ៊ឺរ៉ុបនៃហ្គេមដែលនាំមុខក្រុមប្រឹក្សាភិបាលគឺ Dmitry "Happy" Kostin ដែលជាអ្នកលេង Warcraft 3 ដ៏ល្អបំផុតដែលមិនធ្លាប់មានពីប្រទេសរុស្ស៊ីដែលផ្តោតលើការប្រណាំង Undead ។ Andriy "Foggy" Koren មកពីប្រទេសអ៊ុយក្រែន និងមានជំនាញក្នុងការប្រណាំង Night Elf ។

Sergey "HawK" Shcherbakov គឺជាកីឡាកររុស្សីម្នាក់ទៀត ប៉ុន្តែគាត់មានជំនាញផ្នែកមនុស្សជាតិ។ Daniel "XlorD" Spenst គឺជាអ្នកលេង Undead ជនជាតិអាឡឺម៉ង់អាជីពដែលបច្ចុប្បន្នតំណាងឱ្យ mousesports ។ អ្នកលេងរុស្ស៊ីម្នាក់ទៀតឈ្មោះ Ilya "JohnnyCage" Yashenkov គឺជាអ្នកលេងរុស្សីសកម្មម្នាក់ដែលបច្ចុប្បន្នលេងឱ្យ Thunder Ducks ។

វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន

គុណសម្បត្តិ

Warcraft 3: Reforged ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវទិដ្ឋភាពមួយចំនួននៃហ្គេមដើមខណៈពេលដែលការចាកចេញពីការលេងហ្គេមស្នូលមិនផ្លាស់ប្តូរ ដែលជារឿងល្អ។ Reforged សម្រាប់ផ្នែកភាគច្រើន បង្កើនការមើលឃើញ។ រចនាសម្ព័ន្ធ NPCs សត្វចម្លែក និងគ្រឿងភាគច្រើនត្រូវបានកែលម្អជាងហ្គេមដើម។

យុទ្ធនាការសម្រាប់អ្នកលេងតែម្នាក់នៅក្នុង Reforged នឹងធ្វើឱ្យអ្នកកាន់កាប់ច្រើនម៉ោង និងច្រើនម៉ោង ដោយសារពួកគេមានរឿងបន្ថែមដែលប្រាប់ពីទស្សនៈនៃការប្រណាំងផ្សេងៗ។ លើសពីនេះទៀតបេសកកម្មពីដើម Warcraft 3 និងការពង្រីកបល្ល័ង្កទឹកកកត្រូវបានរួមបញ្ចូលនៅក្នុង Reforged ។

គុណវិបត្តិ

ការលាតត្រដាងនៃ Reforged បានសន្យាថានឹងមានការកែលម្អក្រាហ្វិកយ៉ាងសំខាន់ ហើយខណៈពេលដែល Reforged ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវរូបភាព ចលនារឹងបានរួមចំណែកដល់ភាពថោកដែលមើលឃើញទាំងមូល។ វាយនភាព និង​ផែនទី​ខ្លះ​មាន​ភាព​មិន​ច្បាស់​ចម្លែក​ចំពោះ​ពួកវា ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ​ពួកវា​មាន​គុណភាព​បង្ហាញ​ទាប​ជាង​ពួកវា។

ដោយសារតែអ្នកមិនអាចបង្កើត keybinds ពិសេស អ្នកត្រូវតែចូលទៅក្នុងឯកសារហ្គេមរបស់អ្នក ហើយកែប្រែពួកវានៅក្នុងឯកសារ DOC ឬ TXT ដើម្បីបង្កើតបទពិសោធន៍ឡើងវិញ។ ដើម្បីបញ្ចប់អ្វីៗគ្រប់យ៉ាង កិច្ចព្រមព្រៀងអ្នកប្រើប្រាស់សម្រាប់ Reforged ត្រូវបានសរសេរឡើងវិញ ដូច្នេះ Blizzard ជាម្ចាស់ហ្គេមផ្ទាល់ខ្លួនទាំងអស់។ Reforged មិនផ្តល់អ្វីថ្មីច្រើនសម្រាប់អតីតយុទ្ធជនក្នុងការរីករាយនោះទេ ហើយវាដកចេញនូវលក្ខណៈពិសេសដែលអ្នកលេងទាំងនោះមានទម្លាប់ទម្លាប់ប្រើប្រាស់។

ស្វែងយល់ពីហាងឆេងភ្នាល់ Warcraft

សព្វថ្ងៃ​នេះ, សៀវភៅ esports អនឡាញ ផ្តល់ឱ្យអ្នកភ្នាល់ជាមួយនឹងការភ្នាល់ 4 ប្រភេទផ្សេងគ្នានៃ Warcraft 3 ។ ការភ្នាល់ពីទីផ្សារភ្នាល់អ្នកឈ្នះការប្រកួត ទីផ្សារគ្រាប់ត អនាគត ឬទីផ្សារអ្នកឈ្នះទាំងស្រុង និងទីផ្សារពិសេសគឺជាឧទាហរណ៍។

ទីផ្សារអ្នកឈ្នះការប្រកួតគឺជាប្រភេទទីផ្សារភ្នាល់ដ៏សាមញ្ញបំផុតដើម្បីចាប់យក។ អ្នកភ្នាល់ជ្រើសរើសក្រុមណាមួយដែលនឹងឈ្នះនៅចុងបញ្ចប់នៃការប្រកួត។ ការភ្នាល់គ្រាប់តដាក់ក្រុមមួយ (ជាធម្មតាក្រុមដែលពេញចិត្ត) នៅគុណវិបត្តិនៃការស៊ុតបាល់បញ្ចូលទី (-0.5, -1 ឬ 1.5 ជាឧទាហរណ៍) ហើយដើម្បីឈ្នះការភ្នាល់ ក្រុមត្រូវតែស៊ុតបញ្ចូលទីបានមួយគ្រាប់ច្រើនជាងគ្រាប់តរបស់ពួកគេ។

បន្ថែមពីលើទីផ្សារដែលបានរៀបរាប់ខាងលើ អ្នកភ្នាល់ Warcraft 3 អាចដាក់ការភ្នាល់លើទីផ្សារអនាគត ឬទីផ្សារអ្នកឈ្នះទាំងស្រុង ដែលពួកគេអាចទន្ទឹងរង់ចាំអ្នកឈ្នះនៃការប្រកួតជាក់លាក់មួយ មុនពេលវាចាប់ផ្តើម និងទីផ្សារពិសេស។ ទីផ្សារពិសេសគឺគួរឱ្យរំភើបជាពិសេស ព្រោះវារួមបញ្ចូលការភ្នាល់ដូចជា ពិន្ទុត្រឹមត្រូវ ឬចំនួននៃការសម្លាប់ (លើស/ក្រោម) ដែលមានតែអ្នកគាំទ្រ Warcraft 3 ពិតប្រាកដប៉ុណ្ណោះដែលនឹងអាចព្យាករណ៍បានត្រឹមត្រូវ។

គន្លឹះនិងល្បិចរបស់ Warcraft

វាជៀសមិនរួចជាល្បែងនៃឱកាស ក៏ដូចជាការភ្នាល់ទាំងអស់ដែរ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកភ្នាល់ដែលដឹងច្រើនបំផុតអំពីអ្នកលេង និងក្រុមដែលប្រជែងគ្នានឹងតែងតែមានឱកាសល្អប្រសើរជាងមុនក្នុងការដាក់ភ្នាល់ឈ្នះ។ មុនពេលអ្នកដាក់ការភ្នាល់របស់អ្នកនៅលើ eSport សូមរក្សាគន្លឹះនៃការភ្នាល់ Warcraft 3 ខាងក្រោមក្នុងចិត្ត។

មុនពេលអ្នកដាក់ការភ្នាល់ណាមួយ អ្នកគួរតែស្គាល់អ្នកលេង និងក្រុមល្អបំផុតទាំងអស់របស់ Warcraft 3។ ពិនិត្យលទ្ធផលក្រុម និងអ្នកលេង ដើម្បីជួយអ្នកក្នុងការភ្នាល់។ ប្រសិនបើក្រុមទាំងពីរបានប៉ះគ្នាពីមុន វានឹងផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវគំនិតអំពីរបៀបដែលការប្រកួតចុងក្រោយនេះនឹងកើតឡើង។ នេះគឺជាប្រភេទនៃព័ត៌មានដែលអ្នកភ្នាល់ជាច្រើនប្រើដើម្បីជួយពួកគេជ្រើសរើសក្រុមកំពូលនៅក្នុង a ភាពចម្រុះនៃ eSports និងកីឡាប្រពៃណី។

ជាឧទាហរណ៍ ប្រសិនបើអ្នកលេងណាម្នាក់បានឈ្នះការប្រកួតទាំងដប់ចុងក្រោយរវាងពួកគេ អ្នកលេងដែលបានចាញ់ទាំងដប់ប្រកួតនោះទំនងជាមិនឈ្នះការប្រកួតទី 11 នោះទេ។ មុននឹងជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះក្នុងការប្រកួតជាក្រុម អ្នកគួរតែពិនិត្យមើលអ្នកលេងនៅក្នុងក្រុមនីមួយៗ។ តើ​បញ្ជី​ឈ្មោះ​នីមួយៗ​មាន​របៀប​ណា? រកមើលការប្រកួតមុនៗ និងលទ្ធផលនៃការប្រកួតរបស់កីឡាករម្នាក់ៗ ដើម្បីទទួលបានគំនិតកាន់តែច្បាស់ថាតើក្រុមណាខ្លាំងជាងគេ។

About the author
Zhang Wei
Zhang WeiAreas of Expertise:
eSports
About

Zhang Wei ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ច្បាស់នៅក្នុងសង្វៀន Esports ថាជា "DragonMaster" បានឆ្លាក់រូបពិសេសជាអ្នកដឹកនាំការគិតនៅផ្លូវបំបែកនៃកាស៊ីណូអនឡាញ និង Esports ។ ជាមួយនឹងសភាវគតិដែលមិនចេះខុសសម្រាប់និន្នាការ រួមផ្សំជាមួយនឹងការយកចិត្តទុកដាក់យ៉ាងល្អិតល្អន់ចំពោះព័ត៌មានលម្អិត គាត់គឺជាអ្នកយុទ្ធសាស្ត្រ និងជាអ្នកមានទស្សនៈវិស័យនៅក្នុងវិស័យនេះ។

Send email
More posts by Zhang Wei