កម្មសិទ្ធិ
ក្រុមហ៊ុន Modern Times Group បានទិញ 74% នៃ ESL Gaming ពី Turtle Entertainment ដែលជាក្រុមហ៊ុនមេក្នុងឆ្នាំ 2015។ ព្រឹត្តិការណ៍កីឡា esports បន្តផ្ទាល់បានចាប់ផ្តើមចាក់ផ្សាយនៅក្នុងរោងភាពយន្តជាង 1500 ក្នុងឆ្នាំដដែល។ វាបានជួយបង្កើនប្រជាប្រិយភាពរបស់ ESL Gaming យ៉ាងខ្លាំង។ ជាលទ្ធផល អង្គការបានចាប់ផ្តើមរៀបចំបន្ថែមទៀត ការប្រកួត eSport តាមអ៊ីនធឺណិត និងបង្កើនបន្តិចម្តងៗនូវហ្គេម eSports ដែលពួកគេផ្តល់ជូន។
នៅឆ្នាំ 2022 ក្រុមហ៊ុនបានប្រកាសថា Savvy Gaming Group (SGG) នឹងទិញយក ESL Gaming និងវេទិកាកីឡាអេឡិចត្រូនិកមួយទៀតដែលមានឈ្មោះថា FACEIT ។ តម្លៃនៃការទិញ ESL Gaming ត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណថាមានចំនួន 1.05 ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក។ កិច្ចព្រមព្រៀងនេះនឹងត្រូវបានបញ្ចប់ក្នុងអំឡុងត្រីមាសទីពីរឆ្នាំនេះ។ SGG មានគម្រោងច្របាច់បញ្ចូលក្រុមហ៊ុនទាំងពីរដើម្បីបង្កើត ESL FaceIt Group។
ការប្រកួតប្រជែង
ជាធម្មតា ESL សហការជាមួយអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយផ្សេងទៀតដូចជា Riot Games, Blizzard Entertainment, Microsoft Gaming និង Valve ដើម្បីរៀបចំការប្រកួតលីក និងការប្រកួតកីឡា esport ជាច្រើននៅទូទាំងពិភពលោកជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ការប្រកួតប្រជែងភាគច្រើននាពេលបច្ចុប្បន្ននេះត្រូវបានធ្វើឡើងតាមអ៊ីនធឺណិត និងទាក់ទាញអ្នកទស្សនារាប់លាននាក់។ ការប្រកួតកំពូលមួយចំនួនរួមមាន ESL Play, ESL National Championships, ESL Pro Tour, ESL One និង Intel Extreme Masters។ ហ្គេមពេញនិយមមួយចំនួនដែលមាននៅក្នុងការប្រកួត និងលីកត្រូវបានរំលេចខាងក្រោម។
- FIFA៖ វីដេអូហ្គេមរបស់ FIFA គឺជាស៊េរីហ្គេមបាល់ទាត់សមាគមដែលបង្កើតឡើងដោយ EA Sports ។ វាស្ថិតក្នុងចំណោមហ្គេមវីដេអូដែលពេញនិយមបំផុត ដែលភាគច្រើនខ្ចីពីកីឡាពេញនិយមបំផុតក្នុងពិភពលោក បាល់ទាត់សមាគម។ ការលេងហ្គេមមានពីរក្រុម ដែលក្រុមនីមួយៗមានគោលបំណងយកឈ្នះលើក្រុមផ្សេងទៀតដើម្បីឈ្នះការប្រកួត។
- ឥន្ទធនូប្រាំមួយ៖ Rainbow Six គឺជាហ្គេមបាញ់ប្រហារបែបយុទ្ធសាស្ត្រ ដែលត្រូវបានបោះពុម្ពដោយ Ubisoft ។ អ្នកលេងអាចប្រើប្រាស់ប្រតិបត្តិករណាមួយដែលមាននៅលើក្រុម Rainbow ។ ប្រតិបត្តិករផ្សេងគ្នាមានសមត្ថភាព និងការវាយតម្លៃខុសៗគ្នា។ ហ្គេមនេះមានក្រុមពីរ ក្រុមភេរវករ និងប្រឆាំងភេរវករ និងរបៀបផ្សេងៗ ដែលក្រុមនីមួយៗមានគោលបំណងខុសៗគ្នាសម្រាប់ក្រុមនីមួយៗ។
- ជម្លោះនៃបក្ស: Supercell បានបង្កើត និងបោះពុម្ពផ្សាយ Clash of Clans ។ ប្រធានបទនៃហ្គេមគឺផ្អែកលើពិភពរវើរវាយដែលអ្នកលេងទទួលតួនាទីជាមេភូមិ។ គោលបំណងនៃហ្គេមគឺដើម្បីអភិវឌ្ឍភូមិមួយដែលអាចទប់ទល់នឹងការវាយប្រហារ និងបង្ហាត់កងទ័ពដើម្បីវាយប្រហារដោយប្រើធនធានមានកំណត់។
- Mortal Kombat៖ Mortal Kombat ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយ Midway Games ។ វាជាហ្គេមប្រយុទ្ធបែបស្រមើស្រមៃ ដែលមានតួអង្គផ្សេងៗគ្នាជាច្រើន ដែលនីមួយៗមានជំនាញ និងសមត្ថភាពខុសៗគ្នា។ មានបំរែបំរួល Mortal Kombat ជាច្រើន ប៉ុន្តែគំនិតនៃការលេងហ្គេមជាមូលដ្ឋាននៅតែដដែល។
- NBA2K៖ NBA2K គឺជាហ្គេមវីដេអូដែលក្លែងធ្វើកីឡាបាល់បោះ ដែលបង្កើតឡើងដោយ Visual Concepts ។ ហ្គេម NBA 2K នីមួយៗជាធម្មតាធ្វើត្រាប់តាមរដូវកាលនៃសមាគមបាល់បោះជាតិ ដែលជាលីកបាល់បោះខ្ពស់បំផុតនៅលើពិភពលោក។
- ការហៅរបស់កាតព្វកិច្ច: Call of Duty: Warzone គឺជាហ្គេមបាញ់ប្រហារមួយផ្សេងទៀតដែលត្រូវបានចេញផ្សាយដោយ Activision ។ ប្រធានបទនៃហ្គេមនេះគឺផ្អែកលើសង្គ្រាមលោកលើកទី 2 កំឡុងពេលចាប់ផ្តើមដំណើរការរបស់វា។ បច្ចុប្បន្ននេះ ស៊េរីនេះរួមមានហ្គេមដែលបានកំណត់នៅក្នុងសង្គ្រាមត្រជាក់ លំហរខាងក្រៅ និងពិភពអនាគត។
- សម្ព័ន្ធរឿងព្រេង៖ នេះជាហ្គេមសង្វៀនប្រយុទ្ធដែលមានអ្នកលេងច្រើននាក់ដែលបោះពុម្ពដោយ Riot Games។ វាត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយផែនទីនៃ Defense of Ancients ប៉ុន្តែត្រូវបានអភិវឌ្ឍជាហ្គេមតែម្នាក់ឯង។ ហ្គេមនេះលេងដោយក្រុមពីរដែលក្រុមនីមួយៗមានអ្នកលេងប្រាំនាក់។ ក្រុមនីមួយៗត្រូវការពារទឹកដីរបស់ខ្លួនទល់នឹងក្រុមផ្សេងទៀត ស្របពេលដែលក្រុមផ្សេងទៀតក៏វាយប្រហារទឹកដីរបស់ក្រុមផ្សេងទៀត។
ហេតុអ្វីបានជាការប្រកួត ESL Gaming Tournaments ពេញនិយម?
ភាពចម្រុះនៃហ្គេម
មូលហេតុចម្បងមួយដែលការប្រកួត ESL Gaming មានប្រជាប្រិយភាព ជាពិសេសក្នុងចំណោមអ្នកភ្នាល់ គឺជាហ្គេមដ៏ធំដែលមាននៅក្នុងការប្រកួត eSports ផ្សេងៗគ្នាជាច្រើន។ ដូច្នេះ អ្នកភ្នាល់មានជម្រើសជាច្រើននៃទីផ្សារភ្នាល់ ដែលពួកគេអាចដាក់ការភ្នាល់របស់ពួកគេ។
បទប្បញ្ញត្តិ
ការប្រកួត ESL Gaming តែងតែត្រូវបានគ្រប់គ្រង និងគ្រប់គ្រងបានល្អ។ នោះធានាការលេងហ្គេមដោយយុត្តិធម៌ ហើយគ្មាននរណាម្នាក់អាចរៀបចំលទ្ធផលហ្គេមតាមមធ្យោបាយណាមួយឡើយ។ ភាពជឿជាក់នៃម៉ាកយីហោនេះបានធ្វើឱ្យមានភាពស្មោះត្រង់របស់អ្នកលេង បង្កើនប្រជាប្រិយភាព។
ភាពអាចរកបាន
ESL Gaming ជាធម្មតារៀបចំការប្រកួត eSports និងលីកល្អបំផុតជាច្រើនជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ តាមឧត្ដមគតិ តែងតែមានព្រឹត្តិការណ៍បន្តស្ទើរតែគ្រប់ពេលនៃឆ្នាំ។ ដូច្នេះអ្នកភ្នាល់អាចពឹងផ្អែកលើអង្គការដើម្បីមានព្រឹត្តិការណ៍ដែលពួកគេអាចភ្នាល់ពេញមួយឆ្នាំ។ ព្រឹត្តិការណ៍នេះជាធម្មតាធំល្មមនឹងត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងកាស៊ីណូអនឡាញភាគច្រើន។
ភាពងាយស្រួលនៃសិទ្ធិទទួលបាន
លីក និងការប្រកួត ESL Gaming ជាធម្មតាត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីផ្ទុកអ្នកលេងស្ទើរតែទាំងអស់ ចាប់ពីអ្នកលេងថ្មីរហូតដល់អ្នកលេងអាជីព។ ការប្រកួតមួយចំនួនត្រូវបានរចនាឡើងជាពិសេសសម្រាប់កម្រិតជំនាញផ្សេងៗគ្នា ដែលធ្វើឱ្យវាមានភាពងាយស្រួលសម្រាប់នរណាម្នាក់ក្នុងការចូលរួមក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះ។ តម្រូវការសិទ្ធិទទួលបានក៏ជាធម្មតាតឹងរ៉ឹង ប៉ុន្តែងាយស្រួល។
ក្រុមដែលឈ្នះការប្រកួត ESL Gaming Tournaments និងពេលវេលាធំបំផុត
ក្នុងចំណោមការប្រកួតជាច្រើនដែល ESL Gaming បានរៀបចំ ក្រុម និងអ្នកលេងជាច្រើនបានបង្ហាញពីការសម្តែងជាគំរូ។ ការប្រកួតជើងឯក និងលីកផ្សេងៗ ជាធម្មតាមានលក្ខណៈពិសេស ហ្គេម esports ផ្សេងៗគ្នាធ្វើឱ្យវាពិបាកបន្តិចក្នុងចំណាត់ថ្នាក់ ក្រុមសរុបល្អបំផុត. ទោះបីជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ក្រុម និងកីឡាករផ្សេងៗតែងតែទទួលបានលទ្ធផលដ៏អស្ចារ្យនៅក្នុងលីក និងការប្រកួតភាគច្រើនក្នុងរយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំកន្លងមក ហើយក្រុមខ្លះមានទម្រង់លេងធំខ្លះនៅចំណុចខ្លះ។
ក្រុមហ្គេម ESL កំពូល
Fnatic
Fnatic គឺជាក្រុមកំពូលមួយក្នុងការលេង ESL Gaming Pro League ។ វាបានឈ្នះលីកជាច្រើនដង រួមទាំងរដូវកាលទីមួយ និងទីពីរ។ ជ័យជម្នះបានជួយពង្រឹងឈ្មោះក្រុមក្នុងចំណោមក្រុមល្អបំផុតក្នុងលីក។
Natus Vincere
នេះ។ Natus Vincere ក្រុមទទួលបានតំណែងជើងឯកនៃក្របខ័ណ្ឌ Pro League ។ ពួកគេបានឈ្នះរដូវកាលទី 14 នៃលីកជាមួយនឹងក្រុម Team Vitality ដែលជាក្រុមមួយផ្សេងទៀតដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាមានទម្រង់លេងដ៏អស្ចារ្យ។ ក្រុមនេះទទួលបាន 1 លានដុល្លារអាមេរិកសម្រាប់ការឈ្នះដែលជាក្រុមទីបីក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រដែលមិនធ្លាប់ឈ្នះចំនួនបែបនេះនៅក្នុងការប្រកួត ESL Gaming ។
ក្រុមរាវ
ក្រុមរាវ ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាក្រុម esports ចាស់ជាងគេមួយ។ វាចូលរួមក្នុងការប្រកួត ESL ជាច្រើនដើម្បីបន្ថែមការប្រកួតច្រើនជាង 2000 ដែលក្រុមបានលេង រួមទាំងការប្រកួត eSports ដ៏ធំបំផុតមួយចំនួនផងដែរ។ ក្រុមនេះក៏បានបង្កើតប្រាក់ចំណូលប្រចាំជីវិតខ្ពស់បំផុតដែលមានចំនួនជាង ៣៨ លានដុល្លារអាមេរិក។
OG
OG គឺជាក្រុមផ្សេងទៀតគួរឱ្យកត់សម្គាល់។ បច្ចុប្បន្ន វាត្រូវបានចាត់ថ្នាក់ជាក្រុមល្អបំផុតទីពីរ ដោយផ្អែកលើប្រាក់ចំណូលដែលបានបង្កើត។ អ្វីដែលពិសេសនោះគឺចំណូលដែលរកបានជាង ៣៥លានដុល្លារ គឺបានមកពីការប្រកួតតែ១២៦ប្រកួតប៉ុណ្ណោះ។ នោះជាការបង្ហាញឱ្យឃើញថាតើសមាមាត្រឈ្នះរបស់ពួកគេល្អកម្រិតណា។
ទេពកោសល្យអាក្រក់
ទេពកោសល្យអាក្រក់ មានអ្នកលេងមកពីជាងដប់ប្រទេស និងទ្វីបបី។ វាត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 1999 ហើយស្ថិតក្នុងចំណោមក្រុមដែលដំណើរការបានច្រើនជាងគេអស់រយៈពេលជាង 2 ទស្សវត្សរ៍ដែលវាត្រូវបានលេងហ្គេមដើម្បីបង្កើតកេរ្តិ៍ដំណែលដែលដំណើរការបានយូរបំផុត។ ក្រុមនេះបានលេងនៅក្នុងការប្រកួត esport ធំជាង 900 និងរកបានច្រើនជាង 25 លានដុល្លារអាមេរិក។ ការសម្តែងកំពូលរបស់ក្រុមគឺនៅក្នុង Dota 2 និង League of Legends ។
កន្លែងនិងរបៀបភ្នាល់លើការប្រកួត ESL
ការភ្នាល់លើការប្រកួត esport គឺមានភាពងាយស្រួល ជាពិសេសសម្រាប់អ្នកភ្នាល់ដែលមានបទពិសោធន៍ខ្លះក្នុងការភ្នាល់ esports។ ជំហានដំបូងគឺ ស្វែងរកអ្នកបង្កើតសៀវភៅ esports តាមអ៊ីនធឺណិត ដែលផ្តល់ជូននូវទីផ្សារភ្នាល់កីឡា esports ជាច្រើន។ សម្រាប់ការនោះ អ្នកត្រូវធានាថាគេហទំព័រភ្នាល់គឺគួរឱ្យទុកចិត្ត។ ដើម្បីភាពងាយស្រួល អ្នកអាចពិចារណាជម្រើសនៃការទូទាត់ដែលបានផ្តល់ ហើយជ្រើសរើសគេហទំព័រភ្នាល់ដែលផ្តល់ជម្រើសដ៏ងាយស្រួលបំផុតសម្រាប់អ្នក។
មុនពេលភ្នាល់លើ ESL Gaming Tournament អ្នកត្រូវធានាថាគណនីភ្នាល់ esports មានថវិកាគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ការភ្នាល់។ អ្នកក៏អាចទាញយកអត្ថប្រយោជន៍ពីណាមួយ។ ប្រាក់រង្វាន់ឬការផ្តល់ជូនពិសេស អ្នកអាចទទួលបាន។
ជំហានបន្ទាប់គឺជ្រើសរើសព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួត ESL Gaming ដែលកំពុងដំណើរការ ហើយជ្រើសរើសប្រភេទភ្នាល់ដែលត្រូវដាក់។ គេហទំព័រភ្នាល់ eSport អនឡាញ ជាធម្មតាផ្តល់ជូននូវប្រភេទភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នាសម្រាប់ហ្គេមផ្សេងៗគ្នា។ អ្នកភ្នាល់ថ្មីប្រហែលជាត្រូវស្រាវជ្រាវប្រភេទភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នាដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្តភ្នាល់ដែលមានព័ត៌មាន។
គន្លឹះភ្នាល់
ពេលណា ការភ្នាល់លើ esports ការប្រកួតចាប់ផ្តើមដោយបង្កើតបញ្ជីនៃការប្រកួតកីឡា esports ហើយបន្ទាប់មកជ្រើសរើសជម្រើសដែលអ្នកអាចដាក់ការភ្នាល់។ ដូចគ្នានេះផងដែរ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកស្រាវជ្រាវក្រុមដែលកំពុងលេង។ នោះអាចជួយអ្នកកំណត់ថាតើហាងឆេងដែលបានផ្តល់ឱ្យគឺសមនឹងការលេងល្បែង។ អ្នកក៏គួរតែគ្រប់គ្រងគណនីធនាគាររបស់អ្នកដោយឆ្លាតវៃ ជាពិសេសប្រសិនបើអ្នកមានបំណងភ្នាល់លើហ្គេមជាច្រើននៅក្នុងការប្រកួត។ ការជៀសវាងការសម្រេចចិត្តលើការភ្នាល់ដោយអារម្មណ៍គឺចាំបាច់ផងដែរក្នុងការភ្នាល់ជោគជ័យ។
About the author
Vannak Siv
About
វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។