FIFA

FIFA ដែលគេនិយមហៅថា EA Sports FIFA គឺជាវីដេអូហ្គេមដែលបំផុសគំនិតដោយបាល់ទាត់សម័យទំនើប។ ហ្គេមនេះជាធម្មតាត្រូវបានបង្កើត និងចេញផ្សាយជារៀងរាល់ឆ្នាំដោយ Electronic Arts ដែលធ្វើការក្រោមស្លាករបស់ EA Sports ។

EA Sports FIFA ត្រូវបានចុះក្នុងសៀវភៅកំណត់ត្រាពិភពលោកហ្គីណេសជាហ្គេមវីដេអូហ្គេមដែលលក់ដាច់បំផុតមិនធ្លាប់មាន។ បច្ចុប្បន្ននេះហ្គេមជាង 325 លានច្បាប់ត្រូវបានទិញ។ ប្រជាប្រិយភាពនៃហ្គេមនេះមានការកើនឡើង ហើយទំនងជាបន្តកើនឡើង។

ប្រវត្តិរបស់ FIFA

ប្រវត្តិរបស់ FIFA

ហ្គេមដំបូងនៃស៊េរី FIFA គឺ EA Soccer ហើយក្រោយមកគេស្គាល់ថា FIFA 94។ ហ្គេមនេះត្រូវបានចេញផ្សាយឡើងវិញក្នុងខែធ្នូ ឆ្នាំ 1993 ហើយបានមកជាមួយការឃោសនាយ៉ាងច្រើន។ វាផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងនូវអារម្មណ៍លេងហ្គេមថ្មីព្រោះវាមានទិដ្ឋភាព isometric នៅពេលដែលអ្នកលេងហ្គេមត្រូវបានគេប្រើដើម្បីលេងហ្គេមដែលមានទិដ្ឋភាពពីលើចុះក្រោម។ ហ្គេមនេះមានតែក្រុមជម្រើសជាតិប៉ុណ្ណោះ ហើយឈ្មោះកីឡាករពិតមិនត្រូវបានប្រើទេ។ ពីរបីសប្តាហ៍បន្ទាប់ពីការចេញផ្សាយ ហ្គេមនេះត្រូវបានចុះបញ្ជីរួចហើយថាជាហ្គេមលេខមួយនៅក្នុងតារាងចក្រភពអង់គ្លេស ហើយវាបានកាន់កាប់តំណែងនេះអស់រយៈពេលប្រាំមួយខែ។

ហ្គេមបន្ទាប់នៅក្នុងស៊េរីគឺ FIFA 95 ដែលបានចេញផ្សាយក្នុងខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ 1994។ FIFA 95 បានណែនាំក្រុមក្លឹបនៃលីគបាល់ទាត់សំខាន់ៗមួយចំនួនដូចជា Bundesliga, Series A, Premier League និង La Liga ។ អ្នកលេងមានភាពងាយស្រួលក្នុងការសម្គាល់ ប៉ុន្តែហ្គេមនៅតែមិនប្រើឈ្មោះអ្នកលេងពិតប្រាកដ។ ការលេងហ្គេមបានភ្ជាប់មកជាមួយការកែលម្អសំខាន់ៗមួយចំនួនចំពោះ EA Soccer ។

ប្រវត្តិរបស់ FIFA
ហ្គេមចុងក្រោយបង្អស់នៃស៊េរី FIFA

ហ្គេមចុងក្រោយបង្អស់នៃស៊េរី FIFA

រាល់ឆ្នាំកន្លងផុតទៅបានឃើញការចេញផ្សាយហ្គេមថ្មីនៅក្នុងស៊េរី FIFA ។ ហ្គេមជាបន្តបន្ទាប់នីមួយៗបានមកជាមួយការកែលម្អទាក់ទងនឹងបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ និងការលេងហ្គេមទាំងមូល។ ហ្គេមចុងក្រោយបំផុតគឺ FIFA 22 ដែលត្រូវបានចេញផ្សាយក្នុងខែតុលា ឆ្នាំ 2021។ FIFA 22 បច្ចុប្បន្នអាចប្រើបានសម្រាប់តែ Microsoft Windows, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Stadia, និង Xbox Series X/S ប៉ុណ្ណោះ។

មុខនៃល្បែង

Kylian Mbappe គឺជាមុខរបស់ Franchise នៅលើ FIFA 21 និង FIFA 22 ដែលបង្ហាញខ្លួននៅលើគម្របហ្គេម ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយ។ គាត់បានចូលកាន់តំណែងពី Eden Hazard របស់ Real Madrid ដែលស្ថិតក្នុង FIFA 20។ Lionel Messi បានបង្ហាញខ្លួនជាគម្របបួនជាប់ៗគ្នាមុនពេលនោះ ហើយ Wayne Rooney មានរូបរាងច្រើនជាងគេបំផុតនៃគម្របហ្គេម ចាប់ពី FIFA 06 ដល់ FIFA 12។ FIFA Mobile ដែលចេញដំបូងក្នុង ឆ្នាំ 2016 មាន Marco Reus, Christiano Ronaldo, Kevin de Bruyne, Eden Hazard, Neymar, Mbappe និង Dybala បង្ហាញមុខលើគម្រប។

ហ្គេម FIFA

ការលេងហ្គេមរបស់ FIFA ត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីចម្លងស្ទើរតែគ្រប់យ៉ាងដែលកើតឡើងនៅក្នុងលីកបាល់ទាត់ពិតប្រាកដ។ FIFA 22 អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងរីករាយនឹងហ្គេមពីលីកធំៗស្ទើរតែទាំងអស់នៅលើពិភពលោក អ្នកលេងក៏អាចបង្កើត និងអភិវឌ្ឍក្រុមរបស់ពួកគេផងដែរ ដែលពួកគេអាចប្រើដើម្បីលេងរបៀបអាជីព។

ហ្គេមនេះប្រើក្បួនដោះស្រាយការរៀនម៉ាស៊ីនដែលមានកម្មសិទ្ធិ ដើម្បីធានាថាអ្នកបង់ប្រាក់រីករាយនឹងការលេងហ្គេមដ៏ល្អបំផុតនៅពេលលេងដោយគ្មានគូប្រជែងពិតប្រាកដ។ ក្បួនដោះស្រាយមិនផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អ្នកលេងណាមួយនៅពេលលេងជាក្រុម ឬប៉ះអ្នកផ្សេងទេ។

ហ្គេមចុងក្រោយបង្អស់នៃស៊េរី FIFA
របៀបភ្នាល់ FIFA

របៀបភ្នាល់ FIFA

ទីផ្សារភ្នាល់ទាំងអស់នៅលើ FIFA ជាធម្មតាត្រូវបានផ្តល់ជូនតាមរយៈលីកកីឡាអេឡិចត្រូនិកនៃហ្គេម។ នោះធ្វើឱ្យមានភាពចាំបាច់សម្រាប់អ្នកលេងក្នុងការស្វែងយល់អំពីលីក esports ឱ្យបានច្បាស់លាស់ មុនពេលចាប់ផ្តើមការភ្នាល់។ FIFA Global Series គឺជាលីគកំពូលរបស់ FIFA ។ ជាធម្មតាវារៀបចំការប្រកួតតាមអ៊ីនធឺណិត និងវគ្គជម្រុះជាបន្តបន្ទាប់ជារៀងរាល់ឆ្នាំ ដោយឈានដល់ព្រឹត្តិការណ៍ដ៏មានកិត្យានុភាពបំផុតនៃលីកគឺ FIFA eWorld Cup ។ ការយល់ដឹងអំពីរចនាសម្ព័ន្ធ និងការអនុវត្តទូទៅរបស់ក្រុមជួយឱ្យអ្នកលេងភ្នាល់កាន់តែប្រសើរ។

បន្ទាប់ពីស្វែងយល់ពីមូលដ្ឋានគ្រឹះទាំងអស់នៃ FIFA esports បន្ទាប់មកអ្នកលេងអាចស្វែងរកគេហទំព័រសមរម្យដែលពួកគេអាចភ្នាល់បាន។ គេហទំព័រចំណាត់ថ្នាក់កាស៊ីណូ អាចជួយអ្នកលេងស្វែងរកអ្នកផ្តល់ការភ្នាល់ដែលសមស្របបំផុតដែលផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់ FIFA ។ ទោះបីជាហ្គេមនេះមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងទូលំទូលាយក៏ដោយ ក៏ FIFA នៅតែស្ថិតក្នុងចំណាត់ថ្នាក់កំពូលនៃ esports ។ នោះមានន័យថាការស្វែងរកគេហទំព័រភ្នាល់ដ៏ល្បីល្បាញដែលផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់ FIFA តាមអ៊ីនធឺណិតអាចជាការពិបាកដោយគ្មានជំនួយពីគេហទំព័រចំណាត់ថ្នាក់។

ទីផ្សារភ្នាល់របស់ FIFA

ទីផ្សារភ្នាល់របស់ FIFA នៅមានកម្រិតនៅឡើយបើប្រៀបធៀបទៅនឹងទីផ្សារភ្នាល់ដែលអាចរកបានសម្រាប់ដៃគូរបស់ខ្លួននៅក្នុងកីឡាអេឡិចត្រូនិក។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកលេងតែងតែអាចស្វែងរកទីផ្សារភ្នាល់បានគ្រប់គ្រាន់ ដែលជាធម្មតាមានភាពទាក់ទាញ និងងាយស្រួលយល់។ ទីផ្សារភ្នាល់មួយចំនួនរួមមានអ្នកឈ្នះការប្រកួត អ្នកឈ្នះការប្រកួត គ្រាប់ទីមួយ និងចំនួនពិន្ទុ។ ការទស្សន៍ទាយត្រឹមត្រូវបុគ្គលទាំងអស់នាំឱ្យលទ្ធផលភ្នាល់វិជ្ជមាន។

របៀបភ្នាល់ FIFA
ហេតុអ្វីបានជា FIFA ពេញនិយម?

ហេតុអ្វីបានជា FIFA ពេញនិយម?

FIFA មានប្រជាប្រិយភាពខ្លាំងដោយសារហេតុផលជាច្រើន។ អ្វីដែលសំខាន់នោះគឺវាផ្អែកលើបាល់ទាត់ដែលជាកីឡាពេញនិយមបំផុតក្នុងពិភពលោក។ ដូច្នេះហើយ អ្នកលេងហ្គេមជាច្រើនចាប់ផ្តើមលេងហ្គេម ដើម្បីចម្លងពីអារម្មណ៍ដែលពួកគេរីករាយនៅពេលមើល ឬលេងបាល់ទាត់ពិត។

FIFA ក៏ពេញនិយមដែរដោយសារតែលក្ខណៈពិសេសនៃការលេងហ្គេមរបស់ខ្លួន។ នោះគឺជាករណីជាពិសេសសម្រាប់ FIFA 22 ដែលមានលក្ខណៈពិសេសចុងក្រោយបំផុត និងហាក់ដូចជាល្អបំផុត។ ក្រាហ្វិកហ្គេម ការគ្រប់គ្រង និងសមត្ថភាពក្នុងការកែប្រែទិដ្ឋភាពជាច្រើននៃហ្គេមតាមការចូលចិត្តរបស់អ្នកលេង រួមចំណែកដល់ការពេញនិយម។ ពួកគេជួយធានាថាហ្គេមរីករាយនឹងបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ល្អបំផុតក្នុងការលេងហ្គេម។

សហគមន៍អ៊ីនធឺណិតរបស់ FIFA

FIFA មានសហគមន៍អនឡាញដ៏ធំមួយ។ នោះជាពិសេសនៅពេលដែលវាមានគណនីសម្រាប់ទាំងអ្នកគាំទ្រហ្គេម និងអ្នកដែលលេងល្បែងនៅលើ FIFA esports ។ ការពិភាក្សាអំពីសហគមន៍ FIFA តាមអ៊ីនធឺណិតភាគច្រើនតែងតែប្រព្រឹត្តទៅនៅក្នុងវេទិកាកីឡាផ្លូវការរបស់ EA ដែលជាគេហទំព័រដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងជាពិសេសដើម្បីបើកការទំនាក់ទំនងងាយស្រួល និងមានប្រសិទ្ធភាព។

វេទិកានេះក៏កើនឡើងទ្វេដងជាប្រភពព័ត៌មាន និងជាកន្លែងដែលអ្នកលេងអាចស្វែងរកជំនួយពីអ្នកលេងផ្សេងទៀត។ យ៉ាងណាមិញ អ្នកគាំទ្រភាគច្រើនសព្វថ្ងៃហាក់ដូចជាចូលចិត្តទំនាក់ទំនងតាមរយៈបណ្ដាញសង្គម។ នោះភាគច្រើនគឺដោយសារតែការកើនឡើងនៃប្រជាប្រិយភាពនៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងការបង្កើនល្បឿននៃការឆ្លើយតប។

លេង FIFA តាមអ៊ីនធឺណិត

វាអាចទៅរួច លេង FIFA តាមអ៊ីនធឺណិត. ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ វាត្រូវបានកំណត់សម្រាប់តែហ្គេមនៅក្នុងស៊េរី FIFA Online ប៉ុណ្ណោះ។ ហ្គេម FIFA Online ទាំងអស់មានគំរូលេងដោយឥតគិតថ្លៃ ប៉ុន្តែទាមទារការទិញក្នុងហ្គេម ដើម្បីធ្វើឱ្យហ្គេមកាន់តែចាប់អារម្មណ៍។ ជាមួយនឹង FIFA តាមអ៊ីនធឺណិត អ្នកលេងមិនចាំបាច់ព្រួយបារម្ភអំពីការទាញយក និងដំឡើងហ្គេមនោះទេ។

កម្មវិធីរុករកតាមអ៊ីនធឺណិតដែលត្រូវគ្នា និងការតភ្ជាប់អ៊ីនធឺណិតដែលអាចទុកចិត្តបានគឺចាំបាច់ទាំងអស់។ សម្រាប់ហ្គេមនៅក្នុងស៊េរី FIFA អ្នកលេងនៅតែអាចភ្ជាប់អ៊ីនធឺណិត ដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានថ្មីៗ និងរីករាយជាមួយហ្គេមជាមួយអ្នកលេងពីចម្ងាយផ្សេងទៀត។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ពួកគេក៏អាចលេងក្រៅបណ្តាញដោយមិនប៉ះពាល់ដល់បទពិសោធន៍លេងហ្គេមដែរ។

ហេតុអ្វីបានជា FIFA ពេញនិយម?
អ្នកលេង eSports ធំ

អ្នកលេង eSports ធំ

អ្នកលេងជាច្រើនត្រូវបានគេស្គាល់ថាសម្រាប់ភាពជោគជ័យ និងការគ្រប់គ្រងរបស់ពួកគេនៅក្នុងពិភពកីឡាអេឡិចត្រូនិកអនឡាញ។ Lee Sang Hyeok មកពី កូរ៉េ ត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាអ្នកលេងដ៏ល្អបំផុតនៃ League of Legends ដ៏ពេញនិយម។ គាត់បានឈ្នះជើងឯកពិភពលោកបីដងគឺ IEM Championship 2015, All-Star Paris 2014 និងផ្សេងៗទៀត។ នៅអាយុ 17 ឆ្នាំគាត់បានឈ្នះច្រើនជាង 1.2 លានដុល្លារ។

Young Lee ដែលលេងឱ្យក្រុម Evil Geniuses និង KT Rolster គឺជាអ្នកលេងកំពូលម្នាក់ទៀតដែលល្បីល្បាញដោយសារជំនាញរបស់គាត់នៅក្នុង StarCraft ។ នៅក្នុង Counter-Strike ឈ្មោះកំពូលគឺ Patrick Lindberg ។ Diago មកពីប្រទេសជប៉ុនត្រូវបានចាត់ទុកថាល្អបំផុតនៅក្នុងហ្គេមប្រយុទ្ធតាមផ្លូវ។

ហេតុអ្វីបានជាអ្នកលេងស្រលាញ់ FIFA?

ក្នុងចំណោមហេតុផលសំខាន់ៗសម្រាប់ការលេងហ្គេមវីដេអូជាធម្មតាគឺដើម្បីរីករាយនឹងតម្លៃកម្សាន្តដែលពួកគេផ្តល់ជូន។ FIFA ត្រូវបានបង្កើតឡើងយ៉ាងទូលំទូលាយដើម្បីផ្តល់បទពិសោធការលេងហ្គេមដែលខុសពីវីដេអូហ្គេមផ្សេងទៀត។ ក្រាហ្វិកដ៏អស្ចារ្យ របៀបលេងហ្គេមជាច្រើន ការរៀនម៉ាស៊ីន និងការគ្រប់គ្រងងាយស្រួល គឺជាលក្ខណៈពិសេសមួយចំនួនដែលកំណត់ហ្គេមខុសពីអ្នកដទៃ។

FIFA ក៏ផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ដ៏អស្ចារ្យមួយផងដែរ ដោយសារឥទ្ធិពលសំឡេងនៃអ្នកគាំទ្រអបអរសាទរ អ្នកអត្ថាធិប្បាយវិភាគហ្គេម ពន្លឺ វាយនភាពទីលាន ការអបអរគ្រាប់បាល់ និងអ្វីៗជាច្រើនទៀត។ ហ្គេមនេះចម្លងបរិយាកាសដែលអ្នកគាំទ្រជាធម្មតាមានអារម្មណ៍នៅពេលលេងបាល់ទាត់។

អ្នកលេង eSports ធំ
របៀបលេងហ្គេមវីដេអូ?

របៀបលេងហ្គេមវីដេអូ?

លេង FIFA វីដេអូហ្គេម អាចជាការបំភិតបំភ័យបន្តិចសម្រាប់អ្នកទើបនឹងកើត។ នោះគឺដោយសារតែការគ្រប់គ្រងជាច្រើនដែលពួកគេត្រូវការដើម្បីធ្វើជាម្ចាស់ ខណៈពេលដែលនៅតែផ្តោតលើការលេងហ្គេម។ ហ្គេមនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងកែប្រែការគ្រប់គ្រងទៅលើអ្វីដែលដំណើរការល្អបំផុតសម្រាប់ពួកគេ ដើម្បីជួយធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួល។ វាក៏មានការបង្រៀនជាច្រើននៅក្នុងហ្គេម និងរបៀបហ្វឹកហាត់ដើម្បីជួយអ្នកលេងរៀនហ្គេម។

គំនិតនៅពីក្រោយហ្គេមនេះគឺដើម្បីគ្រប់គ្រងអ្នកលេងឱ្យរកគ្រាប់បាល់ទល់នឹងក្រុមប្រឆាំងខណៈពេលដែលនៅតែការពារដើម្បីការពារក្រុមប្រឆាំងពីការស៊ុតបញ្ចូលទី។ នៅក្នុងរបៀបអាជីព អ្នកលេងក៏អាចបង្កើត និងគ្រប់គ្រងក្រុមផងដែរ។ បន្ទាប់មកពួកគេអាចលេងក្នុងការប្រកួតតាមរដូវកាល ឬក្លែងធ្វើការប្រកួត ប្រសិនបើពួកគេចាប់អារម្មណ៍តែក្នុងការគ្រប់គ្រង។

អ្នកលេងកីឡាអេឡិចត្រូនិកធំរបស់ FIFA

ប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះ មានអ្នកលេង FIFA អាជីពជាច្រើននាក់ ដែលបានបង្ហាញទេពកោសល្យដ៏អស្ចារ្យ។ អ្នកខ្លះបានគ្រប់គ្រងក្នុងការប្រកួតជាច្រើន ដែលឥឡូវនេះពួកគេហាក់ដូចជាមិនអាចចាញ់ក្នុងការប្រកួតនេះ។ កីឡាករលំដាប់កំពូលត្រូវបានគេហៅថា Mosaad Adlossary ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាព្រះអង្គម្ចាស់អារ៉ាប៊ីសាអូឌីត។

គាត់បានចាប់ផ្តើមលេងប្រកួតប្រជែង FIFA វិញក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ហើយបន្តលេងរហូតដល់បច្ចុប្បន្ន។ ក្នុងចំណោមសមិទ្ធផលជាច្រើនរបស់គាត់គឺការឈ្នះពានរង្វាន់ដ៏មានកិត្យានុភាពបំផុតនៅក្នុង FIFA esports គឺ FIFA eWorld Cup ។

Donovan Hunt ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថា Tekkz ជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ទីពីរ។ គាត់បានចាប់ផ្តើមលេងនៅអាយុ 16 ឆ្នាំដោយបានផ្តួលកីឡាករទាំងអស់ដើម្បីឈ្នះជើងឯក FUT 18 ។ គាត់ត្រូវបានគេស្គាល់ថាមានគំនិតវាយសម្រុកក្នុងការប្រកួតនិងការការពារយ៉ាងចាស់ដៃ។ ឈ្មោះផ្សេងទៀតដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់រួមមាន Nicolas Villalba, Shaun Springette, Christopher Holly និង Tom Leese ។

របៀបលេងហ្គេមវីដេអូ?
FIFA eWorld Cup

FIFA eWorld Cup

នេះ។ FIFA eWorld Cup ពីមុនត្រូវបានគេហៅថា FIFA Interactive World Cup ។ ការប្រកួត esport ជាធម្មតាត្រូវបានប្រារព្ធឡើងដោយដៃគូតំណាងរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលនៅពីក្រោយហ្គេម EA Sports ។ ព្រឹត្តិការណ៍នេះកើតឡើងម្តងក្នុងមួយឆ្នាំជាមួយនឹងការចាប់កំណើតចុងក្រោយបង្អស់របស់ FIFA ដែលបានប្រើជាស៊េរីវីដេអូហ្គេម។

FIFA eWorld Cup មានទម្រង់ជម្រុះបើកចំហ។ នោះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងហ្គេមរាប់លាននាក់មកពីជុំវិញពិភពលោកប្រកួតប្រជែងក្នុងវគ្គជម្រុះដំបូងតាមអ៊ីនធឺណិត។ សូមអរគុណដល់នោះ FIFA ត្រូវបានកត់ត្រាក្នុងសៀវភៅកំណត់ត្រាពិភពលោក Guinness ជាហ្គេមកីឡាអេឡិចត្រូនិកអនឡាញដ៏ធំបំផុត។

ប្រវត្តិ FIFA eWorld Cup

ព្រឹត្តិការណ៍សម្ពោធបានកើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2004 ហើយចាប់ផ្ដើមរីកចម្រើនជាមួយឆ្នាំដែលកន្លងទៅ។ នៅឆ្នាំ 2013 វាបានកត់ត្រាចំនួនអ្នកលេងច្រើនជាងគេបំផុតសម្រាប់ការប្រកួតនេះគឺជាង 2.5 លាននាក់។ អ្នកលេង PlayStation 4 និង Xbox One បានប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះជាលើកដំបូងកាលពីឆ្នាំ 2015 ។

ការរួមបញ្ចូលកុងសូលថ្មីបានជួយរក្សាចំនួនអ្នកចូលរួមយ៉ាងច្រើនក្នុងរយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ។ នៅឆ្នាំ 2018 ឈ្មោះនៃការប្រកួតបានផ្លាស់ប្តូរពី FIFA Interactive World Cup ទៅ FIFA eWorld Cup ។

ព្រឹត្តិការណ៍ FIFA eWorld Cup ចុងក្រោយបានធ្វើឡើងក្នុងឆ្នាំ 2019។ អ្នកឈ្នះនៃការប្រកួតគឺ Mohammed Harkous ដែលកំពុងលេងនៅលើ PS4 ។ ព្រឹត្តិការណ៍នេះត្រូវបានលុបចោលសម្រាប់ឆ្នាំ 2020 និង 2021 ដោយសារតែជំងឺរាតត្បាត Covid-19 ដែលបានវាយប្រហារពិភពលោក។ កាលបរិច្ឆេទសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍បន្ទាប់មិនទាន់ត្រូវបានប្រកាសនៅឡើយទេ។

FIFA eWorld Cup
Esports World Cup

Esports World Cup

ការប្រកួតបាល់ទាត់ពិភពលោក esports ត្រូវបានប្តូរឈ្មោះទៅជា អនុសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោក (ESWC) ។ ការប្រកួតជើងឯកហ្គេមប្រចាំឆ្នាំគឺជាការប្រកួតប្រជែងក្នុងចំណោមអ្នកលេងអាជីពអន្តរជាតិពីហ្គេមវីដេអូពេញនិយមមួយចំនួន។ វាជាព្រឹត្តិការណ៍កីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលមានអ្នកទស្សនាច្រើនជាងគេក្នុងពិភពលោក។ ក្រុមហ៊ុនដែលទទួលខុសត្រូវក្នុងការបង្កើតការប្រកួតត្រូវបានគេហៅថា Ligarena ។ ក្រុមហ៊ុនដែលមានមូលដ្ឋាននៅប្រទេសបារាំងបាននៅក្នុងឧស្សាហកម្មហ្គេមអស់មួយរយៈមុនពេលជ្រើសរើសធ្វើមាត្រដ្ឋានក្នុងឆ្នាំ 2003 ។ ESWC ក្រោយមកត្រូវបានទិញដោយទីភ្នាក់ងារដែលមានជំនាញខាងកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលមានឈ្មោះថា Oxent ។

ហ្គេមបានលេងក្នុង ESWC

ហ្គេមដែលមានលក្ខណៈពិសេសនៅក្នុងការប្រកួត FIFA eWorld Cup ជាធម្មតាផ្លាស់ប្តូរសម្រាប់ការប្រកួតនីមួយៗ។ តាមឧត្ដមគតិ ហ្គេមដែលពេញនិយម និងប្រកួតប្រជែងបំផុតនៅពេលនៃព្រឹត្តិការណ៍នេះ ជាធម្មតាទទួលបានលក្ខណៈពិសេស។ ហ្គេមមួយចំនួនមានលក្ខណៈពិសេសជាច្រើនដងក្នុងប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះរួមមាន FIFA, Counter-Strike, WarCraft, Trackmania Nations, Dota និង Call of Duty ។ ចំនួនទឹកប្រាក់ដែលត្រូវបានផ្តល់ជូនជាប្រាក់រង្វាន់សម្រាប់អ្នកឈ្នះជាធម្មតាប្រែប្រួលជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ក្នុងរយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំ អ្នកឈ្នះកំពូលទាំងបួនទទួលបានរង្វាន់។

ESWC ប្រទេសដែលមានចំណាត់ថ្នាក់កំពូល

មធ្យោបាយងាយស្រួលបំផុតក្នុងការវាយតម្លៃប្រទេសដែលធ្លាប់បានចូលរួមក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ ESWC គឺតាមចំនួនមេដាយដែលពួកគេបានឈ្នះ។ ប្រទេសបារាំងជាប់ចំណាត់ថ្នាក់លេខមួយដោយមានមេដាយសរុបចំនួន៦២ក្នុងនោះ២៣មេដាយមាស។

ចំណាត់ថ្នាក់លេខ២ គឺសហរដ្ឋអាមេរិក ដែលមានមេដាយមាស ១៣ គ្រឿង និងសរុប ៣០ គ្រឿង។ ប្រទេសស៊ុយអែត ស្ថិតនៅលំដាប់ទី ៣ ដែលមានមេដាយមាស ១២ និងមេដាយសរុបចំនួន ៣៥ ។ ទី៥គឺប្រទេសប៉ូឡូញដែលបានមេដាយមាស៥ មេដាយប្រាក់៣ និងមេដាយសំរឹទ្ធ៣។ មានតែប្រទេសចំនួន 32 ប៉ុណ្ណោះក្នុងចំណោមប្រទេសទាំងអស់ដែលធ្លាប់ធ្វើជាតំណាងនៅក្នុងការប្រកួតដែលបានឈ្នះមេដាយមួយ ឬច្រើន។

អ្នកលេងកំពូល ESWC

អ្នកលេង ESWC កំពូលគឺ Ilyes Satouri ដែលប្រើអ្នកលេង ID Stephano ។ គាត់បានឈ្នះសរុបជាង 34,000 ដុល្លារ។ គាត់ត្រូវបានគេតាមដានយ៉ាងជិតស្និទ្ធដោយ Grzegorz Komincz ដែលមានទឹកប្រាក់ចំនួន 32,000 ដុល្លារក្នុងការឈ្នះ។ Michael Bignet, Alexei Yanushevsky និង Bruce Grannec មាន $25,333, $24,500 និង $24,000 រៀងគ្នា។

Esports World Cup
ការភ្នាល់លើ FIFA នៅឯអ្នកផ្តល់សេវា

ការភ្នាល់លើ FIFA នៅឯអ្នកផ្តល់សេវា

FIFA គឺជាកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលពេញនិយមបំផុតនៅទូទាំងពិភពលោកដែលបង្ហាញឱ្យឃើញដោយចំនួនអ្នកគាំទ្រដែលចូលរួមទស្សនាការប្រកួតនិងព្រឹត្តិការណ៍របស់ FIFA។ ដូចនេះ វាទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ជាច្រើនពីអ្នកភ្នាល់ ព្រោះវាផ្តល់ឱកាសភ្នាល់ជាច្រើន។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកផ្តល់ការភ្នាល់ភាគច្រើនមិនចាប់អារម្មណ៍លើការផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់ esports ទេ។

ដូច្នេះអ្នកលេងត្រូវស្រាវជ្រាវដើម្បីស្វែងរកគេហទំព័រដែលផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់ FIFA មុនពេលដំណើរការ។ គេហទំព័រភ្នាល់អនឡាញដែលពួកគេជ្រើសរើសគួរតែមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះដើម្បីការពារករណីឆបោក។ បន្ទាប់ពីស្វែងរកគេហទំព័រត្រឹមត្រូវ អ្នកលេងត្រូវតែបង្កើតគណនីភ្នាល់របស់ពួកគេ និង ដាក់ប្រាក់មុនពេលភ្នាល់. ប្រាក់រង្វាន់ក៏អាចត្រូវបានប្រើដើម្បីដាក់ភ្នាល់ផងដែរ។

ជំហានបន្ទាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការស្វែងរកក្រុមណាដែលត្រូវភ្នាល់ និងប្រភេទនៃការភ្នាល់ដែលត្រូវដាក់។ តាមឧត្ដមគតិ ការភ្នាល់លើក្រុមដែលបង្ហាញថាជាអ្នកសំដែងដ៏អស្ចារ្យគឺជាគំនិតដ៏ល្អ។ នោះជាពិសេសសម្រាប់ក្រុមដែលនៅជុំវិញអស់រយៈពេលជាយូរមកហើយ និងបានបង្ហាញភាពជាប់លាប់ក្នុងការអនុវត្ត។

ការជ្រើសរើសប្រភេទភ្នាល់ត្រឹមត្រូវក៏ជាកត្តាចាំបាច់ផងដែរក្នុងការបង្កើនឱកាសឈ្នះ។ អ្នកលេងគួរតែប្រុងប្រយ័ត្ននៅពេលដាក់ភ្នាល់ព្រោះវាអាចមានការភ័ន្តច្រឡំបន្តិច។ នោះគឺជាករណីជាពិសេសសម្រាប់អ្នកទើបនឹងកើតក្នុងការភ្នាល់ esports តាមអ៊ីនធឺណិត ហើយនៅពេលដែលគេហទំព័រភ្នាល់មិនងាយស្រួលប្រើ។ កំហុសដែលបានធ្វើឡើងអាចនាំឱ្យមានការខាតបង់យ៉ាងសំខាន់។

ការភ្នាល់លើ FIFA នៅឯអ្នកផ្តល់សេវា
តើក្រុមណាខ្លះដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៅក្នុង EA Sports FIFA?

តើក្រុមណាខ្លះដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៅក្នុង EA Sports FIFA?

FIFA 22 ដែលជាស៊េរីវីដេអូហ្គេមចុងក្រោយបង្អស់របស់ FIFA ភ្ជាប់មកជាមួយក្រុមជាច្រើន។ នោះរាប់បញ្ចូលទាំងក្រុមក្លឹប និង ក្រុមអន្តរជាតិ. អ្នកលេងក៏អាចបង្កើតក្រុមរបស់ពួកគេ និងដាក់ឈ្មោះអ្នកលេងទាំងអស់នៅក្នុងក្រុមផងដែរ។

កត្តាសំខាន់នៃការបែងចែកក្រុមគឺការអនុវត្ត។ ក្រុមខ្លះធ្វើបានល្អជាង ហើយអាចផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងនូវឱកាសឈ្នះកាន់តែប្រសើរ អាស្រ័យលើការលេងកលល្បិចដែលបានប្រើ។ ជាធម្មតាក្រុមត្រូវបានវាយតម្លៃដើម្បីធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួលសម្រាប់អ្នកលេងក្នុងការជ្រើសរើស។

PSG

PSG បច្ចុប្បន្នកំពុងជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ក្រុមកំពូលនៅលើ FIFA 22។ ក្នុងចំណោមហេតុផលសំខាន់ៗគឺការមកដល់របស់កីឡាករដ៏អស្ចារ្យបំផុតម្នាក់គឺ Lionel Messi ។ កម្លាំងប្រយុទ្ធរបស់ Messi, Mbappe និង Neymar មានទម្រង់លេងគួរសម។ ក្រុមនេះគឺជាជម្រើសដ៏ល្អសម្រាប់អ្នកលេងដែលចូលចិត្តប្រភេទហ្គេមវាយប្រហារ។

Manchester City

Manchester City គឺជាក្រុមដែលមានចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់ជាងគេទីពីរនៅក្នុង FIFA 22។ ក្រុមនេះមានកីឡាករចំនួន 5 នាក់ដែលជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ក្នុងចំណោមកីឡាករកំពូលទាំង 20 នៃហ្គេម ដែលជួយធ្វើឱ្យក្រុមមានភាពល្អប្រសើរ។ កីឡាករមួយចំនួនរួមមាន Kevin de Bryuine, Ruben Dias និង Raheem Sterling ។

Manchester United

ស្រដៀងទៅនឹងការមកដល់របស់ Messi នៅ PSG ការមកដល់របស់ Christiano Ronaldo នៅ Manchester United បានជួយពង្រឹងក្រុមនៅលើ FIFA 22។ គាត់គឺជាកីឡាករដ៏អស្ចារ្យបំផុតម្នាក់គ្រប់ពេលទាំងអស់ និងមានការវាយតម្លៃខ្ពស់លើហ្គេម។ Paul Pogba និង Bruno Fernandez គឺជាកីឡាករមួយចំនួនទៀតរបស់ក្រុមដែលមានការវាយតម្លៃខ្ពស់ដែលជួយឱ្យក្រុមស្ថិតក្នុងចំណាត់ថ្នាក់លេខ 3 ។

Bayern Munich

អ្នកលេងដែលចូលចិត្តស៊ុតបាល់បញ្ចូលទីច្រើនអាចមានពេលវេលាដ៏ល្អក្នុងការលេងជាមួយ Bayern Munich ។ ក្រុមនេះបានបង្ហាញទម្រង់លេងយ៉ាងល្អក្នុងយុទ្ធនាការមុនទាក់ទងនឹងចំនួនគ្រាប់បាល់ ដែលជាកត្តាដែល FIFA 22 បានកំណត់ពេលផ្តល់ចំណាត់ថ្នាក់ក្រុម។ វាមានអ្នកលេងពីរនាក់ដែលវាយតម្លៃលើសពី 90 គឺ Lewa និង Manuel Neur ។

ក្រុម Liverpool

Liverpool គឺជាក្រុមមួយក្នុងចំណោមក្រុមដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍បំផុតក្នុងការទស្សនា។ Mo Salah, Sadio Mane និងកីឡាករ 5 នាក់ផ្សេងទៀតគឺស្ថិតក្នុងចំណោមអ្នកលេងដែលមានចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់បំផុតទាំង 20 នៅក្នុងវីដេអូហ្គេម។ ការរួមបញ្ចូលគ្នានៃអ្នកលេងទាំងអស់នេះគឺជារូបមន្តសម្រាប់ការលេងហ្គេមកុំព្យូទ័រដ៏រីករាយ។

Real Madrid

Real Madrid គឺជាក្រុមដែលមានចំណាត់ថ្នាក់កំពូលនៅក្នុង La Liga អស់រយៈពេលជាយូរមកហើយ ហើយ FIFA 22 បានពិចារណា។ ក្រុមនេះទំនងជាមានចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់ជាងនេះប្រសិនបើ Raphael Varane និង Sergio Ramos មិនបានចាកចេញពីក្លឹប។

ក្រុមផ្សេងទៀតនៅលើចំណាត់ថ្នាក់កំពូលទាំងដប់របស់ FIFA 22 គឺ Chelsea, Borussia Dortmund, Atletico Madrid និង Barcelona ។

តើក្រុមណាខ្លះដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៅក្នុង EA Sports FIFA?
វិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមាន

វិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមាន

គុណសម្បត្តិ

  • បទពិសោធន៍លេងហ្គេមដ៏អស្ចារ្យ៖ FIFA គឺជាវីដេអូហ្គេមកីឡាដ៏ទាក់ទាញបំផុតមួយដែលមាន។ អ្នកអភិវឌ្ឍន៍មិនទុកដុំថ្មចោលឡើយ ទាក់ទងនឹងការធ្វើឱ្យហ្គេមមានភាពរំភើបបំផុត។ ក្រាហ្វិកល្អបំផុត បែបផែនសំឡេង ស៊ុមខ្ពស់ និងធម្មជាតិប្រាកដនិយមធានាថា សូម្បីតែអ្នកលេងដែលមិនចាំបាច់ចូលចិត្តបាល់ទាត់ពិតប្រាកដនឹងរីករាយនឹងការលេងហ្គេមវីដេអូ។
  • របៀបលេងហ្គេមផ្សេងៗគ្នា៖ អ្នកលេងអាចប្តូររវាងរបៀបលេងហ្គេម និងរបៀបអាជីព ដើម្បីរីករាយនឹងហ្គេមក្នុងទិដ្ឋភាពផ្សេងៗ។ ជាឧទាហរណ៍ របៀបអាជីពអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងរស់នៅក្នុងក្តីសុបិនរបស់ពួកគេក្នុងការគ្រប់គ្រងក្រុមបាល់ទាត់ ទោះបីជាវាជានិម្មិតក៏ដោយ។ អ្នកលេងអាចទទួលយករបៀបអ្នកលេងតែមួយ។
  • កីឡាករបាល់ទាត់ និងក្រុមដែលគួរឱ្យចងចាំ៖ ហ្គេមនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងរំលឹកអនុស្សាវរីយ៍អំពីអ្នកលេងដ៏អស្ចារ្យបំផុតមួយចំនួននៃហ្គេម។ នោះគឺជាអរគុណចំពោះវីរបុរស FUT ថ្មីដែលបានបន្ថែមនៅក្នុង FIFA 22 Ultimate Team ។ ការសាកល្បងវាអាចជួយបង្កើនអារម្មណ៍អាឡោះអាល័យដល់អ្នកលេងភាគច្រើន។
  • ហ្គេមអនឡាញ៖ FIFA 22 អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងលេងហ្គេមរបស់ពួកគេតាមអ៊ីនធឺណិត ដែលពួកគេអាចស្វែងរកការប្រកួតប្រជែងបន្ថែមទៀត។ កម្រិតនៃការពេញចិត្តដែលភ្ជាប់មកជាមួយហ្គេមឈ្នះជាមួយគូប្រជែងពិតប្រាកដធ្វើឱ្យហ្គេមកាន់តែមានភាពសប្បាយរីករាយ។

គុណវិបត្តិ

  • វាចំណាយប្រាក់៖ គុណវិបត្តិជាក់ស្តែងបំផុតរបស់ FIFA គឺអ្នកលេងត្រូវតែទិញវា។ អ្នកលេងក៏ប្រហែលជាត្រូវធ្វើការទិញក្នុងហ្គេមផងដែរ ដើម្បីបង្កើនបទពិសោធន៍របស់ពួកគេ។ មានលទ្ធភាពនៃការលេង FIFA តាមអ៊ីនធឺណិតដោយឥតគិតថ្លៃ ប៉ុន្តែជាធម្មតាវាភ្ជាប់មកជាមួយដែនកំណត់ជាច្រើន។
  • វាមិនមាននៅលើគេហទំព័រភ្នាល់ជាច្រើនទេ៖ FIFA នៅតែរីកចម្រើននៅក្នុងពិភពកីឡា។ គេហទំព័រភ្នាល់ជាច្រើនមិនទាន់ផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់ esports នៅឡើយទេ។ វាកំណត់អ្នកភ្នាល់ពីការរើសអើងពេក។
វិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមាន
តើអ្វីជាហាងឆេងនៃហ្គេម?

តើអ្វីជាហាងឆេងនៃហ្គេម?

ហាងឆេងដែលផ្តល់ដោយគេហទំព័រភ្នាល់ភាគច្រើនជាធម្មតាប្រែប្រួលអាស្រ័យលើលទ្ធផលសក្តានុពលនៃហ្គេម ឬព្រឹត្តិការណ៍។ ក្នុងករណីភាគច្រើន ជាធម្មតាមានហាងឆេង FIFA ទាបជាងសម្រាប់អ្នកលេងដែលតាមស្ថិតិទំនងជាឈ្នះដោយសារតែកំណត់ត្រាតាមដានរបស់ពួកគេ និងកត្តាផ្សេងទៀត។ ហាងឆេងអាចជាលទ្ធផលនៃការប្រកួតតែមួយ ឬការប្រកួតទាំងមូល។

ទីផ្សារភ្នាល់

ហាងឆេងជាធម្មតាត្រូវបានផ្តល់ជូនសម្រាប់ទីផ្សារភ្នាល់ដ៏ធំទូលាយ ដែលស្ទើរតែស្រដៀងទៅនឹងបាល់ទាត់ពិត។ ធម្មតាបំផុតគឺសម្រាប់អ្នកឈ្នះការប្រកួត។ សម្រាប់ការប្រកួតបែបនេះ អ្នកលេងគ្រាន់តែភ្នាល់ថាក្រុមណានឹងឈ្នះការប្រកួត ឬបើហ្គេមនឹងបញ្ចប់ដោយស្មើ។ ទាំងនេះ ប្រភេទនៃការភ្នាល់ គឺសាមញ្ញ និងងាយយល់។

ការភ្នាល់ក៏អាចត្រូវបានដាក់លើចំនួនគ្រាប់ដែលត្រូវស៊ុតបញ្ចូលទីផងដែរ។ នោះអាចសម្រាប់ក្រុមទាំងពីរ ឬក៏ក្រុមទាំងពីរ។ ហាងឆេងផ្សេងគ្នាត្រូវបានកំណត់ទៅចំនួនផ្សេងគ្នានៃគោលដៅដែលអាចធ្វើបាន។ លើសពីនេះ អ្នកភ្នាល់អាចភ្នាល់ថាតើអ្នកលេងណានឹងរកគ្រាប់បាល់បាន ហើយក្នុងអំឡុងពេលនៃហ្គេមដែលពួកគេនឹងស៊ុតបញ្ចូលទី។

ការភ្នាល់គ្រាប់តគឺជារឿងធម្មតានៅពេលដែលក្រុមដែលផ្គូផ្គងមិនស្មើគ្នាកំពុងលេង។ តាមឧត្ដមគតិ អ្នកផ្តល់ការភ្នាល់ជាធម្មតាផ្តល់ឱ្យក្រុមខ្សោយនូវអត្ថប្រយោជន៍និម្មិត ឬគុណវិបត្តិនិម្មិតដល់ក្រុមខ្លាំងជាង។ អត្ថប្រយោជន៍និម្មិតជាទូទៅគឺទាក់ទងនឹងចំនួនគោលដៅ។

តើអ្វីជាហាងឆេងនៃហ្គេម?
គន្លឹះ និងល្បិចភ្នាល់របស់ FIFA

គន្លឹះ និងល្បិចភ្នាល់របស់ FIFA

មានគន្លឹះ និងល្បិចជាច្រើនដែលអ្នកភ្នាល់អាចប្រើនៅពេលភ្នាល់លើ FIFA esports។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ វាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការកត់សម្គាល់ថា វាមិនដែលមានការធានានូវលទ្ធផលវិជ្ជមានសម្រាប់ការភ្នាល់នោះទេ ដោយមិនគិតពីគន្លឹះ និងល្បិចដែលបានប្រើ។

  • ប្រើគេហទំព័រភ្នាល់ត្រឹមត្រូវ៖ អ្នកលេងគួរតែចាប់ផ្តើមដោយការស្វែងរកគេហទំព័រភ្នាល់ត្រឹមត្រូវ។ តាមឧត្ដមគតិ គេហទំព័រគួរតែមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងផ្តល់នូវទីផ្សារភ្នាល់ជាច្រើននៅលើ FIFA ក្នុងប្រភេទភ្នាល់ esport។
  • ជ្រើសរើសការភ្នាល់ត្រឹមត្រូវ៖ ទីផ្សារភ្នាល់អាចមានភាពច្របូកច្របល់បន្តិច ជាពិសេសចំពោះអ្នកភ្នាល់ថ្មី។ អ្នកលេងគួរតែយល់អំពីប្រភេទនៃការភ្នាល់ទាំងស្រុង មុនពេលជ្រើសរើសជម្រើសដែលសមស្របបំផុត។
  • ប្រើប្រាក់រង្វាន់ដែលមាន៖ ស្ទើរតែទាំងអស់។ គេហទំព័រភ្នាល់អនឡាញផ្តល់ប្រាក់រង្វាន់ និងការផ្តល់ជូនពិសេសផ្សេងទៀតសម្រាប់អ្នកភ្នាល់។ ការទាញយកប្រយោជន៍ពីវាមានសារៈសំខាន់ណាស់។ អ្នកលេងថ្មីអាចប្រើប្រាស់ការផ្តល់ជូនដើម្បីរៀនពីរបៀបភ្នាល់ FIFA esports ដោយមិនមានប្រូបាប៊ីលីតេនៃការបាត់បង់ប្រាក់ខណៈពេលដែលនៅតែរក្សាលទ្ធភាពនៃការឈ្នះមួយចំនួន។
  • ភ្នាល់ក្នុងបរិមាណត្រឹមត្រូវ៖ អ្នកភ្នាល់ផ្សេងគ្នាជាធម្មតាភ្នាល់ចំនួនផ្សេងគ្នាអាស្រ័យលើសមត្ថភាពហិរញ្ញវត្ថុ។ ការស្វែងរកយុទ្ធសាស្រ្តគ្រប់គ្រងធនាគារឱ្យបានត្រឹមត្រូវ គឺជាគន្លឹះក្នុងការកាត់បន្ថយការខាតបង់។
  • អនុវត្តវិន័យខ្លួនឯង៖ វិន័យលើខ្លួនឯងមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការធានាថាអ្នកលេងរក្សាការគ្រប់គ្រងលើសកម្មភាពល្បែងរបស់ពួកគេ។ ជាឧទាហរណ៍ អ្នកលេងមិនគួរភ្នាល់ពេលស្រវឹង ឬបាក់ទឹកចិត្ត ព្រោះវាអាចប៉ះពាល់ដល់សមត្ថភាពសម្រេចចិត្តរបស់ពួកគេ។
គន្លឹះ និងល្បិចភ្នាល់របស់ FIFA