Rocket League

Rocket League គឺជាវីដេអូហ្គេមបាល់ទាត់ដែលចេញលក់ក្នុងឆ្នាំ 2015។ ហ្គេមនេះត្រូវបានរចនាឡើងដំបូងសម្រាប់ហ្គេម PlayStation 4 និង Microsoft Windows ។ ប៉ុន្មានខែបន្ទាប់ពីការចេញផ្សាយរបស់វា ច្រកសម្រាប់ Nintendo Switch និង Xbox One ក៏ត្រូវបានចេញផ្សាយផងដែរ។ ហ្គេមនេះមានភាពស្រដៀងគ្នាទៅនឹងអ្នកកាន់តំណែងមុនរបស់ខ្លួនគឺ Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars ទោះបីជាមានភាពខុសប្លែកគ្នាមួយចំនួនក៏ដោយ។

អ្នកលេងអាចគ្រប់គ្រងរថយន្តដែលដើរដោយគ្រាប់រ៉ុក្កែត ដោយពួកគេអាចវាយបាល់ធំមួយ ហើយព្យាយាមរកគ្រាប់បាល់តាមរបៀបស្រដៀងគ្នាដូចនៅក្នុងហ្គេមបាល់ទាត់ដែរ។ យានជំនិះអាចលោតបាននៅពេលដែលថាមពលរ៉ុក្កែតត្រូវបានធ្វើឱ្យសកម្មដើម្បីបុកបាល់ខណៈពេលដែលកំពុងស្ថិតនៅកណ្តាលអាកាស។ មានចន្លោះដែលបានសម្គាល់នៅក្នុងវាលដែលអ្នកលេងអាចឆ្លងកាត់រថយន្តរបស់ពួកគេដើម្បីទទួលបានការបង្កើនល្បឿន។ ការបង្កើនល្បឿនត្រូវបានប្រើដើម្បីបង្កើនដំណើរការរបស់រថយន្តយ៉ាងសំខាន់ ហើយអាចផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងនូវអត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនក្នុងការលេងហ្គេម។

ការអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេម

ការអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេម

Rocket League ត្រូវបានចេញផ្សាយជាការកែប្រែនៃ Supersonic Acrobatic RPBC ។ Psyonix បានបង្កើតរថយន្តប្រយុទ្ធ។ គោលដៅមួយរបស់ Psyonix គឺធ្វើឱ្យរថយន្តដែលមិនពិតមានអារម្មណ៍រីករាយក្នុងការបើកបរដោយមិនធ្វើឱ្យខូចដល់ភាពប្រាកដនិយម។

បន្ទាប់ពីបង្កើត Battle-Cars Psyonix បានព្យាយាមលក់ហ្គេមនេះទៅឱ្យអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយជាហ្គេមបាល់ទាត់ដែលមានរថយន្តប្រើរ៉ុក្កែត ប៉ុន្តែពួកគេមិនទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍ពីអ្នកបោះពុម្ពទាំងអស់នោះទេ។ បន្ទាប់មកពួកគេបានជ្រើសរើសបោះផ្សាយហ្គេមដោយខ្លួនឯងនៅលើបណ្តាញ PlayStation ដោយស្ទើរតែគ្មានទីផ្សារ។

ហ្គេមនេះត្រូវបានទាញយកជាងពីរលានដង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ស្ទូឌីយោបានទុកវាចោលមួយរយៈ ដើម្បីធ្វើការលើគម្រោងផ្សេងទៀត។ គម្រោងផ្សេងទៀតបានជួយបង្កើតមូលនិធិដែលក្រោយមកត្រូវបានចាក់ចូលទៅក្នុង Battle-Cars ដើម្បីធ្វើឱ្យវាទទួលបានជោគជ័យ។ ការអភិវឌ្ឍន៍ Rocket League ដែលបានមកពីគម្រោង Battle-Cars បានចាប់ផ្តើមក្នុងឆ្នាំ 2013 ហើយចំណាយអស់ប្រហែល 2 លានដុល្លារ។ ការកែសម្រួលមួយចំនួនដែលបានធ្វើឡើងដើម្បីបំប្លែង Battle-Cars ទៅជា Rocket League រួមមានការបង្កើនអត្រាស៊ុមពី 30 ទៅ 60 ដើម្បីធ្វើឱ្យវាសាកសមសម្រាប់ផ្នែករឹងថ្មីជាងនេះ។

Rocket League eSport

បន្ទាប់ពីការចេញផ្សាយរបស់ ស Rocket Leagueវាបានក្លាយជាការពេញនិយមនៅលើវេទិកាស្ទ្រីមផ្សេងៗ រួមទាំង Twitch ផងដែរ។ ការប្រកួត Rocket League Championship Series លើកដំបូងបានធ្វើឡើងក្នុងឆ្នាំ 2016 ដោយទទួលបានរង្វាន់ជាសាច់ប្រាក់ចំនួន 55,000 ដុល្លារ។ វារកចំណូលបានជាងមួយលានដុល្លារតាមរយៈការលក់គ្រឿងសម្អាងក្នុងហ្គេម និងប្រអប់។ មូលនិធិ​នេះ​ត្រូវ​បាន​ប្រើ​ជា​ចម្បង​ដើម្បី​ផ្តល់​មូលនិធិ​ដល់​ព្រឹត្តិការណ៍​ប្រកួត​ប្រជែង​ផ្សេង​ទៀត ដែល​ជា​លទ្ធផល​ក្នុង​ការ​បង្កើន​ប្រជាប្រិយភាព​នៃ​ហ្គេម​ជា​កីឡា eSport។

ការអភិវឌ្ឍន៍ហ្គេម
ការភ្នាល់លើ Rocket League

ការភ្នាល់លើ Rocket League

អ្នកលេងក៏អាចចូលទៅក្នុងឡានរបស់អ្នកលេងផ្សេងទៀត និងបំផ្លាញពួកគេ។ រថយន្ត​ដែល​ខូច​ខាត​ត្រូវ​ចំណាយ​ពេល​មួយ​សន្ទុះ​មុន​នឹង​កើត​ឡើង​វិញ។ អ្នកលេងក៏អាចអនុវត្តការគេចរហ័សជាច្រើនដូចជាការបង្វិលក្នុងទិសដៅជាក់លាក់ និងលោតខ្លីៗ ដើម្បីជៀសវាងការវាយឆ្មក់ដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ទីតាំងប្រសើរជាងមុន។ ការប្រកួតទាំងអស់ជាធម្មតាមានរយៈពេលប្រាំនាទី។ ប្រសិនបើក្រុមទាំងពីរស្មើគ្នាបន្ទាប់ពីប្រាំនាទី ក្រុមដំបូងដែលរកគ្រាប់បាល់បន្ទាប់ឈ្នះ។ ហ្គេមអាចលេងពីមួយទល់នឹងមួយរហូតដល់បួនទល់នឹងបួន។

ការភ្នាល់លើ Rocket League គឺស្រដៀងគ្នាទៅនឹង ការភ្នាល់លើហ្គេម eSport ផ្សេងទៀត។. អ្នកលេងត្រូវចាប់ផ្តើមដោយការស្វែងរកគេហទំព័រហ្គេមដែលសមរម្យ។ ដោយសារតែភាពពេញនិយមនៃហ្គេម ការស្វែងរកគេហទំព័រហ្គេមដែលផ្តល់ Rocket League ក្នុងចំណោមទីផ្សារភ្នាល់ eSports របស់វាមិនមែនជារឿងពិបាកដូចកាស៊ីណូល្បីឈ្មោះជាច្រើនធ្វើនោះទេ។

ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកលេងគួរតែពិចារណាអំពីចំនួនព្រឹត្តិការណ៍ដែលមានផងដែរ។ ព្រឹត្តិការណ៍ Rocket League កាន់តែច្រើនដែលគេហទំព័រភ្នាល់ផ្តល់ជូន ឱកាសភ្នាល់កាន់តែច្រើនដែលអ្នកលេងនឹងមាន។ បន្ទាប់ពីស្វែងរកគេហទំព័រភ្នាល់ដ៏ល្បីដែលផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់ Rocket League អ្នកភ្នាល់ត្រូវតែដាក់ប្រាក់ទៅក្នុងគណនីភ្នាល់របស់ពួកគេ ហើយដាក់ភ្នាល់ដែលពាក់ព័ន្ធ។ ប្រភេទនៃការភ្នាល់អាចប្រែប្រួលអាស្រ័យលើទីផ្សារដែលផ្តល់ជូន។

ការភ្នាល់ជាទូទៅភាគច្រើនគឺផ្អែកលើក្រុមដែលត្រូវឈ្នះ អ្នកលេងដែលត្រូវស៊ុតបញ្ចូលទី និងចំនួនគ្រាប់បាល់។ ការភ្នាល់ក៏អាចត្រូវបានបញ្ចូលគ្នាផងដែរ។ ការភ្នាល់ក៏អាចសម្រាប់ការប្រកួតតែមួយ ឬព្រឹត្តិការណ៍ទាំងមូលផងដែរ។ ដំណើរការនៃការដាក់ភ្នាល់អាចមានភាពខុសប្លែកគ្នាបន្តិចបន្តួចនៅក្នុងគេហទំព័រភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នា ប៉ុន្តែគោលការណ៍នៅតែដដែល។

ការភ្នាល់លើ Rocket League ជាធម្មតាមានភាពសប្បាយរីករាយដោយសារតែធម្មជាតិនៃហ្គេម។ អ្នកលេងអាចរីករាយនឹងការលេងហ្គេមដោយមិនគិតពីលទ្ធផលនៃហ្គេមនោះទេ។ ការប្រកួតនីមួយៗជាធម្មតាមានរយៈពេលត្រឹមតែ 5 នាទីប៉ុណ្ណោះ ដូច្នេះអ្នកភ្នាល់មិនរង់ចាំយូរពេកដើម្បីដឹងពីលទ្ធផលនៃការភ្នាល់របស់ពួកគេ។

ការភ្នាល់លើ Rocket League
ហេតុអ្វីបានជា Rocket League ពេញនិយម?

ហេតុអ្វីបានជា Rocket League ពេញនិយម?

Rocket League គឺជាហ្គេមឥតគិតថ្លៃដ៏ពេញនិយមបំផុតមួយដែលមាននៅលើ PS4 និងវេទិកាផ្សេងៗទៀត។ វាមានប្រជាប្រិយណាស់ដែលវាមានសហគមន៍អនឡាញសកម្មដែលបង្កើតអន្តរកម្មតែអំពីហ្គេម និងបញ្ហារបស់វា។ Steam Charts ប៉ាន់ប្រមាណថាហ្គេមនេះនៅតែមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មច្រើនជាង 150,000។ ជាធម្មតាចំនួនកើនឡើងក្នុងអំឡុងពេលព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ៗ។

ការប្រកួតប្រជែង eSports ក៏បានជួយយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការបង្កើនប្រជាប្រិយភាពនៃហ្គេមនេះ។ ការប្រកួត eSports មួយចំនួនមាន Major League Gaming និង ESL។ Psyonix ក៏មានស៊េរី Rocket League Championship របស់ខ្លួនដែលជួយរក្សាប្រជាប្រិយភាពនៃហ្គេម។

លេង eSport តាមអ៊ីនធឺណិត

Rocket League ជាទូទៅត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីលេងក្នុងចំណោមមិត្តភក្តិ។ មធ្យោបាយងាយស្រួលបំផុតដើម្បីធ្វើឱ្យវាកើតឡើងគឺការលេងតាមអ៊ីនធឺណិត ទោះបីជាវាអាចទៅរួចក្នុងការលេងក្រៅបណ្តាញនៅលើកុងសូលហ្គេមក៏ដោយ។ អ្នកលេងអាចភ្ជាប់ និងប្រកួតប្រជែងលើបណ្តាញនៅលើវេទិកាទាំងអស់ដែល Rocket League មាន។ អ្នកលេងមានជម្រើសក្នុងការបិទការលេងឆ្លងវេទិកា។ អ្នកលេងអាចភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអ្នកលេងផ្សេងទៀតនៅលើវេទិកាស្រដៀងគ្នា នៅពេលដែលការលេងឆ្លងវេទិកាត្រូវបានអសកម្ម។

ដើម្បីធានាបាននូវការលេងហ្គេមរលូន អ្នកលេងត្រូវការការតភ្ជាប់អ៊ីនធឺណិតដែលមានស្ថេរភាព។ ហ្គេមនេះអនុញ្ញាតឱ្យមានការតភ្ជាប់អ្នកលេងរហូតដល់ទៅប្រាំបីផ្សេងគ្នា។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ មានតែអ្នកលេងបួនផ្សេងគ្នាប៉ុណ្ណោះដែលអាចបំបែកអេក្រង់ក្នុងពេលតែមួយ។

ហេតុអ្វីបានជា Rocket League ពេញនិយម?
អ្នកលេង eSports ធំ

អ្នកលេង eSports ធំ

អ្នកលេង esport ជាច្រើន។ បានបង្កើតឈ្មោះសម្រាប់ខ្លួនគេដោយសារតែភាពជោគជ័យរបស់ពួកគេក្នុងការលេង eSports ។ ទាំងនេះជាធម្មតាត្រូវបានវិនិច្ឆ័យដោយចំនួនទឹកប្រាក់ដែលពួកគេរកបាននៅលើហ្គេមពេញនិយម រួមទាំង Rocket League ផងដែរ។ ពួកគេភាគច្រើនក៏មានទំនួលខុសត្រូវលើការពេញនិយមហ្គេមមួយចំនួនដែលជាធម្មតាពួកគេឈ្នះ។

Johan Sundstein បានឈ្នះជាង 7.2 លានដុល្លារលើ eSports ដែលធ្វើឱ្យគាត់ក្លាយជាអ្នករកប្រាក់ចំណូលបានខ្ពស់បំផុតមិនធ្លាប់មាននៅក្នុង eSports ។ អ្នកលេងបន្ទាប់គឺ Kyle Giersdorf ដែលមានប្រាក់ឈ្នះច្រើនជាង 3.2 លានដុល្លារ។ ឈ្មោះផ្សេងទៀតដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់គឺ Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg និង Joona Sotala ។

ហេតុអ្វីបានជាអ្នកលេងចូលចិត្ត Rocket League?

មូលហេតុចម្បងមួយនៅពីក្រោយប្រជាប្រិយភាពរបស់ Rocket League គឺហ្គេមមានភាពស្មោះត្រង់។ នោះមានន័យថាហ្គេមមិនប្រើក្បួនដោះស្រាយដើម្បីកំណត់ភាពជោគជ័យរបស់អ្នកលេងនោះទេ។ អ្នកលេងគ្រាន់តែត្រូវពឹងផ្អែកលើច្បាប់នៃរូបវិទ្យាដោយមិនមានការចៃដន្យណាមួយឡើយ។ វាក៏មិនមានធាតុបង់ប្រាក់ដើម្បីឈ្នះនៅក្នុងហ្គេមដែរ។ រាល់ប្រតិបត្តិការទាំងអស់នៅក្នុងហ្គេមគឺគ្រាន់តែជាគ្រឿងសម្អាងប៉ុណ្ណោះ ដែលអ្នកលេងប្រើដើម្បីធ្វើឱ្យរថយន្តរបស់ពួកគេមានសោភ័ណភាពកាន់តែប្រសើរឡើង។

ហេតុផល​ច្បាស់​មួយ​ទៀត​គឺ​ថា​ហ្គេម​នេះ​មាន​ភាព​សប្បាយ​រីករាយ​ណាស់។ ក្រាហ្វិក និងលក្ខណៈប្រកួតប្រជែងនៃហ្គេម គឺជាកត្តារួមចំណែកចម្បងដែលធ្វើឲ្យវាមានភាពសប្បាយរីករាយ។ ចំណងជើងឆ្លងវេទិកានៃហ្គេមនេះក៏ទាក់ទាញអ្នកលេងជាច្រើនផងដែរ។

របៀបលេង Rocket League

ការលេង Rocket League គឺងាយស្រួលណាស់។ វាត្រូវការពេលតែប៉ុន្មាននាទីប៉ុណ្ណោះសម្រាប់អ្នកលេងថ្មីដើម្បីយល់ និងលេងហ្គេម។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការក្លាយជាអ្នកជំនាញទាមទារការអនុវត្តច្រើន ព្រោះការធ្វើសមយុទ្ធខ្លះអាចពិបាករៀន។

ខ្សែកោងការរៀនបឋមពាក់ព័ន្ធនឹងការដឹងពីការគ្រប់គ្រងហ្គេម។ បន្ទាប់មកអ្នកលេងអាចចាប់ផ្តើមរៀនទីតាំង និងល្បិចមួយចំនួន ដើម្បីកែលម្អឱកាសឈ្នះ។ ហ្គេមនេះមានរបៀបហ្វឹកហាត់ដែលរួមបញ្ចូលការបង្រៀនដើម្បីជួយអ្នកលេងរៀន និងកែលម្អហ្គេមរបស់ពួកគេ។

ការបង្រៀនជាមូលដ្ឋានបង្រៀនគ្រប់យ៉ាងទាក់ទងនឹងការគ្រប់គ្រងរថយន្ត អនុវត្តការគេចខ្លួន និងការលោត និងការប្រើប្រាស់ការជំរុញ។ ការបង្រៀនកម្រិតខ្ពស់ផ្តល់នូវព័ត៌មានអំពីការអនុវត្តសមយុទ្ធដ៏ស្មុគស្មាញដូចជា ការលោតពីរដង ការហោះហើររ៉ុក្កែត និងការធ្វើចលនាខាងមុខ។

អ្នកលេងនិងក្រុមធំបំផុតនៃ Rocket League

បញ្ជីនៃ កីឡាករ និងក្រុមធំជាងគេ នៃ Rocket League មានចាប់ពីក្រុមការពារជើងឯក រហូតដល់អ្នកចំណូលថ្មីក្តៅ។ អ្នកលេងកំពូលគឺ M0nkey M00n ដែលលេងឱ្យក្រុម BDS ។ បច្ចុប្បន្ន​គាត់​កំពុង​ស្ថិត​ក្នុង​ឆ្នាំ​ទី​បី​នៃ​ការ​លេង​ហ្គេម Rocket League អាជីព។ កីឡាករ​វ័យ​១៨​ឆ្នាំ​ត្រូវ​បាន​គេ​ស្គាល់​ថា​ជា​អ្នក​ដឹកនាំ​ក្រុម​ឲ្យ​ទទួល​បាន​ជ័យ​ជម្នះ​ជាប់​លាប់។

Jstn ដែលលេងឱ្យក្រុម NRG ក៏ជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ក្នុងចំណោមកីឡាករល្អបំផុតផងដែរ។ បន្ថែមពីលើភាពជោគជ័យរបស់គាត់ គាត់ត្រូវបានគេស្គាល់ថាបានស៊ុតបញ្ចូលទីដ៏ល្បីបំផុតនៅក្នុងហ្គេម។ រចនាប័ទ្មហ្គេមរបស់គាត់គឺលឿន រហ័សរហួន និងច្នៃប្រឌិតខ្លាំង។ ឈ្មោះដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់ផ្សេងទៀតរួមមាន Turbopolsa នៃ Team Envy, Extra ពីក្រុម BDS និង Firstkiller ពី Team Rogue ។

អ្នកលេង eSports ធំ
តើមានជើងឯក Rocket League ទេ?

តើមានជើងឯក Rocket League ទេ?

ការប្រកួតបាល់ទាត់ពិភពលោក eSports បច្ចុប្បន្នត្រូវបានគេស្គាល់ថាជា អនុសញ្ញាកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោក (ESWC) ។ ការប្រកួតអន្តរជាតិនេះពាក់ព័ន្ធនឹងកីឡា eSports ជាច្រើនដែលធ្វើឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ជាធម្មតា ព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួតជម្រុះថ្នាក់ជាតិតែងតែកើតឡើងក្នុងចំណោមក្រុមមកពីជុំវិញពិភពលោក។

មានតែអ្នកឈ្នះក្នុងវគ្គជម្រុះប៉ុណ្ណោះដែលមានសិទ្ធិតំណាងប្រទេសរបស់ពួកគេក្នុងការប្រកួតជើងឯក។ ប្រជាប្រិយភាព​របស់​ព្រឹត្តិការណ៍​នេះ​មាន​ការ​កើន​ឡើង​បន្តិច​ម្តងៗ ប៉ុន្តែ​ជា​លំដាប់។ បច្ចុប្បន្ននេះវាទាក់ទាញអ្នកទស្សនាតាមអ៊ីនធឺណិតរាប់រយរាប់ពាន់នាក់មកពីជុំវិញពិភពលោក។

ESWC ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយក្រុមហ៊ុនបារាំងមួយឈ្មោះថា Ligarena ។ ក្រុមហ៊ុននេះត្រូវបានគេស្គាល់ពីមុនសម្រាប់ការរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ LAN តូចជាងតែនៅក្នុងប្រទេសបារាំងប៉ុណ្ណោះ។ នៅឆ្នាំ 2003 ក្រុមហ៊ុនបានសម្រេចចិត្តរៀបចំព្រឹត្តិការណ៍ដ៏ធំមួយដែលអ្នកចូលរួមមកពីជុំវិញពិភពលោកអាចចូលរួមបាន។ នោះបានកត់សម្គាល់ពីកំណើតនៃ ESWC ។

បន្ទាប់មកក្រុមហ៊ុនបានរីកចម្រើន និងប្តូរទៅជា Game-Services ក្នុងឆ្នាំ 5005។ បន្ទាប់មកវាបាននាំមកក្រុមហ៊ុនមួយផ្សេងទៀតដែលមានឈ្មោះថា Games-Solution ក្នុងឆ្នាំ 2009 ដែលក្រោយមកទទួលបានកម្មសិទ្ធិលើម៉ាកយីហោរបស់ខ្លួន។ ក្នុងឆ្នាំ 2012 ទីភ្នាក់ងារមួយដែលមានឈ្មោះថា Oxent ដែលមានឯកទេសខាងកីឡាអេឡិចត្រូនិកបានទិញ ESWC ។

អ្នកចូលរួម ESWC

ការប្រកួតបាល់ទាត់ពិភពលោក eSports លើកទីមួយដែលបានប្រារព្ធឡើងក្នុងឆ្នាំ 2003 មានអ្នកចូលរួមចំនួន 358 នាក់ផ្សេងៗគ្នា។ ប្រទេសសរុបចំនួន 37 បានចូលរួមក្នុងព្រឹត្តិការណ៍នេះដើម្បីឈ្នះប្រាក់រង្វាន់ចំនួន 150,000 អឺរ៉ូ។ ព្រឹត្តិការណ៍នេះមានការប្រកួតតែប្រាំប៉ុណ្ណោះ។ ចំនួនអ្នកចូលរួមបានកើនឡើងដល់ 547 នាក់នៅឆ្នាំ 2006 ដែលតំណាងឱ្យ 53 ប្រទេសផ្សេងៗគ្នា។ ប្រាក់រង្វាន់ក៏បានកើនឡើងដល់ 400,000 ដុល្លារអាមេរិកផងដែរ។ ចំនួនហ្គេមក៏បានកើនឡើងដល់ប្រាំពីរផងដែរ។

ESWC បានកើតឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំចាប់តាំងពីពេលនោះមក ដោយចំនួនអ្នកចូលរួមកើនឡើងឥតឈប់ឈរជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រាក់រង្វាន់មានការប្រែប្រួលក្នុងទិសដៅទាំងពីរ ដោយឆ្នាំខ្លះមានរង្វាន់រួមទាបជាងឆ្នាំមុន។ ក្នុងឆ្នាំខ្លះ រចនាសម្ព័នរបស់ព្រឹត្តិការណ៍នេះក៏បានផ្លាស់ប្តូរដើម្បីរួមបញ្ចូលការកែលម្អដែលបង្កើនបទពិសោធន៍របស់អ្នកលេងហ្គេម និងអ្នកទស្សនា។

លក្ខណៈពិសេសហ្គេមនៅក្នុង ESWC

ក្នុងឆ្នាំ 2003 មានតែហ្គេមចំនួន 5 ប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានបង្ហាញនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ ESWC ។ ទាំងនេះរួមមាន Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 និង Counter-Strike Female ។ ក្នុងឆ្នាំ 2004 ថ្នាំបំបាត់ការឈឺចាប់ និង Pro Evolution Soccer ត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុងបញ្ជី។ រៀងរាល់ឆ្នាំបន្តបន្ទាប់គ្នាក៏បានឃើញការបន្ថែមហ្គេមថ្មីៗមួយចំនួនផងដែរ។

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defence of Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance, និង League of Legends គឺជាហ្គេមមួយចំនួន។ ហ្គេមផ្សេងទៀតដែលធ្លាប់លេងនៅក្នុង ESWC។

នៅពេលណាដែលកំណែថ្មីនៃហ្គេមដែលមានលក្ខណៈពិសេសនៅក្នុង ការប្រកួត ត្រូវបានចេញផ្សាយ ពួកគេបានជំនួសកំណែចាស់។ ឧទាហរណ៍ FIFA 10 ត្រូវបានជំនួសដោយ FIFA 11 ក្នុងឆ្នាំ 2011 ហើយបន្ទាប់មក FIFA 13 ក្នុងឆ្នាំ 2012។ ចំនួនហ្គេមខ្ពស់បំផុតដែលមិនធ្លាប់មាននៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍តែមួយគឺដប់ ត្រឡប់មកវិញក្នុងឆ្នាំ 2010។

ក្រៅ​ពី​ពាន​រង្វាន់​ជា​ផ្លូវ​ការ ការ​ប្រកួត​ជា​ធម្មតា​រួម​បញ្ចូល​ទាំង​ការ​ប្រកួត​ជា​ច្រើន​ទៀត។ ជាទូទៅ កីឡា esports ដ៏ពេញនិយមស្ទើរតែទាំងអស់ត្រូវបានលេងជាធម្មតា ប៉ុន្តែមិនមានលក្ខណៈពិសេសជាព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់នោះទេ។ ហ្គេម​នេះ​ត្រូវ​បាន​ចាត់​ថ្នាក់​ជា​ការ​ប្រយុទ្ធ, អ្នក​បាញ់​មនុស្ស​ទី​មួយ, សង្វៀន​ប្រយុទ្ធ​តាម​អ៊ីនធឺណិត​ច្រើន​នាក់, ការ​ប្រណាំង, កីឡា, យុទ្ធសាស្ត្រ​ក្នុង​ពេល​ពិត, អ្នក​បាញ់​មនុស្ស​ទី​បី និង​ហ្គេម​កាត។

មេដាយ Tally

បច្ចុប្បន្ន​ប្រទេស​បារាំង​កាន់កាប់​មេដាយ​ច្រើន​ជាង​គេ​ដែល​មាន​មេដាយ​មាស​២៣​គ្រឿង មេដាយ​ប្រាក់​១៤​គ្រឿង និង​មេដាយ​សំរឹទ្ធ​២៥​គ្រឿង។ សហរដ្ឋ​អាមេរិក​ស្ថិត​ក្នុង​ចំណាត់​ថ្នាក់​លេខ​ពីរ​ដោយ​មាន​មេដាយ​ចំនួន​៣០ តាម​ពី​ក្រោយ​ដោយ​ប្រទេស​ស៊ុយអែត និង​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង។ ក្នុង​ចំណោម​ប្រទេស​ទាំង​អស់​ដែល​ធ្លាប់​បាន​ចូល​រួម​ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍​នេះ មាន​តែ​៣២​ប្រទេស​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​បាន​ឈ្នះ​មេដាយ។

តើមានជើងឯក Rocket League ទេ?
ការភ្នាល់លើ Rocket League ពីអ្នកផ្តល់សេវា

ការភ្នាល់លើ Rocket League ពីអ្នកផ្តល់សេវា

បច្ចុប្បន្ននេះមិនមានអ្នកផ្តល់ការភ្នាល់ច្រើនទេដែលផ្តល់ទីផ្សារភ្នាល់នៅលើ Rocket League ។ ការស្វែងរកមួយអាចជាការពិបាកបន្តិច។ មធ្យោបាយងាយស្រួលក្នុងការទទួលបានគឺដោយចូលទៅកាន់គេហទំព័រចំណាត់ថ្នាក់កាស៊ីណូ និងឆ្លងកាត់បញ្ជីដែលមាន។ ជំហានបន្ទាប់ពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រៀបធៀបគេហទំព័រភ្នាល់ដែលមានសក្តានុពលទាំងអស់ដើម្បីកំណត់ទីតាំងដែលសមស្របបំផុត។

ដំណើរការនោះរួមបញ្ចូលការពិចារណាអំពីចំនួនព្រឹត្តិការណ៍ដែលមាននៅលើគេហទំព័រ ហាងឆេង ភាពជឿជាក់របស់អ្នកផ្តល់សេវា និងដំណើរការទូទាត់ ក្នុងចំណោមរឿងជាច្រើនទៀត។ ការស្វែងរកគេហទំព័រភ្នាល់ត្រឹមត្រូវធានាថាអ្នកលេងរីករាយនឹងបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ល្អបំផុត។

អ្នកលេងត្រូវតែដាក់ប្រាក់ ចូលទៅក្នុងគណនីរបស់ពួកគេ មុនពេលភ្នាល់លើ Rocket League ។ នោះគឺលើកលែងតែគេហទំព័រដែលផ្តល់ជូន និងអនុញ្ញាតឱ្យប្រើប្រាក់រង្វាន់ដោយគ្មានការដាក់ប្រាក់ដើម្បីភ្នាល់លើហ្គេម។ ជាមួយនឹងឈុតទាំងអស់នោះ អ្នកលេងអាចពិចារណាជម្រើសភ្នាល់ទាំងអស់ដែលមាន ហើយដាក់ការភ្នាល់ដែលពាក់ព័ន្ធ។

ទាំងនេះរួមមានការភ្នាល់លើក្រុមដើម្បីឈ្នះ ចំនួនពិន្ទុ និងអ្នកលេងដែលត្រូវស៊ុតបញ្ចូលទី។ គេហទំព័រភ្នាល់មួយចំនួនជាធម្មតាផ្សាយផ្ទាល់ហ្គេម។ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងធ្វើតាមហ្គេមបន្ទាប់ពីការភ្នាល់។ វាក៏ផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងនូវការយល់ដឹងអំពីក្រុម និងអ្នកលេងផងដែរ ដែលអាចជួយជូនដំណឹងដល់ការសម្រេចចិត្តនៃការភ្នាល់ជាបន្តបន្ទាប់របស់ពួកគេ។

ការភ្នាល់លើ Rocket League ពីអ្នកផ្តល់សេវា
ក្រុមដែលលេចធ្លោនៅក្នុង Rocket League

ក្រុមដែលលេចធ្លោនៅក្នុង Rocket League

ក្រុមជាច្រើនគឺល្អគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីជាប់ចំណាត់ថ្នាក់ក្នុងចំណោមក្រុមល្អបំផុត។ ការភ្នាល់លើក្រុមបែបនេះជាធម្មតាផ្តល់ឱ្យអ្នកភ្នាល់នូវឱកាសឈ្នះកាន់តែប្រសើរ ទោះបីជាពួកគេជាធម្មតាមានហាងឆេងទាបជាងក៏ដោយ។ ចំណាត់ថ្នាក់ក្រុមអាចមានការពិបាកបន្តិច ដោយសារកត្តាជាច្រើនដែលត្រូវតែយកមកពិចារណា។ ទាំងនេះរួមមាន:

  • លទ្ធផលសរុបរបស់ក្រុម។
  • ទម្រង់បច្ចុប្បន្នរបស់ក្រុម។
  • ការប្រកួតប្រជែងដែលក្រុមបានចូលរួម ក្នុងចំណោមការប្រកួតជាច្រើនទៀត។

ក្រុម BDS

ក្រុមដែលមានចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់បំផុតត្រូវបានគេហៅថា Team BDS ។ ក្រុម​នេះ​គឺ​ជា​ស្ថាប័ន​កីឡា​ស្វីស​ដែល​មាន​កីឡាករ M0nkey M00n, MaRc_ដោយ_8, និងបន្ថែម។ បច្ចុប្បន្នអ្នកទាំងបីកំពុងស្ថិតក្រោមកិច្ចសន្យាដែលនឹងបន្តរហូតដល់ចុងឆ្នាំ 2022។ គ្រូបង្វឹកក្រុមគឺ Kael ។ ក្រុមនេះបានលេងរាប់រយប្រកួត ហើយបានកត់ត្រាការឈ្នះច្រើនជាង 75% ជាស៊េរី និងជាង 64% ឈ្នះ។

ភាពរឹងមាំនៃក្រុម

ក្រុម​ដែល​ស្ថិត​ក្នុង​ចំណាត់​ថ្នាក់​លេខ​ពីរ​គឺ Team Vitality ដែល​ពីមុន​គឺ Renault Vitality។ ក្រុម​នេះ​មាន​មូលដ្ឋាន​នៅ​ប្រទេស​បារាំង ហើយ​ត្រូវ​បាន​គេ​ដឹង​ថា​ប្រកួត​ក្នុង​ហ្គេម eSport ផ្សេង​ៗ​គ្នា​ជា​ច្រើន។ អ្នកលេងសកម្មរបស់វាគឺ Fairy Peak, Kaydop និង Alpha54។ គ្រូបង្វឹកក្រុមត្រូវបានគេហៅថា Mount ។ ក្រុមនេះមានកំណត់ត្រាឈ្នះច្រើនជាង 67% ជាស៊េរី និង 59% ឈ្នះក្នុងហ្គេម។

ឌីនីតាស

ក្រុមទីបីត្រូវបានគេហៅថា Dignitas ដែលពីមុនត្រូវបានគេហៅថា ក្រុម Dignitas. ក្រុមនេះមានមូលដ្ឋាននៅសហរដ្ឋអាមេរិកដែលមាន Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa និង Jessie ។ ពួកគេមានកំណត់ត្រាឈ្នះច្រើនជាង 58% ជាស៊េរី និង 54% ឈ្នះក្នុងហ្គេម។

ហ្គេមមិនសម

ក្រុម​ដែល​មាន​ចំណាត់​ថ្នាក់​ទី​បួន​គឺ Misfits Gaming។ អង្គការ eSports របស់អាមេរិក មានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Miami ។ អ្នកលេងក្រុមគឺ Mittaen, arju, Kash និង ANDYTHEMANDY ។ ការសម្តែងរបស់ក្រុមគឺ 70% ឈ្នះជាស៊េរី និង 59% ឈ្នះក្នុងហ្គេម។ ភាគរយពិតជាគួរអោយចាប់អារម្មណ៍ ប៉ុន្តែចំនួនហ្គេមសរុបដែលក្រុមបានលេងគឺតិចជាងក្រុមកំពូលៗផ្សេងទៀត។

SMPR eSports

SMPR eSports ត្រូវបានគេហៅថា Semper Esports ផងដែរ។ ម្ចាស់ក្រុម European Rocket League គឺជាអង្គការ eSports របស់អង់គ្លេសដែលមានឈ្មោះថា Semper Fortis Esports ។ អ្នកលេងមាន Kassio, Archie, Chausette45, និង RamS ។ លទ្ធផលក្រុមគឺ 52% ឈ្នះជាស៊េរី និង 51% ឈ្នះក្នុងហ្គេម។

ក្រុមដែលគួរឱ្យកត់សម្គាល់ផ្សេងទៀតរួមមាន Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming និង Natus Vincere ។ វាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការកត់សម្គាល់ថាចំណាត់ថ្នាក់ជាធម្មតារក្សាការផ្លាស់ប្តូរពីពេលមួយទៅពេលមួយ ដោយសារតែលក្ខណៈប្រកួតប្រជែងរបស់ហ្គេម។

ក្រុមដែលលេចធ្លោនៅក្នុង Rocket League
វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន

វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន

គុណសម្បត្តិ

  • ហ្គេម​គឺ​ជា​ការ​កម្សាន្ត​: អ្នកជំនាញដែលច្បាស់បំផុតនោះគឺថាហ្គេមនេះមានភាពសប្បាយរីករាយណាស់។ ការគ្រប់គ្រងរថយន្តដោយប្រើច្បាប់នៃរូបវិទ្យានៅក្នុងហ្គេមអាចជាការញៀននៅពេលខ្លះ។ ក្រាហ្វិក និង​សមត្ថភាព​កែប្រែ​សោភ័ណភាព​របស់​រថយន្ត​ក៏​ធ្វើ​ឱ្យ​វា​រីករាយ​ខ្លាំង​ដែរ។
  • ការលេងហ្គេមគឺងាយស្រួល៖ ហ្គេមមានច្បាប់ និងគោលបំណងងាយស្រួល។ ការគ្រប់គ្រងហ្គេមក៏សាមញ្ញផងដែរ។ ដែលធ្វើឱ្យវាមានភាពងាយស្រួលសម្រាប់អ្នកគ្រប់គ្នាក្នុងការលេង និងរីករាយជាមួយហ្គេម រួមទាំងអ្នកថ្មីថ្មោងផងដែរ។
  • **ហ្គេមនេះគឺឥតគិតថ្លៃ៖**ការគាំទ្រកំពូលមួយទៀតគឺថាហ្គេមនេះគឺឥតគិតថ្លៃទាំងស្រុង។ អ្នកលេងហ្គេមមិនចាំបាច់ព្រួយបារម្ភអំពីការបែកគ្នាជាមួយលុយរបស់ពួកគេដើម្បីចូលប្រើហ្គេម ឬលក្ខណៈពិសេសរបស់វានោះទេ។
  • ហ្គេមនេះមានកម្មវិធីនិពន្ធរថយន្តលម្អិត៖ កម្មវិធីនិពន្ធរថយន្តមានភាពលម្អិតណាស់ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងកែប្រែរថយន្តរបស់ពួកគេទៅជាព័ត៌មានលម្អិតបំផុត។ ការកែប្រែមិនប៉ះពាល់ដល់ដំណើរការហ្គេមទេ។
  • ហ្គេមមានរបៀបហ្វឹកហាត់៖ អ្នកលេងអាចរៀន ឬហ្វឹកហាត់ដើម្បីកែលម្អហ្គេមរបស់ពួកគេដោយប្តូរទៅរបៀបហ្វឹកហាត់។ ការបង្រៀនពិតជាលម្អិត និងមានប្រសិទ្ធភាព។

គុណវិបត្តិ

  • ប្រវែងហ្គេមត្រូវបានជួសជុល៖ មិនមានជម្រើសសម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូររយៈពេលហ្គេមដែលត្រូវបានកំណត់នៅប្រាំនាទី។
  • ក្រុម AI ច្រើនតែចាញ់យ៉ាងងាយ៖ ក្រុម AI តែងតែប្រឹងប្រែងរកគ្រាប់បាល់ ជួនកាលថែមទាំងធ្វើឱ្យមិត្តរួមក្រុមស៊ុតបញ្ចូលទីខ្លួនឯងទៀតផង។
  • ម៉ាស៊ីនមេអាចខូចជាញឹកញាប់៖ អ្នកលេងជាធម្មតាជួបប្រទះការខូចម៉ាស៊ីនមេពីពេលមួយទៅពេលមួយ។
វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន
ហាងឆេង Rocket League

ហាងឆេង Rocket League

អ្នកផ្តល់ការភ្នាល់ភាគច្រើនតែងតែផ្តល់ហាងឆេងភ្នាល់ Rocket League ដោយផ្អែកលើលទ្ធផលរំពឹងទុកនៃហ្គេម។ មានរូបមន្តជាក់លាក់ដែលប្រើសម្រាប់ការគណនាហាងឆេង ដែលទាក់ទងដោយផ្ទាល់ទៅនឹងប្រូបាប៊ីលីតេ។ ជាឧទាហរណ៍ ក្រុមដែលទំនងជាឈ្នះការប្រកួតមួយនឹងមានហាងឆេងទាបជាង ដែលនាំឱ្យមានការឈ្នះតិចជាង។ ហាងឆេងជាធម្មតាត្រូវបានបង្ហាញតាមរបៀបស្រដៀងគ្នាទៅនឹងបាល់ទាត់ពិតប្រាកដ។

ហាងឆេងភ្នាល់ក៏តែងតែផ្លាស់ប្តូរផងដែរ នៅពេលដែលហ្គេមនៅតែបន្តសម្រាប់គេហទំព័រដែលអនុញ្ញាតឱ្យភ្នាល់បន្តផ្ទាល់លើ Rocket League។ ជាឧទាហរណ៍ ហាងឆេងនៃក្រុមដែលឈ្នះអាចធ្លាក់ចុះយ៉ាងខ្លាំង ប្រសិនបើក្រុមរកបានគ្រាប់បាល់មួយ។

ហាងឆេងអាចមានភាពខុសប្លែកគ្នានៅក្នុងគេហទំព័រភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នា ទោះបីជាភាគច្រើននៃពួកគេជាធម្មតាមានភាពខុសគ្នាតិចតួចក៏ដោយ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ មានគេហទំព័រភ្នាល់មួយចំនួនដែលគេស្គាល់ថាផ្តល់ហាងឆេងល្អជាងកន្លែងផ្សេងទៀត។ នោះធ្វើឱ្យមានភាពចាំបាច់ក្នុងការជ្រើសរើសគេហទំព័រល្អបំផុតព្រោះវាប៉ះពាល់ដោយផ្ទាល់ទៅលើចំនួនឈ្នះដែលអាចធ្វើបាន។

គេហទំព័រខ្លះក៏មានតម្រូវការផ្សេងៗទាក់ទងនឹងហាងឆេងអ្នកលេងត្រូវភ្នាល់នៅពេលណា ដោយប្រើប្រាក់រង្វាន់. អ្នកលេងត្រូវតែបំពេញតាមតម្រូវការ ដើម្បីអាចបំប្លែងការឈ្នះរបស់ពួកគេទៅជាសាច់ប្រាក់ពិតប្រាកដ។ ដូច្នេះវាចាំបាច់ណាស់ក្នុងការតាមដានលើតម្រូវការនៃការភ្នាល់នៅពេលប្រើប្រាក់រង្វាន់ដើម្បីភ្នាល់លើ Rocket League ។

ហាងឆេង Rocket League
របៀបយកឈ្នះលើការភ្នាល់លើ Rocket League

របៀបយកឈ្នះលើការភ្នាល់លើ Rocket League

សម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូង អ្នកលេងត្រូវតែជ្រើសរើសយ៉ាងខ្លាំងជាមួយនឹងការភ្នាល់របស់ពួកគេ។ នោះគឺជាករណីជាពិសេសសម្រាប់អ្នកភ្នាល់ដែលទើបនឹងភ្នាល់ Rocket League ។ អ្នកលេងគួរតែដាក់តែការភ្នាល់ដែលទំនងជាទទួលបានលទ្ធផលជាទីគាប់ចិត្ត ជំនួសឲ្យការភ្នាល់ដែលទំនងបំផុតក្នុងការឈ្នះខ្ពស់បំផុត។

ការស្រាវជ្រាវអំពីក្រុមមួយ និងអ្នកលេងរបស់ខ្លួនមុនពេលភ្នាល់ក៏អាចជួយអ្នកភ្នាល់ធ្វើការសម្រេចចិត្តបានប្រសើរជាងមុន។ ទម្រង់លេង ចំណាត់ថ្នាក់ និងទម្រង់បច្ចុប្បន្នរបស់ក្រុមពីមុនអាចមានឥទ្ធិពលលើលទ្ធផលរំពឹងទុកនៃហ្គេម។

អ្នកលេងក៏គួរប្រើសិទ្ធិដែរ។ យុទ្ធសាស្ត្រ និងយុទ្ធសាស្ត្រភ្នាល់. ការធ្វើដូច្នេះអាចជួយអ្នកភ្នាល់ឱ្យកាន់តែមានការសម្រេចចិត្តនៅពេលធ្វើការសម្រេចចិត្តភ្នាល់។ នោះក៏ព្រោះតែពួកគេនឹងដឹងជានិច្ចថាទីផ្សារភ្នាល់ និងប្រភេទភ្នាល់ណាមួយដែលត្រូវជ្រើសរើសសម្រាប់ការភ្នាល់ទាំងអស់ដែលពួកគេធ្វើ។

ការ​គ្រប់​គ្រង​ធនាគារ​ឲ្យ​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ​ក៏​មាន​សារៈ​សំខាន់​ដែរ។ អ្នកលេងមិនគួរចំណាយប្រាក់ដែលពួកគេមិនអាចមានលទ្ធភាពចាញ់លើការភ្នាល់ណាមួយឡើយ។

អ្នកលេងគួរតែប្រើប្រាស់ប្រាក់រង្វាន់ដែលមានសម្រាប់ពួកគេជានិច្ច។ អ្នកផ្តល់ការភ្នាល់ភាគច្រើនតែងតែផ្តល់ជូន ប្រាក់រង្វាន់ស្វាគមន៍. ការប្រើប្រាស់ប្រាក់រង្វាន់បែបនេះផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងនូវឱកាសដើម្បីរៀន ឬអនុវត្តហ្គេម ហើយអាចឈ្នះប្រាក់ដោយមិនប្រថុយអ្វីទាំងអស់។

របៀបយកឈ្នះលើការភ្នាល់លើ Rocket League