StarCraft 2

ការពេញនិយមទូទាំងពិភពលោក StarCraft II (SC II) ប្រកួតប្រជែងជាមួយអ្នកលេងឱ្យប្រើយុទ្ធសាស្រ្តពេលវេលាជាក់ស្តែងដើម្បីយកឈ្នះការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងការប្រកួតកីឡាពេញនិយមបំផុតមួយចំនួនរបស់ពិភពលោក។ ចាប់តាំងពីការបើកដំណើរការរបស់ខ្លួនក្នុងឆ្នាំ 2010 SC II បន្តទទួលបានបទពិសោធន៍យ៉ាងច្រើនដូចខាងក្រោម។ សូម្បីតែហ្គេមកំពូលៗដូចជា Dota 2 និង League of Legends ទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់កំពូលក្នុងការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិក StarCraft II នៅតែទាក់ទាញអ្នកតាមដានយ៉ាងច្រើន។

SC II មានទម្រង់ជាក់លាក់ ពាក្យស្លោក និងវាក្យសព្ទដែលអ្នកលេងកំពូលៗមានជំនាញក្នុងការឈ្នះក្នុងអំឡុងពេលព្រឹត្តិការណ៍កីឡា។ អ្នកភ្នាល់ដើរតាមក្រុមអាជីព និងអ្នកលេងយ៉ាងជិតស្និទ្ធដើម្បីភ្នាល់លើជម្រើសអំណោយផលបំផុតនៅលើវេទិកាភ្នាល់ SC II esports។ តាមពិតទៅ គេហទំព័រភ្នាល់ esports ផ្តល់ការណែនាំអំពីរបៀបដាក់ភ្នាល់លើក្រុម SC II អ្នកលេង និងហ្គេមការប្រកួត។

អំពី StarCraft

អំពី StarCraft

ក្នុងឆ្នាំ 2010 អ្នកស្នងតំណែងមុនរបស់ SC II StarCraft Brood Wars ទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងទូលំទូលាយ ដែលជួយឱ្យ SC II ទទួលបានប្រជាប្រិយភាពដ៏មានអានុភាព និងពង្រីកនៅពេលវាចាប់ផ្តើមដំបូង។ ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំចុងក្រោយនេះ មនុស្សរាប់លាននាក់បានលេងហ្គេម តាមដានការផ្សាយផ្ទាល់ និងមើលទូរទស្សន៍ ដើម្បីមើលអ្នកលេងដែលប្រកួតប្រជែងគ្នាក្នុងការប្រកួតនានា។

ការពេញនិយមបំផុតនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង អ្នកផលិតហ្គេមបង្ហាញ ក StarCraft II ព្រឹត្តិការណ៍ជើងឯក។ អ្នកគាំទ្រត្រូវបានភ្ជាប់ទៅនឹងហ្គេម និងការប្រែប្រួលរបស់វា រួមទាំង Heart of Swarm និង Legacy of Void ។ អ្នកលេងល្បែងលេងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ ដោយបង្កើនចំណាប់អារម្មណ៍លើម៉ាក។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការប្រយុទ្ធគ្នាអំពីសិទ្ធិផ្សាយបានគ្របដណ្ដប់លើប្រភេទភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត ហើយបានបង្ខំឱ្យមានការថយចុះនៃការមើលឃើញទូទៅរបស់ SC II ។

ការប្រកួតប្រជែងដ៏ស្វិតស្វាញ

ចំណងជើងហ្គេមពេញនិយមរួមមាន សម្ព័ន្ធនៃរឿងព្រេង និង ដូតា ២, ដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ StarCraft នៅលើទីផ្សារ។ ដោយសារហ្គេមទាំងនេះក៏ជាកលល្បិច និងរួមបញ្ចូលអ្នកលេងដែលក្មេងជាង SC II ដែរនោះ អ្នកឧបត្ថម្ភជំរុញឱ្យទស្សនិកជនកាន់តែទូលំទូលាយ។ នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង សមាគមអ្នកលេង eSports បានចាក់ផ្សាយព្រឹត្តិការណ៍ StarCraft II esports អស់រយៈពេលប្រហែលមួយទសវត្សរ៍ ហើយបានបដិសេធមិនចែករំលែកប្រាក់ចំណេញជាមួយអ្នកបង្កើតហ្គេមគឺ Blizzard Entertainment ។

Blizzard បានសហការគ្នាជាមួយអ្នកចែកចាយគូប្រជែង ហើយទាមទារថ្លៃសួយសារពី KeSPA ដើម្បីចាក់ផ្សាយការប្រកួត SC II ស្របច្បាប់។ ជាលទ្ធផលនៃការបរាជ័យរបស់ KeSPA ក្នុងការអនុវត្តតាម តំបន់ដ៏ពេញនិយមបំផុតរបស់ SC II បានបាត់បង់អ្នកទស្សនា និងអ្នកលេងអាជីព។

ទោះបីជា Blizzard គាំទ្រព្រឹត្តិការណ៍ជើងឯក StarCraft II របស់ខ្លួនដែលមានរង្វាន់ច្រើនជាង 150,000 ដុល្លារក៏ដោយ ប៉ុន្តែជើងឯកគឺទាបជាងប្រជាប្រិយភាព និងប្រាក់រង្វាន់។ ព្រឹត្តិការណ៍កីឡា esports សកលស្រដៀងគ្នានេះផ្តល់ជូនអ្នកលេងនូវរង្វាន់រាប់លានដុល្លារ។ យ៉ាងណាមិញ SC II គឺជាហ្គេមដ៏ពេញនិយម និងគួរឱ្យរំភើបសម្រាប់អ្នកទស្សនា។ គេហទំព័រភ្នាល់កីឡា esports ធំៗទាំងអស់ផ្តល់ជូនអ្នកលេងហ្គេមដើម្បីភ្នាល់លើការប្រកួត និងព្រឹត្តិការណ៍ SC II។

អំពី StarCraft
ការភ្នាល់លើ StarCraft

ការភ្នាល់លើ StarCraft

អ្នកភ្នាល់អាចភ្នាល់លើ StarCraft II នៅលើវេទិកាភ្នាល់ esports នៅទូទាំងអ៊ីនធឺណិត។ គេហទំព័រភ្នាល់ផ្តល់ជូននូវការភ្នាល់កីឡា esports សម្រាប់អ្នកគាំទ្រហ្គេម។ ក្នុង កូរ៉េខាងត្បូង និងអាមេរិកខាងជើង SC II នៅតែពេញនិយម។ គេហទំព័រភ្នាល់ Esports ផ្តល់សិទ្ធិចូលដំណើរការពេញមួយឆ្នាំដើម្បីដាក់ការភ្នាល់លើអ្នកលេងអាជីពមកពីជុំវិញពិភពលោក។ អ្នកលេងគួរតែពិនិត្យមើលអាជ្ញាប័ណ្ណគេហទំព័រ ដើម្បីធានាថាវាអនុញ្ញាតឱ្យលេងហ្គេមកីឡាដោយស្របច្បាប់សម្រាប់អ្នកលេងហ្គេម esports ។

មុនពេលភ្នាល់ អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូងគួរតែសិក្សាលើការភ្នាល់ esports តាមអ៊ីនធឺណិត។ អ្នកគាំទ្រ Esports មិនចាំបាច់ជាអ្នកលេងល្បែងទេ ហើយប្រហែលជាមិនយល់ពីច្បាប់ និងលក្ខខណ្ឌដែលពាក់ព័ន្ធ។ ការរៀបចំគឺជាគន្លឹះក្នុងការលេងល្បែងលើក្រុម esports និងអ្នកលេង។

SC II គឺជាហ្គេមអតីតកាលដ៏លឿន ដែលប្រើយុទ្ធសាស្ត្រស្មុគស្មាញ។ ការយល់ដឹងពីរបៀបដែលអ្នកលេងល្បែងគឺមានសារៈសំខាន់ក្នុងការធានាថាអ្នកថ្មីជ្រើសរើសការភ្នាល់ដែលអាចសម្រេចបានដើម្បីឈ្នះ។ គេហទំព័រមួយចំនួនផ្តល់ការណែនាំអំពីការភ្នាល់ដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់យល់ពីរបៀបដាក់ភ្នាល់លើអ្នកចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍ SC II esports។

ប្រសិនបើអ្នករីករាយនឹងការភ្នាល់លើល្បែងយុទ្ធសាស្ត្រ ឬហ្គេម RTS យើងសូមណែនាំអ្នកឱ្យផ្តល់ឱកាសឱ្យ អាយុ​នៃ​ចក្រភព ស៊េរី។ ការភ្នាល់លើ AoE គឺស្រដៀងទៅនឹងការភ្នាល់ StarCraft ។

ការភ្នាល់លើ StarCraft
ហេតុអ្វីបានជា StarCraft 2 ពេញនិយម?

ហេតុអ្វីបានជា StarCraft 2 ពេញនិយម?

ប្រជាប្រិយភាពរបស់ StarCraft II កើតចេញពីប្រពៃណី esports ដ៏យូរអង្វែងរបស់ខ្លួន ដែលបម្រើដើម្បីទាក់ទាញអ្នកលេងទូទាំងពិភពលោក។ អស់រយៈពេលជាងមួយទស្សវត្សមកហើយ ហ្គេមនេះនៅតែបន្តទាក់ទាញសហគមន៍អ្នកលេងដែលយកចិត្តទុកដាក់ និងរីករាយនឹងយុទ្ធសាស្ត្រ និងភាពរំភើបដែលហ្គេមផ្តល់ជូន។

ចាប់តាំងពីការចាប់ផ្តើមរបស់ខ្លួន StarCraft ផ្តល់ជូនអ្នកលេងនូវការកម្សាន្ត និងឱកាសដ៏ធំធេងក្នុងការប្រើយុទ្ធសាស្រ្តប្រឆាំងនឹងដៃគូប្រកួតប្រជែង។ ជាមួយនឹងក្រុមធំៗជាង 500 មូលដ្ឋានអ្នកគាំទ្ររបស់ហ្គេមនេះគឺមានច្រើន សូម្បីតែហ្គេមពេញនិយមកាន់តែច្រើនបានកាត់ចូលទៅក្នុងចំណែកទីផ្សារសកលរបស់ SC II ក៏ដោយ។

ហ្គេមដែលមានល្បឿនលឿនតម្រូវឱ្យមានការផ្តោតអារម្មណ៍ខ្លាំង ការងារច្រើន និងការសម្របសម្រួល។ ក្នុងនាមជាហ្គេមមួយទល់នឹងមួយ អ្នកឈ្នះនឹងយករង្វាន់ចុងក្រោយគឺ ជ័យជំនះ។ ដោយលេងទល់នឹងសត្រូវនៅលើផែនទីផ្សេងៗគ្នា អ្នកប្រកួតប្រជែងជ្រើសរើសការប្រកួតប្រជែងជា Terran, Zerg ឬ Protoss ។ តួអង្គនីមួយៗមកជាមួយសមត្ថភាព និងភាពខ្លាំងរៀងៗខ្លួន ដែលជួយក្នុងការវាយប្រហារ និងយកឈ្នះសត្រូវ។

Terrans មានជំនាញការពារដ៏អស្ចារ្យ និងការចល័តពិសេស។ ឯកតា Protoss អាចបង្កការខូចខាតយ៉ាងសម្បើម។ អ្នកលេងត្រូវតែដឹងពីចំណុចខ្លាំង និងចំណុចខ្សោយ រួមទាំងវិធីល្អបំផុតក្នុងការដាក់ពង្រាយអង្គភាពនីមួយៗដើម្បីការពារប្រឆាំងនឹង និងយកឈ្នះការប្រកួត។ នៅពេលដែលអ្នកលេងប្រកួតប្រជែងក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែង ការលេងហ្គេមមានភាពខ្លាំងក្លា ហើយពាក់ព័ន្ធនឹងចលនាដែលមានល្បឿនលឿន និងកម្រិតជំនាញវិជ្ជាជីវៈក្នុងអំឡុងពេលប្រកួតប្រជែង។

ការទទួលស្គាល់ជាសកល

StarCraft II រីករាយជាមួយនឹងអ្នកគាំទ្រយ៉ាងច្រើន និងអ្នកលេងជាច្រើនដែលទទួលបានជោគជ័យក្នុងការប្រកួតជាសកល។ កីឡាករ​កូរ៉េ​ត្រូវ​បាន​គេ​ស្គាល់​យ៉ាង​ច្បាស់​សម្រាប់​ការ​ត្រួតត្រា​របស់ SC II ។ តំបន់ផ្សេងទៀតចូលរួមក្នុងការប្រកួតកីឡា esports ប៉ុន្តែសហគមន៍របស់ប្រទេសកូរ៉េមានការប្រកួតប្រជែងខ្លាំងបំផុត និងមានអ្នកលេងល្អបំផុតមួយចំនួនរបស់ពិភពលោក។ ជាអន្តរជាតិ មានអ្នកលេងជាច្រើនដែលបានកំណត់សម្គាល់លើហ្គេមនេះ ដោយលើកកំពស់សហគមន៍ StarCraft II ដល់កម្រិតមួយទៀតនៅទូទាំងពិភពលោក។

ខណៈពេលដែលអ្នកលេងជាច្រើនផ្តោតលើការប្រកួតមួយទល់នឹងមួយ។ អ្នកលេងក៏រីករាយជាមួយរបៀបផ្សេងទៀត និងខ្លឹមសារសហគមន៍ រួមទាំងហ្គេមជាក្រុមផងដែរ។ ចាប់តាំងពីទសវត្សរ៍ទី 90 មក SC II បានជំរុញទីផ្សារ Esports ដោយបង្កើតសហគមន៍ប្រកួតប្រជែងដ៏រីកចម្រើន។ ហ្គេមដ៏ស្មុគ្រស្មាញ និងអ្នកលេងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិតរបស់វាកំណត់ដំណាក់កាលសម្រាប់កម្មវិធីហ្គេម ការប្រកួតប្រជែង និងសហគមន៍នាពេលអនាគត។

ក្នុងនាមជាអ្នកត្រួសត្រាយផ្លូវនៃកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោក Star Craft រីករាយនឹងការបន្តពង្រីក។ មួយផ្នែក ការប្រកួតប្រជែងដ៏រឹងមាំនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូង និងអាមេរិកខាងជើងបានជំរុញឱ្យអ្នកគាំទ្រហ្គេម និងការកើនឡើងនៃអ្នកលេងហ្គេម។ មានអ្នកលេងលេចធ្លោមួយចំនួនដែលជួយបង្ហាញហ្គេមក្នុងអំឡុងពេលប្រកួតប្រជែង និងបង្កើនប្រជាប្រិយភាពយូរអង្វែងរបស់វា។

ហេតុអ្វីបានជា StarCraft 2 ពេញនិយម?
តើមានការប្រកួត StarCraft 2 ទេ?

តើមានការប្រកួត StarCraft 2 ទេ?

Blizzard Entertainment បន្តរៀបចំកម្មវិធី World Champion Series (WCS) សម្រាប់អ្នកលេង StarCraft II ។ ចាប់តាំងពីឆ្នាំ 2012 ព្រឹត្តិការណ៍នេះមានអ្នកលេងកំពូលៗដែលចង់បង្ហាញពីជំនាញ និងបទពិសោធន៍។ ស្ទ្រីមទាំងនៅលើ YouTube និង Twitch ការប្រកួតប្រជែងនេះមានព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ៗចំនួនពីរជារៀងរាល់ឆ្នាំ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងហ្គេមទិញទំនិញក្នុងហ្គេម ដើម្បីជួយផ្តល់មូលនិធិដល់ឆាកសហគមន៍អាជីពរបស់ហ្គេម។

នៅឆ្នាំ 2013 WCS បានផ្លាស់ប្តូរទម្រង់ព្រឹត្តិការណ៍ជើងឯកទៅជាទម្រង់លីក។ ទាំង Premier League និង Challenge League ដែលរួមមានការប្រកួតកម្រិតទាប បានផ្តល់ការប្រកួតប្រជែងកម្រិតខ្ពស់សម្រាប់អ្នកលេង SC II ។ ក្នុងឆ្នាំ 2014 លីកកូរ៉េមួយចំនួនត្រូវបានដាក់បញ្ចូលទៅក្នុងទម្រង់លីគ WCS ។

កីឡាករកូរ៉េបានបន្តគ្រប់គ្រងហ្គេមដោយការឈ្នះការប្រកួតលីករបស់ WCS នៅទូទាំងតំបន់។ នៅឆ្នាំ 2015 WCS មានការវិវឌ្ឍន៍ម្តងទៀត ដោយបានបញ្ឈប់ទម្រង់សំខាន់ ដើម្បីរួមបញ្ចូលការប្រកួត និងការប្រកួតវគ្គជម្រុះតាមតំបន់។ គិតត្រឹមឆ្នាំ 2016 ចំណាត់ថ្នាក់មិនមែនកូរ៉េ និងកូរ៉េគឺដាច់ដោយឡែកពីគ្នា ដោយម្នាក់ៗនាំយកគ្រាប់ពូជពាក់កណ្តាលសម្រាប់ការប្រកួតផ្តាច់ព្រ័ត្រ Global SC II ប្រចាំឆ្នាំ។

តើមានការប្រកួត StarCraft 2 ទេ?
លេង SC II តាមអ៊ីនធឺណិត

លេង SC II តាមអ៊ីនធឺណិត

គេហទំព័រភ្នាល់ Esports ក៏ស្រាវជ្រាវទីផ្សារយ៉ាងទូលំទូលាយផងដែរ។ ការប្រកួតលំដាប់ខ្ពស់សម្រាប់ StarCraft II ដូចជា World Championship Series, Star League, និង Cosair Cup បានទាក់ទាញអ្នកចូលរួមប្រកួត និងអ្នកទស្សនាយ៉ាងច្រើន។ ប្រជាប្រិយភាពនៃការប្រកួតត្រូវបានជំរុញដោយការបន្តការយល់ដឹងជាសកលរបស់ SC II អំពីម៉ាកដោយអ្នកលេងនៅក្នុងទីផ្សារ។

ការដាក់ភ្នាល់លើការប្រកួត SC II esports គឺជាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដ៏ស្មុគស្មាញមួយ។ ការ​លេង​ដោយ​មិន​បាន​មើល​ការ​ប្រកួត​ផ្ទាល់​គឺ​ដូច​ជា​ការ​ឱ្យ​ប្រាក់​។ សម្រាប់ហេតុផលនេះ វេទិកាកីឡា esports ភាគច្រើនផ្តល់ឱកាសសម្រាប់អ្នកលេងល្បែងដើម្បីមើលការប្រកួតដែលផ្សាយផ្ទាល់តាមពេលវេលាជាក់ស្តែង។ លើសពីនេះ គ្រឹះស្ថានភ្នាល់ esports បង្ហាញពីជម្រើសជាច្រើនសម្រាប់អ្នកលេងភ្នាល់លើ SC II ។

អ្នកឈ្នះការប្រកួត

ការភ្នាល់បន្តផ្ទាល់គឺជាការភ្នាល់ដ៏សាមញ្ញបំផុតសម្រាប់អ្នកលេងល្បែង esports ។ វាទាមទារឱ្យមានការវាយតម្លៃលើគូប្រជែងដើម្បីជ្រើសរើសឱ្យបានត្រឹមត្រូវថាក្រុមណានឹងឈ្នះនៅទីបំផុតក្នុងការបំផ្លាញមូលដ្ឋានរបស់គូប្រជែងដើម្បីឈ្នះការប្រកួត។ បណ្ណាគារបុគ្គលមានស្លាកដាច់ដោយឡែកសម្រាប់អ្នកឈ្នះការប្រកួត។

ពី "អ្នកឈ្នះការប្រកួតទៅ "ត្រង់" ស្លាកមានន័យដូចគ្នា។ ដូចការប្រកួតភ្នាល់កីឡាផ្សេងទៀត ផ្ទះផ្តល់ហាងឆេងដោយផ្អែកលើកំណត់ត្រា ជំនាញ និងការសម្តែងរបស់កីឡាករ ឬក្រុមអំឡុងពេលប្រកួត។

ពិន្ទុផែនទី

អ្នកភ្នាល់អាចភ្នាល់ថាតើគូប្រជែងឈ្នះផែនទីកំឡុងពេលប្រកួត ឬផែនទីច្រើន។ ជាឧទាហរណ៍ អ្នកភ្នាល់អាចជ្រើសរើសអ្នកលេងជាក់លាក់ដែលគាត់ជឿថានឹងកំទេចការប្រកួត ហើយឈ្នះផែនទីទាំងអស់ប្រឆាំងនឹងគូប្រជែង។

លេង SC II តាមអ៊ីនធឺណិត
អ្នកលេងធំ SC II

អ្នកលេងធំ SC II

អ្នកលេងល្បែងអាចជ្រើសរើសភ្នាល់លើអ្នកឈ្នះការប្រកួតទាំងមូល។ ហាងឆេងគឺផ្អែកលើលទ្ធភាពដែលគូប្រជែងអាច ឈ្នះការប្រកួតដោយពិចារណាលើការសម្តែងជាប្រវត្តិសាស្ត្រ និងការឈ្នះ។ នេះគឺជាក្រុម StarCraft II ដែលទទួលបានជោគជ័យបំផុតមួយចំនួននៅទូទាំងពិភពលោក។

ក្រុមរាវ

បង្កើតឡើងក្នុងប្រទេសហូឡង់ក្នុងឆ្នាំ 2000 Team Liquid គឺជាក្រុមលេងហ្គេមដ៏ជោគជ័យបំផុតមួយនៅក្នុង esports ។ ក្នុងនាមជាអ្នកជំនាញ StarCraft II ក្រុមការងារនៅតែបន្តធ្វើបានល្អក្នុងព្រឹត្តិការណ៍កីឡាកំពូលៗ។ ត្រូវបានគេស្គាល់ផងដែរសម្រាប់ការលេងនៅក្នុងការប្រកួតនៅកូរ៉េ, ក្រុមរាវ មានសមាជិកដែលបានផ្លាស់ប្តូរទៅកាន់តំបន់ ដើម្បីប្រកួតប្រជែងយ៉ាងសកម្ម និងជោគជ័យនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ដំបូងរបស់ StarCraft II ។

ជីវិត SCV

អតីតក្រុម esports ដ៏ខ្លាំងបំផុតមួយរបស់កូរ៉េ SCV Life រួមបញ្ចូលអ្នកឈ្នះរដូវកាល GSL មួយគឺ Cool (FruitDealer) ។ គួរកត់សម្គាល់ថាជាក្រុមដំបូងដែលបើកប្រាក់ខែសមាជិកក្រុមរបស់ខ្លួន SCV Life ត្រូវបានរំសាយនៅឆ្នាំ 2013 បន្ទាប់ពីអសមត្ថភាពក្នុងការទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីបន្តប្រតិបត្តិការ។ មុនពេលការរំសាយក្រុម FruitDealer គឺជាអ្នកលេងល្បែងដែលមានប្រាក់ខែខ្ពស់បំផុតនៅក្នុងក្រុមជាមួយនឹងប្រាក់ខែ 30,000 ដុល្លារ។

ឌីនីតាស

Dignitas គឺជាកម្មសិទ្ធិរបស់ Philadelphia 76ers ។ សិទ្ធិ​អាជីវកម្ម​បាល់បោះ​បាន​ទទួល​យក​ ក្រុម esports ជោគជ័យ ក្នុងឆ្នាំ 2016 បន្ទាប់ពីសមាជិកបានពូកែក្នុងការប្រកួតប្រជែងជាសកលសម្រាប់ Rocket League, League of Legends និង CS:Go។ ត្រូវបានគេស្គាល់ផងដែរសម្រាប់ការលេងប្រកួតប្រជែងនៅក្នុង StarCraft II ក្រុមនេះបានមកយ៉ាងយូរចាប់តាំងពីការបង្កើតឡើងឆ្នាំ 2003 របស់ខ្លួននៅ Newark រដ្ឋ New Jersey របស់អាមេរិកដោយលោក Michael O'Dell ។

ហ្គេមជា Root

ក្នុងឆ្នាំ 2010 អ្នកចូលចិត្ត StarCraft II បួននាក់បានបង្កើត ROOT Gaming ហើយបានបង្កើតក្រុមនេះទៅជាដៃគូប្រកួតប្រជែងហ្គេមដ៏ពេញនិយមបំផុតមួយនៅក្នុងសៀគ្វី SC II ពីសហរដ្ឋអាមេរិក។

ទេពកោសល្យអាក្រក់

បង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 1999 ទេពកោសល្យអាក្រក់ មានជំនាញក្នុងការចុះកិច្ចសន្យាអ្នកលេងហ្គេម បង្កើតគំនិតផ្តួចផ្តើមទីផ្សារ និងបង្កើតការផ្សាយដើម្បីជះឥទ្ធិពល និងទាក់ទាញទស្សនិកជនហ្គេមទូទាំងពិភពលោក។ ក្នុងនាមជាក្រុមមួយក្នុងចំណោមក្រុមចាស់បំផុតដែលចូលរួមក្នុង esports ក្រុមនេះមានប្រវត្តិជោគជ័យយូរអង្វែងនៃការឈ្នះការប្រកួតក្នុង SC II និងហ្គេម esports ផ្សេងទៀតដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់យ៉ាងល្អដូចជា Dota 2 និងហ្គេមប្រយុទ្ធ។

អ្នកលេងធំ SC II
អ្នកឈ្នះការប្រកួត

អ្នកឈ្នះការប្រកួត

ក្នុង​នាម​ជា​ជន​ជាតិ​កូរ៉េ លោក Clem គឺ​ជា​កីឡាករ​ដ៏​គួរ​ឱ្យ​កត់​សម្គាល់​ម្នាក់​ដែល​បាន​ស្ទាត់​ជំនាញ SC II ។ គាត់បានឈ្នះពានរង្វាន់ចំណាត់ថ្នាក់លេខ 1 នៅការប្រកួត Fall SC2 Master's របស់ទ្វីបអឺរ៉ុបក្នុងឆ្នាំ 2021 ។ គាត់ក៏បានឈ្នះការប្រកួតវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រនៅទ្វីបអឺរ៉ុបក្នុងឆ្នាំ 2020 និងទទួលបានជ័យលាភីលេខ 3 នៅ Last Chance ។ អ្នកលេងល្អម្នាក់ Clem ស្ថិតនៅលើកំពូលនៃហ្គេមរបស់គាត់ ហើយប្រកួតប្រជែងយ៉ាងល្អជាមួយអ្នកលេង SC II ល្អបំផុតរបស់ពិភពលោក។

ក្នុងនាមជាអ្នកលេងកំពូលម្នាក់នៅទូទាំងពិភពលោក Serral បាននៅជុំវិញមួយរយៈ។ អ្នកជំនាញតាំងពីឆ្នាំ 2011 គាត់គឺជាឈ្មោះដ៏សំខាន់មួយដែលទទួលខុសត្រូវចំពោះការកើនឡើងប្រជាប្រិយភាពរបស់ SC II នៅទូទាំងពិភពលោក។ ការសម្រេចបានចំណាត់ថ្នាក់ទី 2 នៅ SC2 Masters ក្នុងឆ្នាំ 2021 និងការឈ្នះការប្រកួតវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រ Masters Winter 2020 Serral បង្ហាញពីជំនាញលេងដ៏ល្អឥតខ្ចោះ ដោយបង្ហាញពីស្ថានភាពជើងចាស់របស់គាត់នៅលើឆាក SC II សកល។

អ្នកលេងកំពូលម្នាក់ទៀតនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េគឺ Rogue ដែលជាសមាជិកនៃ Dragon Phoenix Gaming ។ ចំណាត់ថ្នាក់ StarCraft 2 របស់គាត់គឺខ្ពស់ ហើយគាត់រក្សាបាននូវលទ្ធផលប្រកួតប្រជែងដ៏ល្អនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍កីឡា esports ដ៏ធំបំផុតមួយចំនួន។ គាត់បានឈ្នះពានរង្វាន់ Global StarCraft II រដូវកាលឆ្នាំ 2020 និង 2021។ Rogue បន្តឈ្នះធំ និងរក្សាចំណាត់ថ្នាក់ប្រកួតប្រជែងរបស់គាត់ ដោយដាក់គាត់ក្នុងចំណោមអ្នកលេង SC II ដ៏ល្អបំផុតម្នាក់នៅក្នុងកីឡាអេឡិចត្រូនិកពិភពលោក។

អ្នកឈ្នះការប្រកួត
វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន

វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន

ការយល់ដឹងអំពីហ្គេមគឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការភ្នាល់ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងជោគជ័យ។ មគ្គុទ្ទេសក៍ភ្នាល់ StarCraft II អាចជួយបាន ប៉ុន្តែអ្នកភ្នាល់ខ្លះអាចចូលចិត្តចូលរួមក្នុងហ្គេមនេះ។ នេះគឺជាគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិនៃការប្រើប្រាស់ការណែនាំ SC II ។

គុណសម្បត្តិ

  • មគ្គុទ្ទេសក៍ SC II បំបែកយុទ្ធសាស្ត្រសម្រាប់ការប្រណាំងរបស់ហ្គេម និងផែនទីនីមួយៗ ដែលមានសារៈសំខាន់សម្រាប់អ្នកលេងដើម្បីដឹងថានៅតែមានការប្រកួតប្រជែង។ ប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់មិនយល់ពីយុទ្ធសាស្ត្រនៃហ្គេម ការណែនាំគឺពិតជាមានប្រយោជន៍។

  • ផែនទីនីមួយៗមានភាពខុសប្លែកគ្នា ហើយអ្នកលេងត្រូវតែរៀនពីភាពខុសគ្នាទាំងនោះ ដើម្បីដឹងពីរបៀបកម្ចាត់សត្រូវ។ សម្រាប់អ្នកភ្នាល់ ការយល់ដឹងពីរបៀបដែលអ្នកលេងឈ្នះនឹងជួយក្នុងការដឹងពីមូលហេតុដែលហាងឆេងស្ថិតនៅក្នុងការពេញចិត្តរបស់អ្នកលេងហ្គេមជាក់លាក់។ សរុបមក ការណែនាំអំពីហ្គេមមានអត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់អ្នកលេង និងអ្នកលេងល្បែង ប៉ុន្តែមានគុណវិបត្តិមួយចំនួន។

គុណវិបត្តិ

  • ដើម្បីគ្រប់គ្រងផែនទី វាជាការល្អបំផុតក្នុងការរៀនផែនទីកំឡុងពេលលេងហ្គេម។ ខណៈពេលដែលការណែនាំមានប្រយោជន៍ វាមិនអាចរៀបចំអ្នកលេងហ្គេមតាមរបៀបដែលរៀនតាមរយៈសកម្មភាពផ្ទាល់បានទេ។ ទោះបីជាអ្នកលេងអាចជួបប្រទះការបរាជ័យនៅពេលរៀនផែនទីក៏ដោយ ក៏គាត់នឹងបញ្ចប់ជាអ្នកលេងហ្គេមខ្លាំងជាងមុនក្នុងរយៈពេលយូរ។ សម្រាប់អ្នកភ្នាល់ ការដឹងពីហ្គេមផ្តល់ឱ្យមនុស្សម្នាក់នូវគែមលើអ្នកដ៏ទៃដែលដាក់ភ្នាល់ដោយផ្អែកលើដំបូន្មានរបស់អ្នកដទៃ។ ថាតើគុណសម្បត្តិលើសពីគុណវិបត្តិគឺអាស្រ័យទាំងស្រុងលើទស្សនៈរបស់អ្នកលេងល្បែង ឬអ្នកភ្នាល់។

  • សម្រាប់អ្នកលេង ហ្គេមនេះផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ការប្រកួតដ៏រំភើបរីករាយ។ ជាមួយនឹងការលេងហ្គេមនីមួយៗ អ្នកប្រើប្រាស់សម្របខ្លួនបានយ៉ាងឆាប់រហ័សទៅនឹងយុទ្ធសាស្ត្ររបស់សត្រូវ ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវការសម្របសម្រួល និងជំនាញបង្កើនប្រសិទ្ធភាពយុទ្ធសាស្ត្រ។ មគ្គុទ្ទេសក៍ឌីជីថលគឺមានប្រយោជន៍បំផុតសម្រាប់អ្នកដែលចូលចិត្តជំនួយលើវិធីសាស្រ្តដោយដៃ ពីព្រោះការណែនាំឌីជីថលធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជាប្រចាំជាមួយនឹងព័ត៌មានថ្មីៗ។

វិជ្ជមាន​និង​អវិជ្ជមាន
សហគមន៍អ៊ីនធឺណិត

សហគមន៍អ៊ីនធឺណិត

អ្នកដែលចូលចិត្ត StarCraft II អាចភ្នាល់លើអ្នកលេង និងក្រុមដែលចូលចិត្តនៅវេទិកាសៀវភៅកីឡាដ៏ពេញនិយមនៅទូទាំងពិភពលោក។ មានសហគមន៍ SC II ស៊ីសង្វាក់គ្នា ដែលរួមមានអ្នកលេងដែលជំរុញការរំភើបចិត្តនៃហ្គេម និងអ្នកភ្នាល់ដែលភ្នាល់លើអ្នកឈ្នះដ៏ពេញនិយម។ ការភ្នាល់បន្ថែមធាតុមួយទៀតនៃភាពរំភើបសម្រាប់អ្នកចូលរួមក្នុងហ្គេមដែលមានល្បឿនលឿនរួចហើយ។ ចាប់ពី SC II ដល់ SC: Brood Wars ការបង្ហាញពីហ្គេមដ៏ពេញនិយមបន្តទាក់ទាញអ្នកលេងដែលគាំទ្រនៅលើសៀគ្វីហ្គេម។

ដូច្នេះ អ្នកភ្នាល់មានឱកាសច្រើនដើម្បីពិនិត្យមើលស្ថិតិអ្នកលេងសកល និងហាងឆេង។ តាមរយៈការរក្សាឱ្យស្របតាមច្បាប់ និងយុទ្ធសាស្ត្រនៃហ្គេម អ្នកភ្នាល់នឹងមានឱកាសទស្សន៍ទាយអ្នកឈ្នះការប្រកួត។ ការណែនាំអំពីការភ្នាល់ជួយ ដោយផ្តល់ជូននូវពត៌មានលំអិតអំពីពាក្យភ្នាល់ នីតិវិធី និងក្រុម។

ការស្រាវជ្រាវពីហាងឆេង StarCraft ជួយអ្នកភ្នាល់ឱ្យធ្វើការសម្រេចចិត្តប្រកបដោយការយល់ដឹង មុននឹងដាក់ប្រាក់ភ្នាល់។ ការភ្នាល់ពេញមួយឆ្នាំមានសម្រាប់អ្នកដែលភ្នាល់លើអ្នកលេងអាជីព។ គេហទំព័រដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណភាគច្រើនបង្ហាញព័ត៌មានអំពីការផ្តល់អាជ្ញាប័ណ្ណនៅលើគេហទំព័រ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ អ្នកភ្នាល់គួរតែពិនិត្យមើលជាមួយស្ថាប័នគ្រប់គ្រងនានា ដើម្បីធានាថាសៀវភៅកីឡាកំពុងដំណើរការដោយស្របច្បាប់។

កន្លែងដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណដំណើរការដោយយោងតាមការណែនាំដ៏តឹងរ៉ឹង ដែលមាននៅក្នុងកន្លែងដើម្បីការពារអ្នកភ្នាល់ និងប្រាក់របស់គាត់។ ការពិនិត្យលើអ៊ីនធឺណិតគឺជាប្រភពដ៏ល្អសម្រាប់អ្នកលេងល្បែងដែលស្វែងរកគេហទំព័រភ្នាល់ esports អនឡាញដែលមានការគោរព។ ទាំងអ្នកត្រួតពិនិត្យអាជីព និងអ្នកភ្នាល់ផ្តល់ការពិនិត្យឡើងវិញអំពីបទពិសោធន៍ជាមួយគ្រឹះស្ថានភ្នាល់កីឡាអេឡិចត្រូនិកអនឡាញ។

សហគមន៍អ៊ីនធឺណិត
ហាងឆេងភ្នាល់ StarCraft

ហាងឆេងភ្នាល់ StarCraft

អ្នកលេងដែលមានជំនាញកំពុងបន្តជំនាញដើម្បីលេង StarCraft II ប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ ដោយសារហ្គេមនេះជាអ្នកត្រួសត្រាយផ្លូវនៅក្នុង esports ក្រុម និងអ្នកលេងមួយចំនួនបានធ្វើឱ្យល្អឥតខ្ចោះនូវសិប្បកម្មនេះអស់រយៈពេលជាងមួយទសវត្សរ៍មកហើយ។ សម្រាប់អ្នកភ្នាល់ មានជម្រើសជាច្រើនដែលត្រូវជ្រើសរើស រួមទាំងក្រុមដែលមានការគោរពល្អជាង 500 នៅលើសៀគ្វីហ្គេម។

ប្រសិនបើស្គាល់ហ្គេម និងអ្នកលេងធំៗ អ្នកភ្នាល់អាចជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះការប្រកួត SC II ដោយជោគជ័យ។ ពី WSC ទៅ កីឡាអេឡិចត្រូនិកជាតិការប្រកួតនានាត្រូវបានឃ្លាំមើលយ៉ាងដិតដល់ដោយគ្រឹះស្ថានភ្នាល់ដែលផ្តល់ហាងឆេង និងការចូលទៅកាន់វិធីដើម្បីភ្នាល់ស្របច្បាប់លើការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិក។

អ្នកភ្នាល់ជាធម្មតាពិនិត្យមើលការពិចារណាមុនពេលភ្នាល់ប្រាក់។ ចំណេះដឹងអំពីហ្គេមគឺមានប្រយោជន៍។ អ្នកលេងដែលមានបទពិសោធន៍អាចមានសំណាងជាងក្នុងការជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះ។ ប្រសិនបើស្គាល់សៀគ្វី អ្នកលេងអាចយល់ពីរបៀបដែលគូប្រជែងជាក់លាក់មួយយកឈ្នះការប្រកួត ដែលជាព័ត៌មានដ៏ល្អសម្រាប់អ្នកភ្នាល់។ ការភ្នាល់បន្តផ្ទាល់ក៏មានសារៈសំខាន់ផងដែរក្នុងការភ្នាល់ប្រកបដោយប្រាជ្ញា។ តាមរយៈ​ការ​មើល​ការ​ប្រកួត​បន្ត​ផ្ទាល់ អ្នក​កាន់​តែ​មាន​ព័ត៌មាន​ក្នុង​ពេល​ពិត​ប្រាកដ​អំពី​របៀប​ដែល​ការ​ប្រកួត​ត្រូវ​បាន​លាតត្រដាង ឬ​អ្នក​លេង​ជាក់​លាក់​កំពុង​អនុវត្ត​មុន​ពេល​ដាក់​ការ​ភ្នាល់​លើ​គូ​ប្រជែង​ដែល​ពេញ​ចិត្ត​ដើម្បី​ឈ្នះ​ការ​ប្រកួត។

ល្បែងស៊ីសង

ការស្រាវជ្រាវគេហទំព័រលេងល្បែង esports គឺមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការធានាថាការលេងល្បែងស៊ីសងទទួលបានហាងឆេងដ៏ល្អបំផុត បទពិសោធន៍នៃការដកប្រាក់រហ័ស និងការប្រកួតប្រជែងនៅលើទីលានកម្រិតមួយ។ គេហទំព័រដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណនឹងបង្ហាញពីការប្រកួតប្រជែងដ៏ល្បីបំផុតរបស់ឧស្សាហកម្មនេះនៅទូទាំងពិភពលោក។ ការដឹងពីរបៀបភ្នាល់គឺមានសារៈសំខាន់ដូចគ្នានឹងការយល់ដឹងពីកន្លែងដែលត្រូវភ្នាល់ដែរ។ ពីចំណាត់ថ្នាក់ក្រុមដែលមានជំនាញវិជ្ជាជីវៈរហូតដល់ស្ថិតិប្រវត្តិសាស្រ្ត ចំណេះដឹងគឺជាគន្លឹះក្នុងការជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះក្នុងការភ្នាល់ SC II esports។

ការពឹងផ្អែកលើហាងឆេងរបស់សៀវភៅកីឡាគឺមិនមានប្រសិទ្ធភាពទេ ដោយសារការយល់ដឹងស៊ីជម្រៅអំពីទីផ្សារ និងចំណេះដឹងអំពីអ្នកលេងជាក់លាក់ និងសមត្ថភាពរបស់គាត់ក្នុងការសម្តែង។ ទោះបីជាយ៉ាងនេះក្តី ហាងឆេងបម្រើជាការណែនាំ ដោយផ្តល់ឱ្យអ្នកថ្មីនូវការយល់ដឹងអំពីលទ្ធផលដែលទំនងនៃការប្រកួតប្រជែងដោយផ្អែកលើការពិចារណា ដូចជាជំនាញហ្គេម និងការឈ្នះកន្លងមក។

ហាងឆេងភ្នាល់ StarCraft
គន្លឹះ​និង​ល្បិច

គន្លឹះ​និង​ល្បិច

អ្នកភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិតចូលចិត្តហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រ ដូចជា SC II នៅសៀវភៅកីឡាធំៗ។ ការភ្នាល់ដ៏រឹងមាំនៅលើការប្រកួត StarCraft II នៅតែបន្ត ដោយសារវេទិកា esports ឌីជីថលផ្តល់នូវហាងឆេងមុនការប្រកួត។ ពី bookie មួយទៅ bookie មួយផ្សេងទៀត, ហាងឆេងប្រែប្រួល។ អ្នកភ្នាល់អាចភ្នាល់ជាចម្បងលើអ្នកឈ្នះការប្រកួត និងការប្រកួត។

ការប្រកួតមួយចំនួនផ្តល់ជូនល្អបំផុតក្នុងចំណោមប្រាំ ឬល្អបំផុតក្នុងចំណោមបី ដែលផ្តល់ឱ្យអ្នកភ្នាល់នូវឱកាសដើម្បីផ្លាស់ប្តូរការភ្នាល់។ ចាប់​ពី​គ្រាប់ត​ដល់​ការ​ស៊ុត​បាល់​បញ្ចូល​ទី អ្នក​លេង​ល្បែង​ព្យាយាម​បង្កើន​ការ​ត្រលប់​មកវិញ​ដោយ​ជ្រើសរើស​អ្នកលេង​ដែល​មាន​ហាងឆេង​ឈ្នះ​ល្អបំផុត។ សៀវភៅកីឡា SC II ជួនកាលផ្តល់ហាងឆេងថាតើអ្នកលេងអាចឈានទៅមុខបានឆ្ងាយប៉ុណ្ណាក្នុងអំឡុងពេលការប្រកួត។

អ្នកបង្កើតសៀវភៅកំពុងដោះស្រាយជាមួយនឹងការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពហាងឆេងសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍បន្តផ្ទាល់។ ការពន្យាពេលផ្តល់ឱ្យអ្នកភ្នាល់នូវបង្អួចដើម្បីដាក់ការភ្នាល់មុនពេលហាងឆេងផ្លាស់ប្តូរ។ វាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់អ្នកភ្នាល់ដើម្បីមើលការប្រកួត និងជើងឯក ដើម្បីធានាបាននូវឱកាសល្អបំផុតក្នុងការជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះ។

ប្រសិនបើសៀវភៅកីឡាអនឡាញមិនផ្តល់ការមើលផ្ទាល់ទេ YouTube និង Twitch គឺជាជម្រើសជំនួសវិញ។ វេទិកាស្ទ្រីមវីដេអូទាំងពីរមានកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយ Blizzard សម្រាប់ការផ្សាយផ្ទាល់ការប្រកួត។ នេះគឺជាគន្លឹះមួយចំនួនដែលត្រូវពិចារណានៅពេលភ្នាល់លើ StarCraft II។

  • កុំមើលរំលងការប្រកួតតូចៗ ដែលផ្តល់នូវហាងឆេងភ្នាល់ និងឱកាសសមរម្យ។
  • សូមក្រឡេកមើលវត្តមានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នកលេង ដើម្បីរក្សាព័ត៌មានឱ្យបានទាន់ពេលវេលា ដែលអាចប៉ះពាល់ដល់ការលេង។
  • ភាពជោគជ័យកាលពីអតីតកាលមិនប្រាកដថាការឈ្នះនាពេលអនាគតរបស់អ្នកលេងហ្គេមនោះទេ។
គន្លឹះ​និង​ល្បិច
ការរីកចម្រើនរបស់ StarCraft

ការរីកចម្រើនរបស់ StarCraft

អង្គការ StarCraft រៀបចំការប្រកួតជាច្រើននៅទូទាំងពិភពលោកជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ កម្សាន្ត Blizzard បន្តចាប់ដៃគូជាមួយក្រុមហ៊ុនថ្មីៗ ដើម្បីរៀបចំផែនការការប្រកួតថ្មីៗដ៏គួរឱ្យរំភើប។ កិច្ចព្រមព្រៀងរវាង Blizzard និង DreamHackដែលជាក្រុមហ៊ុនហ្គេមរបស់ស៊ុយអែតដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ដោយហ្គីណេសសម្រាប់ការធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះពិធីជប់លៀង LAN ដ៏ធំបំផុតរបស់ពិភពលោក ធានាថាការប្រកួតថ្មីៗនឹងផ្សាយទៅកាន់មនុស្សរាប់លាននាក់ទូទាំងពិភពលោក។

តាមពិតទៅ Blizzard កំពុងបង្កើនចំនួនរង្វាន់ ដែលជាការផ្លាស់ប្តូរមួយដើម្បីលើកទឹកចិត្ត ទាក់ទាញ និងរក្សាអ្នកលេងដែលគាំទ្រសម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍ SC II សកល។ ទោះបីជាប្រជាប្រិយភាពរបស់ StarCraft II នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងនៅតែបន្តក៏ដោយ ភាពជាដៃគូថ្មីអាចជួយលើកកំពស់ម៉ាកយីហោនេះឱ្យកាន់តែខ្ពស់នៃការទទួលស្គាល់នៅក្នុងទ្វីបអឺរ៉ុប និងនៅបរទេស។

អស់រយៈពេលជាងមួយទសវត្សរ៍ StarCraft II បានរុញស្រោមសំបុត្រក្នុងការប្រមូលចំណែកដ៏សំខាន់នៃទីផ្សារកីឡាអេឡិចត្រូនិក។ អ្នកត្រួសត្រាយផ្លូវដែលកំណត់ស្តង់ដារសម្រាប់ម៉ាកយីហោនាពេលអនាគត ហ្គេមនៅតែបន្តវិវត្តផ្លាស់ប្តូរវិធីដែលវាឈានដល់សហគមន៍ SC II សកល។ ការកំណត់ដំណាក់កាលសម្រាប់ជំពូកបន្ទាប់ ការប្រកួតដែលមានទម្រង់ខ្ពស់ដើរតួជាផ្ទៃខាងក្រោយសម្រាប់ទីផ្សារភ្នាល់ SC II ដែលកំពុងរីកចម្រើន។

ដៃគូប្រកួតប្រជែងជាសកលកំពុងទទួលបានទម្រង់ខ្ពស់ស្រដៀងទៅនឹងអ្នកលេងកីឡាអាជីព ហើយម៉ាកយីហោធំៗបន្តឧបត្ថម្ភ និងវិនិយោគក្នុងហ្គេមនេះ។ ជាលទ្ធផល អ្នកគាំទ្ររាប់លាននាក់កំពុងងាកទៅរកកម្មវិធីហ្គេម StarCraft II ដើម្បីកម្សាន្ត និងរំភើប។

ការរីកចម្រើនរបស់ StarCraft