Esports អនុញ្ញាតឱ្យមានការភ្នាល់លើវត្ថុផ្សេងៗ។ យើងបានរៀបរាប់ពីការភ្នាល់ប្រាក់ពិតប្រាកដខាងលើ និងរបៀបភ្នាល់ផ្សេងៗគ្នាជាច្រើនដែលអ្នកភ្នាល់អាចដាក់បាន។ ប៉ុន្តែមានការភ្នាល់កីឡា esports ច្រើនជាងលុយ។ អ្នកភ្នាល់ត្រូវតែជ្រើសរើសហ្គេម ឬប្រភេទហ្គេមរបស់ពួកគេ។ ពួកគេក៏មានជម្រើសក្នុងការភ្នាល់លើ streamers និងអាចដាក់ភ្នាល់ដោយប្រើធាតុហ្គេមផ្សេងៗ រួមទាំងស្បែកផងដែរ។
Fantasy eSports
ការភ្នាល់ Fantasy មិនមែនសម្រាប់តែកីឡាប៉ុណ្ណោះទេ។ Esports មានក្រុម Fantasy សម្រាប់មនុស្សភ្នាល់ផងដែរ។ គំនិតសាមញ្ញនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកជ្រើសរើសក្រុមនិម្មិតពីក្រុមអ្នកលេងក្នុងជីវិតពិត។ បន្ទាប់មកអ្នកប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមផ្សេងទៀត។ ក្រុមរបស់អ្នកទទួលបានពិន្ទុដោយផ្អែកលើការអនុវត្តជាក់ស្តែងរបស់កីឡាករដែលអ្នកបានជ្រើសរើស ហើយពិន្ទុដែលអ្នកទទួលបានគឺប្រៀបធៀបទៅនឹងពិន្ទុរបស់ក្រុមផ្សេងទៀតដើម្បីកំណត់ថាអ្នកណាឈ្នះ។
ការភ្នាល់លើ streamers
ការភ្នាល់លើ streamers គឺស្រដៀងគ្នាទៅនឹងការភ្នាល់ផ្សេងទៀតទាំងអស់។ អ្នកភ្នាល់ដាក់ការភ្នាល់របស់ពួកគេលើការសម្តែងរបស់អ្នកផ្សាយជាក់លាក់មួយ។ ការភ្នាល់មានភាពខុសប្លែកគ្នាពីស្ទ្រីមមួយទៅស្ទ្រីម និងហ្គេមមួយទៅហ្គេម ដែលធ្វើឱ្យមនុស្សស្មានថាតើពួកគេអាចភ្នាល់អ្វីខ្លះសម្រាប់ការផ្សាយនីមួយៗ។ ការភ្នាល់ខ្លះមានលក្ខណៈសាមញ្ញដូចជាការទស្សន៍ទាយអ្នកឈ្នះនៃការប្រកួតមួយ ហើយការភ្នាល់ផ្សេងទៀតអាចមានភាពស្មុគស្មាញ ពាក់ព័ន្ធនឹងការភ្នាល់លើសេណារីយ៉ូជាក់លាក់ដែលអាចឬមិនកើតឡើងក្នុងការប្រកួតនីមួយៗ។
ការភ្នាល់លើ streamers គឺជាការផ្សងព្រេងដែលមានល្បឿនលឿនដែលរក្សាអ្នកភ្នាល់នៅលើម្រាមជើងរបស់ពួកគេ។ ទីផ្សារអាចរកបានក្នុងរយៈពេលខ្លី ដូច្នេះអ្នកភ្នាល់ត្រូវតែមានឆន្ទៈក្នុងការបង្កើនល្បឿននៃការភ្នាល់ និងពិនិត្យមើលឡើងវិញឱ្យបានញឹកញាប់។
ធាតុ និងស្បែក eSports ភ្នាល់
ជាមួយ ការភ្នាល់ស្បែក ឬការភ្នាល់វត្ថុ អ្នកលេងភ្នាល់ជាមួយអ្វីផ្សេងក្រៅពីលុយ។ អ្នកលេងអាចប្រើស្បែក ឬធាតុ ហើយភ្នាល់ពួកគេលើលទ្ធផលនៃការប្រកួត esports។ អ្នកភ្នាល់ដាក់ភ្នាល់នៅលើគេហទំព័រភាគីទីបី ដែលពួកគេអាចទិញ លក់ និងជួញដូរស្បែក។ នៅពេលអ្នកភ្នាល់ដាក់វត្ថុរបស់ពួកគេនៅលើគេហទំព័រ គេហទំព័រនោះផ្តល់ឱ្យវានូវចំនួនប្រាក់ដុល្លារ។ ប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ឈ្នះ ពួកគេនឹងទទួលបានវត្ថុដែលពួកគេបានដាក់ និងរង្វាន់មួយទៀត ប៉ុន្តែប្រសិនបើពួកគេចាញ់ ពួកគេបាត់បង់ធាតុរបស់ពួកគេ។
ការភ្នាល់ស្បែកគឺជាទម្រង់លេងល្បែងមួយ ប៉ុន្តែវាមិនត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយរដ្ឋាភិបាលទេ។
ហ្គេមបាញ់ប្រហារ
ហ្គេមបាញ់ប្រហារដំណើរការដូចគ្នាទៅនឹងហ្គេម esports ផ្សេងទៀត។ ការប្រកួតសម្រាប់ Call of Duty, Halo, Counter-Strike និងហ្គេមផ្សេងទៀតធ្វើឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំដោយមានអ្នកភ្នាល់នៅទូទាំងពិភពលោកចូលរួម។ ហ្គេមបាញ់ប្រហារមានទំនោរមានសក្តានុពលដ៏ធំនៅក្នុងការប្រកួតរបស់ពួកគេ ហើយប្រសិនបើអ្នកភ្នាល់ដឹងពីយុទ្ធសាស្ត្រនៃហ្គេមនោះ ពួកគេអាចនឹងចេញពីអ្នកឈ្នះដ៏ធំ។
ដូចទៅនឹងហ្គេម esports ទាំងអស់ ការភ្នាល់អាចត្រូវបានដាក់លើអ្នកឈ្នះនៃការប្រកួត ការប្រកួត ឬព្រឹត្តិការណ៍ផ្សេងៗនៅក្នុងហ្គេមខ្លួនឯង។