ព័ត៌មាន

March 16, 2023

តើ eSports Orgs ធំបំផុតដែលអ្នកត្រូវដឹងអំពីអ្វី?

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

ក្រុម eSports ល្បីៗជាច្រើននៅទូទាំងពិភពលោក; ហ្គេមខ្លះមានភាពល្បីល្បាញសម្រាប់ការត្រួតត្រាលើហ្គេមតែមួយ ខណៈពេលដែលអ្នកផ្សេងទៀតអាចចង្អុលបង្ហាញពីប្រវត្តិដ៏យូរលង់នៃការត្រួតត្រាលើប្រភេទជាច្រើន។ នៅទីនេះយើងបានជ្រើសរើសឈ្មោះធំបំផុត និងលេចធ្លោបំផុតនៅក្នុងឧស្សាហកម្មកីឡាអេឡិចត្រូនិក។

តើ eSports Orgs ធំបំផុតដែលអ្នកត្រូវដឹងអំពីអ្វី?

ស្ថាប័នមួយចំនួនមានប្រវត្តិដ៏សម្បូរបែបនៅក្នុងហ្គេមជាច្រើន រួមទាំង CS: GO, Dota 2 និង League of Legends ។ យើងបានចងក្រងបញ្ជីនៃស្ថាប័នកីឡា esports ល្អបំផុតដោយផ្អែកលើកំណត់ត្រាតាមដានរបស់ពួកគេនៃការឈ្នះការប្រកួតសំខាន់ៗ។ យើងបានពិនិត្យមើលយ៉ាងដិតដល់នូវរយៈពេលដែលក្រុមនេះបាននៅជុំវិញ និងថាតើវាមានប្រសិទ្ធភាពប៉ុណ្ណា។ មិនអីទេ តោះទៅ!

T1 eSports

T1 Entertainment & Sports ដែលជាភាពជាដៃគូរវាង Comcast Spectacor និង SK Telecom គឺជាក្រុមហ៊ុនដែលគ្រប់គ្រងក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិកកូរ៉េខាងត្បូងដែលគេស្គាល់ថា T1 Esports ។

T1 ដែលមានទីស្នាក់ការកណ្តាលនៅទីក្រុងសេអ៊ូល ហើយត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2003 ត្រូវបានទទួលស្គាល់ថាជាអង្គការកីឡាអេឡិចត្រូនិកដ៏ជោគជ័យបំផុតមួយរបស់អាស៊ី។ ពួកគេមានក្រុមចូលរួមប្រកួត៖

T1 មិនត្រឹមតែជាស្ថាប័នកីឡាកំពូលមួយរបស់អាស៊ីប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងជាស្ថាប័នដែលតាមដានច្រើនជាងគេនៅទូទាំងពិភពលោក ដោយមានអ្នកមើលសរុប 104.5 លានម៉ោង ដោយសារចំណងជើងពិភពលោកជាច្រើនរបស់ពួកគេនៅក្នុង League of Legends, StarCraft និង StarCraft II ។ លើសពីនេះទៀតពួកគេត្រូវបានជ្រើសរើសជា ក្រុម esports ដ៏អស្ចារ្យបំផុត។ ពីកម្មវិធី Korea e-Sports Awards បួនដង។

ឧត្តមសេនីយ៍ G

អង្គការកីឡាពហុជាតិសាសន៍ Gen.G ត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2017 ហើយបានវិវត្តន៍ទៅជាស្ថាប័នមួយក្នុងចំណោម ស្ថាប័នកីឡា esports ធំជាងគេលើពិភពលោក. Gen.G រៀបចំបញ្ជីឈ្មោះសម្រាប់៖

  • សម្ព័ន្ធនៃរឿងព្រេង
  • NBA 2K
  • មើលលើស
  • PUBG: សមរភូមិ
  • ក្លាហាន

ការិយាល័យរបស់អង្គការគឺនៅ Santa Monica ទីក្រុងសេអ៊ូល និងសៀងហៃ។

Gen.G បានក្លាយជាស្ថាប័នកីឡា esports ដ៏ជោគជ័យបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពលោកយ៉ាងឆាប់រហ័ស ដោយសារមួយផ្នែកធំដែលពួកគេបានឈ្នះពានជាច្រើននៅក្នុង Heroes of the Storm និង PUBG: Battleground។ ពួកគេក៏បានឈ្នះពានរង្វាន់ League of Legends World Championships ចំនួនពីរផងដែរ។. នៅឆ្នាំ 2021 ពួកគេមានទីតាំងដែលមានតម្លៃបំផុតទីប្រាំមួយក្នុងចំណោមអង្គការ esports ជាមួយនឹងតម្លៃ 185 លានដុល្លារអាមេរិក។

Fnatic

Fnatic មិនត្រឹមតែជាស្ថាប័នកីឡាអេឡិចត្រូនិកដ៏ល្បី និងធំជាងគេមួយរបស់ពិភពលោកប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងជាស្ថាប័នកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលមានអាយុកាលយូរជាងគេបំផុតដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2004។ Fnatic គឺជាក្រុមហ៊ុនដែលមានទីស្នាក់ការកណ្តាលនៅទីក្រុងឡុងដ៍។ វា។ ចូលរួមក្នុងហ្គេមផ្សេងៗរួមទាំង៖

  • CS: GO
  • Fortnite
  • សម្ព័ន្ធនៃរឿងព្រេង
  • DotA ២
  • Rainbow Six Siege
  • ក្លាហាន

បន្ទាប់ពីបានឈ្នះពានរង្វាន់ចំនួនប្រាំពីរក្នុងចំណោមប្រាំបីដែលអាចបំបែកបាននៅក្នុង League of Legends European Championships ក្រុម Fnatic League of Legends ត្រូវបានចាត់ទុកយ៉ាងទូលំទូលាយក្នុងចំណោមក្រុមកំពូល។ ក្រុម CS:GO របស់ពួកគេដែលបង្កើតឡើងជាចម្បងដោយកីឡាករមកពីប្រទេសស៊ុយអែត បានទទួលជោគជ័យបំផុតនៅក្នុងកីឡានេះផងដែរ ដោយបានឈ្នះជើងឯក CS:GO Major ចំនួនបី។

Fnatic បានធានាតំណែងរបស់ខ្លួនជាអង្គការដ៏អស្ចារ្យមួយក្នុងចំនោមស្ថាប័នដ៏អស្ចារ្យគ្រប់ពេលនៅក្នុងកីឡា esports ដោយសារភាពស្ថិតស្ថេរដ៏អស្ចារ្យរបស់ពួកគេ ដែលបានរកប្រាក់ចំណូលឱ្យពួកគេច្រើនជាង 17 លានដុល្លារ។ ប្រាក់រង្វាន់ពីការប្រកួតផ្សេងៗ និងការសហការជាមួយនឹងម៉ាកល្បី ៗ មួយចំនួននៅលើពិភពលោក រួមទាំង BMW និង Monster ។

G2 Esports

Gamers2 ត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2014 ដោយ Carlos "Ocelote" Santiago ដែលជាអតីតអ្នកលេងវីដេអូហ្គេម League of Legends និង Jens Hilgers ដែលជាអ្នកវិនិយោគ។ ក្រុមហ៊ុននេះមានទីស្នាក់ការកណ្តាលនៅទីក្រុងប៊ែរឡាំង ប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ ហើយនៅក្នុងឆ្នាំ 2015 ក្រុមហ៊ុនបានប្តូរឈ្មោះថ្មី ហើយឥឡូវនេះត្រូវបានគេស្គាល់ថាជា G2 ។

G2 Esports ឥឡូវនេះត្រូវបានគេចាត់ទុកថាជាស្ថាប័ន eSports ដ៏ពេញនិយមបំផុតមួយនៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ។ ឥឡូវនេះពួកគេមានក្រុមនៅក្នុង:

  • សម្ព័ន្ធនៃរឿងព្រេង
  • CS: GO
  • Rocket League
  • Rainbow Six Siege
  • Fortnite
  • ក្លាហាន
  • Apex Legends
  • ការប្រណាំងស៊ីម 

G2 Esports បានជ្រើសរើសកីឡាករល្អបំផុតមួយចំនួននៅក្នុង esports ដើម្បីប្រកួតប្រជែងសម្រាប់ពួកគេ រួមទាំងអ្នកលេងដែលមានឈ្មោះដូចជា kennyS, shox, Jaeger, Caps និង Perkz. ជាលទ្ធផល ពួកគេបានឈ្នះជើងឯក LEC ជាច្រើន និងព្រឹត្តិការណ៍ CS:GO ជាច្រើន។

G2 ក៏ស្ថិតក្នុងចំណោមស្ថាប័ន esports ដែលមានអ្នកមើលច្រើនជាងគេនៅទូទាំងពិភពលោក ដោយមានអ្នកតាមដានជាង 100 លានម៉ោងក្នុងឆ្នាំ 2021។ 

ពពក ៩

Cloud9 ដែលជាស្ថាប័នកីឡា esports នៅរដ្ឋកាលីហ្វ័រញ៉ា ត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2013។ ដំបូងឡើយ ពួកគេគ្រាន់តែជាក្រុម League of Legends ប៉ុណ្ណោះ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ក្រោយមកទៀត ពួកគេបានពង្រីកខ្លួនចូលទៅក្នុងអង្គការនាពេលបច្ចុប្បន្នដែលមានក្រុម League, Hearthstone, Super Smash Bros., Overwatch, Fortnite និងក្រុម Valorant ។ 

ជាងមួយទសវត្សរ៍ចាប់តាំងពីការបង្កើតរបស់ខ្លួន Cloud9 នៅតែបន្តត្រូវបានចាត់ទុកថាជាស្ថាប័នកីឡាអេឡិចត្រូនិកដ៏ជោគជ័យបំផុតមួយរបស់អាមេរិកខាងជើង។ ក្រុមនេះបានឈ្នះជាង 11 លានដុល្លារអាមេរិកនៅក្នុងការប្រកួត រួមទាំង Rocket League Championship Series, Overwatch League និង ELEAGUE Major ក្នុងចំណោមការប្រកួតជាច្រើនទៀត។

Natus Vincere (NAVI)

Natus Vincere ឬ NAVI ដូចដែលវាត្រូវបានគេស្គាល់ច្រើន គឺជាអង្គការកីឡារបស់អ៊ុយក្រែនដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Kyiv ដែលបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2009។ NAVI មានក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិកសម្រាប់៖

  • Counter-Strike៖ ការវាយលុកសកល
  • ការការពារបុរាណ ២
  • FIFA
  • ពិភពនៃរថក្រោះ
  • ប៉ាឡាឌីន
  • League of Legends: Wild Rift
  • សមរភូមិរបស់ PlayerUnknown
  • Apex Legends
  • Rainbow Six Siege
  • រឿងព្រេងចល័ត៖ Bang Bang
  • Fortnite
  • ក្លាហាន

NAVI ត្រូវ​បាន​គេ​ចាត់​ទុក​ថា​ជា​ស្ថាប័ន​កីឡា​ដែល​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​បំផុត​មួយ ហើយ​ក្រុម DotA 2 របស់​ពួកគេ​គឺ​ស្ថិត​ក្នុង​ចំណោម​ក្រុម​ដែល​ល្អ​បំផុត​ក្នុង​ពិភពលោក។ ក្រុម CS:GO របស់ពួកគេក៏ស្ថិតក្នុងចំណោមក្រុមល្អបំផុតរបស់ពិភពលោកផងដែរ។

NAVI បានបង្កើតប្រវត្តិសាស្ត្រក្នុងឆ្នាំ 2010 ដោយក្លាយជាក្រុមដំបូងដែលឈ្នះ Intel Extreme Masters, World Cyber Games 2010 និង Electronic Sports World Cup ទាំងអស់ក្នុងឆ្នាំប្រតិទិនដូចគ្នា។ NAVI ទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងខ្លាំងដែលក្រុមហ៊ុនថាមពលសកលដូចជា Puma, Monster Energy, Logitech, Philips, Nissan និង Bybit ស្ថិតក្នុងចំណោមអ្នកឧបត្ថម្ភរបស់ខ្លួន។

NAVI បានឈ្នះរង្វាន់ប្រហែល 17 លានដុល្លារអាមេរិក ដោយសារភាពលេចធ្លោរបស់ពួកគេនៅក្នុង CS:GO និង DotA 2។

OG

OG ប្រហែលជាមិនមានរយៈពេលយូរដូចអង្គការផ្សេងទៀតនៅក្នុងបញ្ជីរបស់យើងទេ ប៉ុន្តែពួកគេបានរីកចម្រើនជាលំដាប់ទៅជាអ្នកលេងដ៏សំខាន់នៅក្នុងឧស្សាហកម្មកីឡាអេឡិចត្រូនិកនៅពេលនោះ។ អង្គការកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលមានមូលដ្ឋាននៅអឺរ៉ុប OG ត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2015 ហើយអ្នកលេងរបស់ខ្លួនភាគច្រើនប្រកួតប្រជែងនៅក្នុង DotA 2, CS: GO និង Valorant ។

ជាមួយនឹងជ័យជម្នះត្រលប់មកវិញនៅ The International 2018 និង 2019 ក្រុម Dota 2 របស់ OG បានបង្កើតខ្លួនជាស្ថាប័នកីឡាកំពូលមួយនៅក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រហ្គេម។ អង្គការដែលបង្កើតឡើងដោយ N0tail, Miracle-, Cr1T, និង Fly បានក្លាយជាក្រុមហ៊ុនល្អបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពកីឡា esports ដោយទទួលបានជ័យជំនះច្រើនជាង 35 លានដុល្លារអាមេរិក និងធានាភាពជាដៃគូគាំទ្រជាមួយក្រុមហ៊ុនដូចជា Red Bull, BMW និង SteelSeries ។

ក្រុមរាវ

Team Liquid គឺជាអង្គការកីឡា esports សកលដែលមានទីស្នាក់ការនៅ Utrecht ប្រទេសហូឡង់។ Liquid បានពង្រីកទៅក្នុងហ្គេមផ្សេងទៀតក្នុងឆ្នាំ 2012 នៅពេលដែលវាបានទិញក្រុម DotA 2 របស់អាមេរិកខាងជើង ដើម្បីបំពេញបន្ថែមក្រុម StarCraft II: Wings of Liberty របស់ខ្លួន។

ចាប់តាំងពីពេលនោះមក ក្រុមនេះមានការរីកចម្រើនយ៉ាងខ្លាំង។ បច្ចុប្បន្ន Liquid មានក្រុមនៅក្នុង៖

  • Apex Legends
  • វត្ថុបុរាណ
  • Clash Royale
  • Fortnite
  • CS: GO
  • DotA ២
  • Free Fire
  • Hearthstone
  • វីរបុរសនៃព្យុះ
  • League of Legends និងច្រើនទៀត

Team Liquid បានឈ្នះ The Internationalការប្រកួត League Championship Series ជាច្រើន និង Intel Grand Slam ។

ជាមួយនឹងចំនួនអ្នកទស្សនា 117.15 លានម៉ោង Team Liquid ក៏ជាស្ថាប័នកីឡាដែលមានអ្នកមើលច្រើនជាងគេបំផុតនៅលើពិភពលោកក្នុងឆ្នាំ 2021។

ក្រុម SoloMid (TSM)

Team SoloMid (TSM) គឺជាអង្គការកីឡាដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Los Angeles ដែលបានចាប់ផ្តើមនៅក្នុងឆ្នាំ 2009 ដោយ Andy 'Reginald' Dinh ។ បន្ថែមពីលើ LoL និង DotA 2 ពួកគេមានក្រុមលេង Apex Legends, Valorant, Hearthstone, Super Smash Bros., Fortnite, PUBG Mobile, Battlegrounds Mobile India, Tom Clancy's Rainbow Six Siege និង Magic: The Gathering Arena ។

ក្រុម League of Legends មកពី TSM គឺជាក្រុមល្អបំផុតមួយក្នុងពិភពលោក ដោយបានឈ្នះជើងឯក League of Legends ចំនួនប្រាំពីរជាប់ៗគ្នា។ មានពេលមួយដែល TSM មានបញ្ជីឈ្មោះសម្រាប់ Counter-Strike: Global Offensive, Call of Duty, និង Vainglory ជាមួយនឹងក្រុម CS:GO នឹងបន្តបង្កើតស្ថាប័នរបស់ពួកគេ ហើយក្លាយជាក្រុមជោគជ័យបំផុតក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រហ្គេម។

ជាមួយនឹងទីផ្សារបច្ចុប្បន្នចំនួន 400 លានដុល្លារអាមេរិក TSM គឺជាអង្គការកីឡាអេឡិចត្រូនិកដ៏ធំបំផុតមួយ និងជាអង្គការកីឡាអេឡិចត្រូនិកដែលរកចំណូលបានច្រើនបំផុត។

ត្រកូល FaZe

FaZe Clan ដែលពីមុនត្រូវបានគេស្គាល់ថា FaZe Snipping ត្រូវបានចាប់ផ្តើមនៅក្នុងខែឧសភា ឆ្នាំ 2010 ហើយចាប់តាំងពីពេលនោះមកបានរីកចម្រើនក្លាយជាស្ថាប័នកីឡាដ៏ធំបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពលោក។ ក្រោយមកប្តូរឈ្មោះទៅជា FaZe Clan ដែលជាអង្គការ esports ដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Los Angeles ឥឡូវនេះមានក្រុមនៅក្នុងហ្គេមផ្សេងទៀតជាច្រើនដែលបុគ្គលិកដោយអ្នកលេងល្បែងមកពីជុំវិញពិភពលោក។ ឥឡូវនេះ FaZe មានក្រុមប្រមូលផ្តុំសម្រាប់កីឡា esports ជាច្រើន រួមមាន:

FaZe ទទួលបានប្រាក់រង្វាន់ប្រហែល 240 លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះ ហើយពួកគេមានកិច្ចព្រមព្រៀងយល់ព្រមជាមួយក្រុមហ៊ុនជាច្រើនដូចជា Nissan, Kappa, Champion, McDonald's, DC Comics និង New Era ។ FaZe ក៏​បាន​សហការ​ជាមួយ​ក្រុម​កីឡា​អន្តរជាតិ​ជា​ច្រើន​ដូច​ជា Manchester City ដែរ។ តារាល្បីៗ និងអត្តពលិកល្បីៗ រួមមាន Ray J, DJ Paul, Offset, Swae Lee, Yo Gotti, Pitbull, Disco Fries និងជាច្រើនទៀតបានបណ្តាក់ទុននៅក្នុង FaZe ពេញមួយឆ្នាំ។

ឥឡូវនេះ FaZe គឺជាស្ថាប័នកីឡា esports ដ៏ធំបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពលោក ប៉ុន្តែពួកគេក៏បានឆ្លងចូលទៅក្នុងឧស្សាហកម្មកម្សាន្តផងដែរ។ ពួកគេមានតម្លៃជាង 1 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2021។

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

មេហ្គា Incineroar: ការផ្លាស់ប្តូរហ្គេម ឬការប្រកួតប្រជែង?
2024-04-13

មេហ្គា Incineroar: ការផ្លាស់ប្តូរហ្គេម ឬការប្រកួតប្រជែង?

ព័ត៌មាន