ព័ត៌មាន

October 27, 2023

ការវិវត្តន៍នៃ Clash Royale៖ ការអាប់ដេត កីឡា Esports និងការរីកចម្រើន

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Clash Royale ដែលបានចេញផ្សាយក្នុងឆ្នាំ 2016 ដោយអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ហ្វាំងឡង់ Supercell គឺជាចំណងជើងបដិវត្តនៅក្នុងឧស្សាហកម្មហ្គេមទូរស័ព្ទ។ វាផ្តល់ជូននូវបទពិសោធន៍លេងហ្គេមដែលកំណត់ប្រភេទដែលមានលក្ខណៈសាមញ្ញក្នុងការលេង និងមានការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់។

ការវិវត្តន៍នៃ Clash Royale៖ ការអាប់ដេត កីឡា Esports និងការរីកចម្រើន

ការកើនឡើងនៃ Clash Royale

គ្មានអ្វីគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលនោះទេ Clash Royale ទទួលបានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងឆាប់រហ័សដោយមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំថ្ងៃចំនួន 50 លាននាក់ក្នុងឆ្នាំ 2018 ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ប្រាំឆ្នាំក្រោយមក មានការព្រួយបារម្ភអំពីស្ថានភាពបច្ចុប្បន្នរបស់ហ្គេម។

ស្ថានភាពបច្ចុប្បន្ននៃ Clash Royale

ខណៈពេលដែលចំនួនពិតប្រាកដនៃអ្នកលេងសកម្មមិនត្រូវបានគេដឹងជាសាធារណៈ របាយការណ៍បានបង្ហាញថា Clash Royale នៅតែមានអ្នកប្រើប្រាស់ជាងមួយលាននាក់។ ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា វា​មិន​ស្ថិត​ក្នុង​កម្រិត​នៃ​ការ​ពេញ​និយម​ដូច​កាល​ពី​ឆ្នាំ ២០១៨ នោះ​ទេ។

បច្ចុប្បន្នភាពដ៏ចម្រូងចម្រាស

កត្តាមួយដែលធ្វើឲ្យអ្នកលេងខកចិត្តគឺការអាប់ដេតថ្មីៗចំពោះហ្គេម។ 'ការអាប់ដេតសម្រាប់អ្នកចាញ់' ក្នុងខែមេសា ឆ្នាំ 2023 បានទទួលការរិះគន់យ៉ាងសំខាន់សម្រាប់ការធ្វើឱ្យហ្គេមកាន់តែបង់ប្រាក់ដើម្បីឈ្នះ និងការដកមុខងារចេញពីរបៀប 2v2 ជាទីស្រឡាញ់។ ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនេះមានគោលបំណងបង្កើនចំនួនអ្នកលេងនៅលើផ្លូវពានរង្វាន់ ប៉ុន្តែវាអាចរួមចំណែកដល់ការធ្លាក់ចុះនៃមូលដ្ឋានអ្នកលេង។

ផលប៉ះពាល់នៃការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព

ខណៈពេលដែលអ្នកលេងជើងចាស់មានការរិះគន់យ៉ាងខ្លាំងចំពោះការអាប់ដេតនេះ វាអាចនឹងមិនប៉ះពាល់ដល់អ្នកលេងដោយសេរីខ្លាំងនោះទេ ដែលបង្កើតបានជាអ្នកលេងភាគច្រើន។

ឈុត Esports

ឈុតកីឡារបស់ Clash Royale ផ្តល់នូវការយល់ដឹងអំពីស្ថានភាពបច្ចុប្បន្នរបស់ហ្គេម។ ក្នុងឆ្នាំ 2018 ការប្រកួត Clash Royale League World Finals បានឈានដល់ចំនួនអ្នកទស្សនាខ្ពស់បំផុតចំនួន 361,849 ដែលបង្ហាញពីការរីកចម្រើនយ៉ាងខ្លាំងនៃហ្គេមនេះ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ចន្លោះឆ្នាំ 2018 និង 2020 ចំនួនអ្នកទស្សនាបានធ្លាក់ចុះយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ ការធ្លាក់ចុះនេះអាចត្រូវបានកំណត់គុណលក្ខណៈដោយប្រព័ន្ធអេកូ esports ដែលត្រូវបានបិទសម្រាប់ Clash Royale ដែលមានកម្រិតការចូលរួមក្នុងក្រុម។

ការត្រឡប់មកវិញនៃប្រព័ន្ធអេកូបើកចំហ

ជាសំណាងល្អ Supercell បានណែនាំឡើងវិញនូវប្រព័ន្ធបើកចំហសម្រាប់ទាំងអស់នៅឆ្នាំ 2021 ដែលអនុញ្ញាតឱ្យក្រុមជាច្រើនទៀតចូលរួមក្នុង Clash Royale League ។ ជាលទ្ធផល ចំនួនអ្នកមើលបានបង្ហាញពីកំណើនក្នុងរយៈពេលពីរឆ្នាំចុងក្រោយនេះ ដោយឆ្នាំ 2022 មានការទស្សនាខ្ពស់បំផុតចំនួន 228,000 និងចំនួនអ្នកមើលជាមធ្យម 58,000 ។

សេចក្តីសន្និដ្ឋាន

ខណៈពេលដែល Clash Royale ប្រហែលជាមិនមានប្រជាប្រិយភាពដូចកាលពីឆ្នាំ 2018 ប៉ុន្តែវានៅតែរក្សាបាននូវមូលដ្ឋានអ្នកលេងដ៏រឹងមាំ និងស្មោះត្រង់។ ការអាប់ដេត និងការផ្លាស់ប្តូរថ្មីៗបានជះឥទ្ធិពលចម្រុះលើហ្គេម ប៉ុន្តែការត្រលប់មកវិញនៃប្រព័ន្ធអេកូកីឡាបើកចំហបានបង្ហាញពីសញ្ញាណនៃការរីកចម្រើន។ ថាតើ Clash Royale ស្លាប់ឬអត់គឺជាប្រធានបទ ប៉ុន្តែវាច្បាស់ណាស់ថាហ្គេមនៅតែបន្តមានការខិតខំប្រឹងប្រែងជាបន្តបន្ទាប់។

សូមអានផងដែរ៖ តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីទទួលបានសញ្ញាសម្ងាត់ពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុង Clash Royale

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv
ThunderPick
ប្រាក់រង្វាន់ 2,000 ដុល្លារ

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

អ្នកលេងជាង 100 នាក់ដែលត្រូវប៉ះទង្គិចគ្នាក្នុង TFT កំណត់ 11's First EMEA Golden Spatula Cup
2024-04-25

អ្នកលេងជាង 100 នាក់ដែលត្រូវប៉ះទង្គិចគ្នាក្នុង TFT កំណត់ 11's First EMEA Golden Spatula Cup

ព័ត៌មាន