ព័ត៌មាន

February 15, 2024

Destiny 2 PvP Sandbox Overhaul៖ ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពហ្គេមដោយផ្អែកលើជំនាញ និងតុល្យភាព

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter

សេចក្តីផ្តើម

ចាប់តាំងពីការចាប់ផ្តើមនៃគំនិតផ្តួចផ្តើមដូចជា Crucible Labs វាមានអារម្មណ៍ថាជៀសមិនរួចដែល PvP របស់ Destiny 2 នឹងទទួលការងារឡើងវិញដ៏ទូលំទូលាយនៅថ្ងៃណាមួយ។ ជំហានដំបូងក្នុងការធ្វើដំណើរនោះមកដល់ជាមួយនឹងការអាប់ដេត 7.3.5 នៅថ្ងៃទី 5 ខែមីនា ដែលអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងចាប់ពីសុខភាពអ្នកលេងរហូតដល់សេដ្ឋកិច្ច ammo ត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរ។

Destiny 2 PvP Sandbox Overhaul៖ ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពហ្គេមដោយផ្អែកលើជំនាញ និងតុល្យភាព

ការរុះរើ Sandbox របស់ Crucible

ការជួសជុលប្រអប់ខ្សាច់នាពេលខាងមុខរបស់ Crucible មានគោលបំណងដោះស្រាយបញ្ហាឫសគល់នៃបញ្ហាដែលបានញាំញីបទពិសោធន៍ PvP របស់ Destiny 2 ។ ក្រុម PvP Strike Team បានគូសបញ្ជាក់ពីឈុតនៃការអាប់ដេតដែលត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីកែលម្អការលេងហ្គេមទាំងមូល។

គោលដៅនៃការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព

ក្រុម Strike បានកំណត់គោលដៅសំខាន់ចំនួនបីសម្រាប់ការអាប់ដេតនាពេលខាងមុខ៖

  1. កែលម្អការយល់ដឹងរបស់អ្នកលេងអំពីលំដាប់នៃព្រឹត្តិការណ៍ដែលនាំទៅដល់ការស្លាប់របស់ពួកគេនៅក្នុងការប្រកួតមួយ។
  2. ផ្លាស់ប្តូរប្រអប់ខ្សាច់អាវុធ ដើម្បីកំណត់ភាពប្រសើរឡើងនៃជំនាញអ្នកលេងទាំងមូល។
  3. កាត់បន្ថយចំនួននៃជម្រើសហានិភ័យទាបដែលមានរង្វាន់ខ្ពស់ដែលមានសម្រាប់អ្នកលេង និងធ្វើឱ្យការស្ទាត់ជំនាញនៃអាវុធចម្បងជាការស្វែងរកតាមសេចក្តីប្រាថ្នា។

ការផ្លាស់ប្តូរចំពោះសុខភាពអ្នកលេង

ដើម្បីសម្រេចបាននូវគោលដៅទាំងនេះ សុខភាពរបស់អ្នកលេងកំពុងត្រូវបានបង្កើនពី 70 ទៅ 100 ដោយផ្តល់នូវភាពលម្អិតបន្ថែមទៀតសម្រាប់តុល្យភាពហ្គេម និងកាត់បន្ថយភាពស្លាប់ដែលទាក់ទងនៃធាតុប្រអប់ខ្សាច់ច្រើន។

សមត្ថភាព Cooldowns

ការបន្ថយសមត្ថភាពនៅក្នុង PvP នឹងត្រូវពិន័យ ដោយមានការពិន័យ 15 ភាគរយទៅលើការបន្ថយល្បឿន គ្រាប់បែកដៃ និងការបន្ថយសមត្ថភាពថ្នាក់ ហើយការពិន័យ 20 ភាគរយត្រូវបានអនុវត្តចំពោះការ cooldowns ទំនើប។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ សមត្ថភាព និងសមត្ថភាពដ៏អស្ចារ្យនឹងទទួលបានការខូចខាតដើម្បីទូទាត់សងសម្រាប់សុខភាពអ្នកលេងដែលកើនឡើង និងកាត់បន្ថយម៉ោងធ្វើការ។

ការផ្លាស់ប្តូរទៅអាវុធបឋម

អាវុធបឋមនឹងឆ្លងកាត់ការកែប្រែផ្សេងៗ ដើម្បីរក្សាលំនឹងកម្រិតជំនាញរបស់ពួកគេឡើងវិញ។ ការខូចខាតធ្ងន់ធ្ងរនៃអាវុធបឋមទាំងអស់ លើកលែងតែធ្នូ នឹងត្រូវបានកើនឡើង។ កាណុងបាញ់ដោយដៃ និង SMGs នឹងកាត់បន្ថយការខូចខាតពីការបាញ់លើរាងកាយ ដោយសង្កត់ធ្ងន់លើសារៈសំខាន់នៃភាពជាក់លាក់។

ការផ្លាស់ប្តូរទៅជាអាវុធពិសេស និងធ្ងន់

អាវុធពិសេស និងធុនធ្ងន់ក៏នឹងត្រូវបានអាប់ដេតផងដែរ ដើម្បីតម្រឹមជាមួយនឹងការផ្លាស់ប្តូរសុខភាពអ្នកលេង។ ការខូចខាតមូលដ្ឋាននៃកាំភ្លើងដាន កាំភ្លើងបាញ់ កាំភ្លើងលាយ និងគ្រាប់កាំភ្លើងនឹងត្រូវបានកើនឡើង។ Glaives នឹង​ទទួល​បាន​ការ​វាយ​ប្រហារ 20 ភាគរយ​ចំពោះ​ការ​ខូច​ខាត​ដោយ​គ្រាប់​ផ្លោង និង 16 ភាគរយ​ចំពោះ​ការ​ខូច​ខាត​នៃ​ការ​ប៉ះទង្គិច​គ្នា។ កាំភ្លើងយន្តនៅក្នុងរន្ធដោតធុនធ្ងន់នឹងទទួលបានការបង្កើនការខូចខាត 20 ភាគរយ ខណៈដែលឧបករណ៍បាញ់គ្រាប់បែកដៃធុនធ្ងន់នឹងត្រូវបានរំខានដោយ 5 ភាគរយនៅក្នុងការខូចខាតនៃការបំផ្ទុះរបស់ពួកគេ។

សេដ្ឋកិច្ចអាម៉ុកពិសេស

សេដ្ឋកិច្ច ammo ពិសេសនឹងមានការផ្លាស់ប្តូរគួរឱ្យកត់សម្គាល់។ អ្នកលេងនឹងចាប់ផ្តើមការប្រកួតនីមួយៗជាមួយនឹងគ្រាប់ពិសេសចំនួន 2 គ្រាប់ ប៉ុន្តែនឹងលែងមានម្តងទៀតជាមួយនឹងចំនួនបន្ថែមទៀតពេញការប្រកួត។ គ្រាប់រំសេវពិសេសនឹងត្រូវបានផ្តល់រង្វាន់តាមរយៈប្រព័ន្ធផ្អែកលើពិន្ទុ លើកទឹកចិត្តដល់ការសម្លាប់ ជំនួយ និងការលេងប្រកបដោយគោលបំណង។ ការសម្លាប់ដោយអាវុធពិសេស និងធ្ងន់នឹងមិនរួមចំណែកដល់ម៉ែត្រទេ ហើយគ្រាប់រំសេវពិសេសនឹងលែងធ្លាក់លើការស្លាប់ទៀតហើយ។

បច្ចុប្បន្នភាពនាពេលអនាគត

ការជួសជុលប្រអប់ខ្សាច់គឺគ្រាន់តែជាការចាប់ផ្តើមប៉ុណ្ណោះ។ ក្រុម PvP Strike គ្រោងនឹងធ្វើការកែប្រែបន្ថែមដោយផ្អែកលើមតិរបស់អ្នកលេង។ ការ​ប្រកាស​បន្ថែម​ទៀត​ទាក់​ទង​នឹង​រង្វាន់ ការ​សម្រួល​របៀប​ហ្គេម និង​ការ​ផ្គូផ្គង​ត្រូវ​បាន​គេ​រំពឹង​ទុក​ក្នុង​ប៉ុន្មាន​សប្តាហ៍​ខាង​មុខ។

សេចក្តីសន្និដ្ឋាន

ជាមួយនឹងការផ្លាស់ប្តូរប្រអប់ខ្សាច់នាពេលខាងមុខ និងការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតុល្យភាពជាក់លាក់ PvP របស់ Destiny 2 ត្រូវបានកំណត់ដើម្បីចូលយុគសម័យថ្មី។ អ្នកលេងអាចទន្ទឹងរង់ចាំបទពិសោធន៍លេងហ្គេមដែលមានតុល្យភាព និងផ្អែកលើជំនាញកាន់តែច្រើន។ សម្គាល់ប្រតិទិនរបស់អ្នកសម្រាប់ថ្ងៃទី 5 ខែមីនា ហើយត្រៀមខ្លួនដើម្បីចូលទៅក្នុងការផ្លាស់ប្តូរដ៏គួរឱ្យរំភើប!

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
អំពី

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv
undefined is not available in your country. Please try:

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

The Epic Crossover: Dragonsteel របស់ Brandon Sanderson ចូលទៅក្នុង League of Legends Arena
2024-06-04

The Epic Crossover: Dragonsteel របស់ Brandon Sanderson ចូលទៅក្នុង League of Legends Arena

ព័ត៌មាន