ភ្នាល់លើ The Golden League ២០២៤

Golden League គឺជាការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិកសកលដែលដំណើរការដោយ Elite Gaming Channel និង Lord_ប៉ាតូ។ វាគឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដែលមានចំណាត់ថ្នាក់ខ្ពស់បំផុតពី Age of Empire (AoE) IV និងផ្តល់នូវសកម្មភាពដ៏ឃោរឃៅជាងដប់សប្តាហ៍ពីអ្នកលេង Age of Empire ដ៏ល្អបំផុតមួយចំនួន។ ជាមួយនឹងរង្វាន់រួមចំនួន $125,000 ព្រឹត្តិការណ៍នេះត្រូវបានចាត់ទុកថាជាសិទ្ធិផ្តាច់មុខរបស់ AoE ដ៏ធំបំផុតមួយ។

ព្រឹត្តិការណ៍នេះ ដូចជាការប្រកួត eSport ភាគច្រើនគឺនៅលើអ៊ីនធឺណិតយ៉ាងពេញលេញ។ ការប្រកួតពានរង្វាន់ Golden League ចាប់ផ្តើមដោយកីឡាករដែលចូលរួមក្នុងវគ្គជម្រុះចំនួនពីរថ្ងៃ។ អ្នកលេងដែលមានលក្ខណៈគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ដែលមានអ្នកលេង 64 នាក់ លេងក្នុងរង្វង់បីដង។ អ្នកលេងល្អបំផុតចំនួនប្រាំបីមកពីក្រុមនីមួយៗប្រកួតប្រជែងក្នុងទម្រង់ជុំវិលជុំបន្ទាប់ជុំនីមួយៗ។ បន្ទាប់មក បួននាក់ល្អបំផុតត្រូវបានជ្រើសរើសសម្រាប់ការប្រកួតជម្រុះចុងសប្តាហ៍។

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

អំពីយុគសម័យអាណាចក្រ

អាយុ​នៃ​ចក្រភព គឺជាហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រពេលវេលាពិត (RTS) ដែលឈ្នះពានរង្វាន់ជាមួយនឹងកេរ្តិ៍ដំណែលដែលបានតុបតែងក្នុងរយៈពេលជាងមួយទសវត្សរ៍។ AoE ត្រូវបានកំណត់ជាពិសេសដោយការលេងហ្គេមជាយុទ្ធសាស្រ្តរបស់ខ្លួនដែលបានបោះយុថ្កាលើអរិយធម៌ប្រវត្តិសាស្ត្រសំខាន់ៗ។ ចំណងជើងត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយពាសពេញសម័យប្រវត្តិសាស្ត្រ ចាប់ពីសម័យថ្មរហូតដល់សម័យទំនើប។ កាន់តែប្រសើរជាងនេះទៅទៀត ស៊េរីនេះក៏ចាប់យកសត្វរឿងព្រេងនិទានមួយចំនួន រួមជាមួយនឹងទេវកថាបុរាណផងដែរ។ ខណៈពេលដែលមានច្រើនដែលត្រូវរៀនពីហ្គេម វាមានច្រើនទៀតដើម្បីរីករាយនឹងការលេងហ្គេម។

Age of Empires ត្រូវបានចេញផ្សាយជាលើកដំបូងនៅថ្ងៃទី 15 ខែតុលា ឆ្នាំ 1997។ ចាប់តាំងពីពេលនោះមក ម៉ាកយីហោ AoE បានលក់ដាច់ជាង 15 លានច្បាប់ចម្លង ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាចំណងជើងដ៏ពេញនិយមបំផុតមួយនៅក្នុង ប្រភេទ RTS. ស៊េរី AoE គឺជាកម្លាំងមួយដែលត្រូវគិតគូរនៅក្នុងហ្គេម PC ក្នុងរយៈពេលមួយទសវត្សរ៍ចុងក្រោយនេះ។ ខណៈពេលដែលហ្គេមវីដេអូខ្លះប្រើយន្តការមួយចំនួនរបស់ AoE នោះ គ្មាននរណាម្នាក់ត្រូវគ្នានឹងកេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងជំហរដែលជាប់ទាក់ទងនឹង AoE នោះទេ។

ការលេងហ្គេម

គោលបំណងនៃហ្គេមនេះគឺដើម្បីឱ្យអ្នកលេងអភិវឌ្ឍអារ្យធម៌របស់ពួកគេពីអ្នកប្រមាញ់មួយក្តាប់តូច ហើយប្រមូលផ្តុំគ្នាដើម្បីបង្កើតអាណាចក្រ Iron Age ដ៏ធំទូលាយមួយ។ ដើម្បីទទួលបានជ័យជំនះនៅក្នុងហ្គេម អ្នកលេងត្រូវប្រមូលធនធានយ៉ាងសកម្មដើម្បីលេងពីអគារថ្មីៗ និងប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទំនើប។ ស្រដៀងគ្នានេះដែរ ធនធានត្រូវតែប្រើប្រាស់ដោយសន្សំសំចៃ ព្រោះវាមានទំនោរខ្វះខាត នៅពេលដែលហ្គេមផ្ទុះឡើង។

គួរកត់សម្គាល់ថាហ្គេមនេះមានអរិយធម៌ចំនួន 12 ដែលនីមួយៗមានលក្ខណៈពិសេសប្លែកពីគេ។ នៅពេលដែលហ្គេមដំណើរការ អ្នកលេងត្រូវឆ្លងកាត់បួនដំណាក់កាល។ ទាំងនេះរួមមានយុគថ្ម យុគសម័យឧបករណ៍ យុគសំរិទ្ធ និងយុគដែក។ វឌ្ឍនភាពនីមួយៗនៅក្នុងហ្គេមមើលឃើញថាអ្នកលេងអាចទទួលបានបច្ចេកវិទ្យា អាវុធ និងគ្រឿងថ្មីៗ។

យុគសម័យនៃការអភិវឌ្ឍន៍អាណាចក្រ

ដូចដែលបានរៀបរាប់ពីមុន ប្រវត្តិសាស្រ្តរបស់ Age of Empire មានតាំងពីឆ្នាំ 1997 នៅពេលដែល Ensemble Studios បានដាក់ចេញ។ ក្នុងកំឡុងឆ្នាំដំបូង ហ្គេមនេះគឺជាផ្នែកមួយនៃប្រភេទរបស់វា ដែលរួមបញ្ចូលគ្នានូវល្បាយដ៏ល្អឥតខ្ចោះ Warcraft និងអរិយធម៌។ ទោះបីជាហ្គេមនេះមានផ្នែកទន់ខ្លះក៏ដោយ ពួកគេបានដោះស្រាយយ៉ាងឆាប់រហ័សដោយប្រើបំណះ។

យុគសម័យអាណាចក្រ II

Age of Empire II, the Age of Kings គឺជាចំណងជើងទីពីរនៅក្នុងស៊េរីដែលបានចេញផ្សាយនៅក្នុងខែកញ្ញា ឆ្នាំ 1999។ ទោះបីជាហ្គេមនេះមានលក្ខណៈស្រដៀងគ្នាជាច្រើនទៅនឹងជំនាន់មុនក៏ដោយ វាក៏មានលក្ខណៈពិសេសល្អលើសគេផងដែរ ដែលវាទទួលបានពានរង្វាន់ និងរង្វាន់ជាច្រើននៅក្នុងរង្វង់ហ្គេម។ . ប៉ុន្មានឆ្នាំមកនេះ ចំណងជើងនេះមានការកែលម្អជាច្រើន រួមទាំងក្រាហ្វិក 4K ការគាំទ្រ Xbox Live និងសមិទ្ធិផលផ្តាច់មុខ។

យុគសម័យអាណាចក្រ III

ខែតុលា ឆ្នាំ 2003 បានឃើញអ្នកគាំទ្រ AoE ស្វាគមន៍ Age of Empires III ដែលបានបង្កើតឡើងនៅលើកំណែប្រសើរឡើងនៃ Age of Mythology និងក្រាហ្វិកដែលបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព។ ការណែនាំនៃ Home Cities ជាប្រព័ន្ធគាំទ្រសម្រាប់អ្នកលេងនៅក្នុងពិភពលោកថ្មី។ ដូចអ្នកកាន់តំណែងមុនរបស់វាដែរ AOE III មានការពង្រីកសំខាន់ៗមួយចំនួនដូចជា War Chiefs និងរាជវង្សអាស៊ី។

យុគសម័យអាណាចក្រ IV

Age of Empires IV ដែលបានចាប់ផ្តើមក្នុងខែសីហា ឆ្នាំ 2017 បច្ចុប្បន្នគឺជាការចេញផ្សាយចុងក្រោយបំផុតនៅក្នុងស៊េរី។ ការចេញផ្សាយដំបូងនៅតែមានផ្នែកដែលមិនទាន់បានបញ្ចប់ ហើយ Age of Empire IV ត្រូវបានចេញផ្សាយជាផ្លូវការនៅខែតុលា ឆ្នាំ 2021។ ចំណងជើងនេះក៏នាំអ្នកលេងត្រលប់ទៅយុគសម័យកណ្តាល ហើយរួមបញ្ចូលនូវយន្តការ និងលក្ខណៈពិសេសមួយចំនួននៃស៊េរីមុនដែលត្រូវបានដកចេញនៅក្នុង AoE III ។

ហេតុអ្វីបានជា Golden League ពេញនិយម?

ប្រជាប្រិយភាពរបស់ Golden League មិនអាចត្រូវបានចោទសួរទេ ដោយយុគសម័យនៃចក្រភពទាក់ទាញអ្នកលេងច្រើនជាងមួយលាននាក់ជារៀងរាល់ខែ។ ដូចទៅនឹងព្រឹត្តិការណ៍កីឡា eSports ភាគច្រើនដែរ ធម្មជាតិនៃការប្រកួតប្រជែងតែងតែជាការទាក់ទាញដ៏សំខាន់ចំពោះហ្គេមនេះក្នុងរយៈពេលជាច្រើនឆ្នាំកន្លងមក។ តាមទស្សនៈរបស់អ្នកភ្នាល់ ឱកាសដើម្បីដាក់ការភ្នាល់លើការប្រកួត eSports មួយគឺងប់ងល់នឹងនាំមកនូវភាពសប្បាយរីករាយ និងរំភើបបន្ថែមទៀត។

លក្ខណៈសកលនៃ ការប្រកួត eSport តាមអ៊ីនធឺណិត ជាហេតុផលមួយទៀតដែល Golden League មានលក្ខណៈពិសេសយ៉ាងលេចធ្លោនៅលើគេហទំព័រភ្នាល់ eSports។ ហ្គេមទាំងនេះគឺបើកចំហសម្រាប់ទាំងអស់គ្នា ហើយងាយស្រួលក្នុងការតាមដានតាមរយៈវេទិកាស្ទ្រីម គឺជាឧបករណ៍មួយក្នុងការធ្វើឱ្យការប្រកួតប្រជែងពេញនិយម។

ការភ្នាល់លើការប្រកួត eSport សំខាន់ៗបានដំណើរការជាចម្បង។ ហើយដោយសារការភ្នាល់ eSports មានប្រជាប្រិយភាពនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ចំនួនអ្នកចង្អុលដៃដែលចង់ភ្នាល់លើ Golden បានកើនឡើង។ តំរូវការនេះមានន័យថា គេហទំព័រភ្នាល់មានរយៈពេលយូរ ដើម្បីធានាថាអ្នកភ្នាល់មានជម្រើស 'គ្រប់គ្រាន់'។

មនុស្សជាធម្មតាធ្វើតាមពួកគេ។ ក្រុមដែលចូលចិត្ត ឬហ្គេមនៅពេលភ្នាល់លើការប្រកួត eSport ។ ដូច្នេះ នេះមានន័យថា ពួកគេអាចវិភាគ និងដាក់ការភ្នាល់ដែលមានព័ត៌មាន ជំនួសឱ្យការជ្រើសរើសយកការភ្នាល់ព្រៃ។ នៅពេលដែលមនុស្សកាន់តែច្រើនងាកទៅរកយុគសម័យអាណាចក្រ ចំនួនព្រឹត្តិការណ៍ និងឱកាសដើម្បីភ្នាល់ និងឈ្នះកើនឡើង។

ក្រុមដែលឈ្នះពានរង្វាន់ Golden League និងពេលវេលាធំបំផុត

ជាមួយនឹងការប្រកួតប្រជែង AoE Golden League កំពុងដំណើរការ វានៅតែឆាប់ដើម្បីធ្វើការហៅទូរស័ព្ទទាក់ទងនឹងអ្នកណាដែលល្អបំផុតនៅក្នុងការប្រកួត។ សកម្មភាពដ៏ឃោឃៅនៃព្រឹត្តិការណ៍នេះ 10 សប្តាហ៍ប្រាកដជានឹងនាំទៅរកម្ចាស់ជើងឯកមួយ។

អ្នកលេង និងអ្នកគាំទ្រ Age of Empires IV បានរីករាយជាមួយនឹងទស្សនីយភាពដ៏កម្រមួយក្នុងការប្រកួត។ ខណៈពេលដែលអ្នកលេងដែលមិនសូវស្គាល់ខ្លះអាចទាញ 'ការឈ្នះដែលមិននឹកស្មានដល់' ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួតនោះ ការប្រកួតមួយចំនួនដែលចូលចិត្តការប្រកួតក៏មានភាពជាប់លាប់ផងដែរ។

នៅពេលដែលការប្រកួតឈានទៅដល់ការបិទនៅថ្ងៃទី 29 ខែឧសភា ឆ្នាំ 2022 វាជាការងាយស្រួលក្នុងការចង្អុលបង្ហាញឈ្មោះដែលជោគជ័យមួយចំនួនពីតារាងពិន្ទុ។ អ្វីមួយអំពីការប្រកួតកីឡា esports ដ៏ល្អបំផុតគឺថាអ្នកសំដែងកំពូលគឺតែងតែស្រប។ នេះគួរតែជាគោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់អ្នកភ្នាល់ណាមួយដែលចង់ភ្នាល់លើលីក eSport ឬការប្រកួត។

AoE IV ពេលវេលាធំបំផុត

ការប្រកួតប្រជែងទី IV របស់អាណាចក្រទី 1 ដែលជាការប្រកួតប្រជែងលោកុប្បត្តិដោយ Elite Gaming Channel ត្រូវបានធ្វើឡើងក្នុងឆ្នាំ 2021 ។ ការប្រកួតបានឃើញអ្នកលេង AoE ជើងចាស់ម្នាក់ទទួលបានរង្វាន់ធំ។ អ្នកឈ្នះគឺ Ørjan "TheViper" Larsen ដែលជាម្ចាស់ជើងឯកយូរអង្វែងនៃយុគសម័យអាណាចក្រទី 2 បានទទួលជ័យជម្នះនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ "S-tier" ដំបូង។

ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ថ្មី​នេះ​បាន​ឃើញ​កីឡាករ​មក​ពី​សហគមន៍​ផ្សេង​គ្នា​ប្រយុទ្ធ​ប្រឆាំង​នឹង​វា។ ដោយសារថា Age of Empires IV គឺជាការបន្ថែមថ្មីមួយនៅក្នុងបញ្ជីនៃការប្រកួត eSports ការប្រកួតប្រជែងនេះបានទាក់ទាញឈ្មោះធំៗពីពានរង្វាន់ Age of Empire ផ្សេងទៀត Warcraft និង StarCraft ។ ទោះបីជាមានហាងឆេងទាំងអស់ក៏ដោយ TheViper ដែលជាអ្នកលេង Age of Empires II ដែលត្រូវបានតុបតែងបំផុតនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះនៅតែឈ្នះរង្វាន់ធំដោយយកឈ្នះកីឡាករ Norwegian TheMista" Bonidis ក្នុងវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រ។

សមិទ្ធិផលរបស់ TheViper នៅក្នុងការប្រកួតគឺជាគន្លឹះក្នុងការបង្កើតឋានៈរបស់គាត់នៅក្នុងយុគសម័យអាណាចក្រទី IV ។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយគាត់នៅតែជាអ្នកលេង AoE II ដ៏ល្បីល្បាញ។

ការដកយកសំខាន់ៗ

អ្នកលេង AoE ដ៏ធំបំផុតនឹងត្រូវបានគេស្គាល់នៅចុងឆ្នាំ 2022 ការប្រកួត Golden League ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការប្រកួត eSports ជាធម្មតាត្រូវបានសម្គាល់ដោយការប្រកួតប្រជែងដ៏តឹងរ៉ឹង ដោយសារតែសក្ដានុពលនៃការប្រកួតប្រជែង។ ខណៈពេលដែលអ្នកឈ្នះសមនឹងទទួលបានកិត្តិយស សូម្បីតែអ្នកលេងដែលមានចំណាត់ថ្នាក់លេខ 5 ក្នុងការប្រកួតក៏អាចជាគូប្រជែងដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់ផងដែរ។ អ្នកភ្នាល់ដាក់ភ្នាល់លើការប្រកួត eSport អាចបង្កើតចំនួនច្រើនដោយផ្លាស់ប្តូរការផ្តោតអារម្មណ៍របស់ពួកគេពីរង្វាន់ធំ។

ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួត អ្នកលេងត្រូវទទួលរងនូវជម្រើសទាំងអស់ដូចជា វាលសមរភូមិបើកចំហ, ការប្រយុទ្ធក្រៅមេតា, ការសន្និដ្ឋានផ្តាច់មុខ, វគ្គជម្រុះក្រុម, និង បួនចុងក្រោយ. ដូច្នេះហើយ វាពិតជាលំបាកណាស់ក្នុងការជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះពិតប្រាកដក្នុងដំណាក់កាលដំបូងនៃការប្រកួតប្រជែង។

តើកន្លែងណា និងរបៀបភ្នាល់ Golden League?

Golden League គឺជាការប្រកួតកីឡា eSports អនឡាញដ៏ល្បីមួយនៅក្នុងសហគមន៍ភ្នាល់។ ដូច្នេះ គេហទំព័រភ្នាល់ eSports អនឡាញគ្របដណ្តប់ព្រឹត្តិការណ៍នេះ។ ដោយពិចារណាថាគេហទំព័រភ្នាល់មិនត្រូវបានបង្កើតស្មើៗគ្នា អ្នកភ្នាល់ខ្លះមានទំនោរធ្លាក់ចុះក្នុងផ្នែកខ្លះ ជាពិសេសនៅក្នុងទីផ្សារភ្នាល់។ ក្នុងន័យនេះ អ្នកភ្នាល់ eSports តែងតែត្រូវបានណែនាំឱ្យធ្វើការស្រាវជ្រាវមួយចំនួនដើម្បីកំណត់ថាតើអ្នកភ្នាល់ណាមួយផ្តល់នូវការគ្របដណ្តប់ដ៏ល្អបំផុតនៃទីផ្សារភ្នាល់។

ក្រៅពីការគ្របដណ្តប់ទីផ្សារ កត្តាផ្សេងទៀតដូចជាគុណភាពនៃហាងឆេង ការលើកទឹកចិត្តនៃការភ្នាល់ ភាពអាចរកបាននៃវិធីបង់ប្រាក់ក្នុងស្រុក និងកេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់អ្នកភ្នាល់មានរយៈពេលយូរក្នុងការជូនដំណឹងអំពីជម្រើសរបស់អ្នកភ្នាល់។

នៅពេលដែលសំណួរថាតើមួយណាជាគេហទំព័រភ្នាល់ដ៏ល្អបំផុតត្រូវបានយកចិត្តទុកដាក់ អ្នកភ្នាល់ត្រូវផ្លាស់ប្តូរការផ្តោតអារម្មណ៍របស់ពួកគេទៅលើរបៀបដែលពួកគេភ្នាល់។ សម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើមដំបូង អ្នកលេងត្រូវបានណែនាំឱ្យទាញយកអត្ថប្រយោជន៍ពីការផ្តល់ជូនពីអ្នកភ្នាល់។ ដោយសារតែធម្មជាតិនៃជើងឯក eSport អ្នកភ្នាល់ត្រូវតែទទួលយកវិធីសាស្រ្តយុទ្ធសាស្ត្រ។ ហើយនេះអំពាវនាវឱ្យមានរចនាប័ទ្មភ្នាល់ថាមវន្តដែលកាត់បន្ថយហានិភ័យ និងជួយក្នុងការគ្រប់គ្រងធនាគារ។ ដូចគ្នានេះផងដែរ, អ្នកភ្នាល់គួរតែចង់ធ្វើតាមហាងឆេងដែលបានផ្តល់ឱ្យដោយ គេហទំព័រភ្នាល់ eSport អនឡាញដូចដែលពួកគេតែងតែបញ្ចេញពន្លឺលើលទ្ធផលដែលទំនងនៅក្នុងការប្រកួតជើងឯក eSports ឬព្រឹត្តិការណ៍ណាមួយ។

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv