សិង្ហបុរី

ប៉ុន្មានឆ្នាំថ្មីៗនេះមានការកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងក្នុងការលេងហ្គេមវីដេអូដែលមានការប្រកួតប្រជែង។ នៅក្នុង eSports នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ អ្នកលេងប្រកួតប្រជែងទាំងបុគ្គល និងជាផ្នែកនៃក្រុម។ ពី FIFA ឬ CS: GO ទៅ League of Legends ឬ Fortnite អ្នកគាំទ្ររាប់លាននាក់រក្សាល្បឿនជាមួយអ្នកជំនាញ និងស្ថាប័ន eSports ។ ការភ្នាល់ Esports ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី គឺជាវិស័យដែលកំពុងរីកចម្រើននៃឧស្សាហកម្មល្បែង ដោយអ្នកភ្នាល់ភាគច្រើនជាផ្នែកនៃក្មេងជំនាន់ក្រោយ។

ប្រទេសសិង្ហបុរីមិនទាន់គ្រប់គ្រងការភ្នាល់កីឡា eSports តាមអ៊ីនធឺណិតនៅឡើយ។ នៅតែមានអ្នកភ្នាល់ជាច្រើនដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណនៅក្នុងប្រទេសផ្សេងទៀតដែលទទួលយកអ្នកលេងសិង្ហបុរី និងអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេភ្នាល់ជាមួយប្រាក់ដុល្លារសិង្ហបុរី (SGD) ។

សិង្ហបុរី

ជួរនៃ គេហទំព័រភ្នាល់ eSports អនឡាញ អាចរកបានកំពុងកើនឡើងជាលំដាប់។ សម្រាប់ហេតុផលនេះ ការជ្រើសរើសកន្លែងដែលត្រូវចុះឈ្មោះមិនមែនជាការងាយស្រួលនោះទេ ជាពិសេសសម្រាប់អ្នកដែលទើបចូលលេងល្បែងនេះ។ ជាសំណាងល្អ អ្នកជំនាញបានធ្វើការស្រាវជ្រាវ និងបានរកឃើញគេហទំព័រដែលមានចំណាត់ថ្នាក់កំពូល។ ការកក់ទាំងនេះត្រូវបានសាកល្បងយ៉ាងហ្មត់ចត់សម្រាប់លក្ខណៈវិនិច្ឆ័យជាច្រើន៖ សុវត្ថិភាព ហាងឆេង ការគ្របដណ្តប់ eSports ប្រាក់រង្វាន់ ការផ្សាយបន្តផ្ទាល់ ការភ្នាល់តាមទូរស័ព្ទ និងភាពងាយស្រួលនៃការទូទាត់។ ទំព័រនេះផ្តល់នូវការសង្ខេបនៃគេហទំព័រភ្នាល់ eSports ដ៏ល្អបំផុតសិង្ហបុរី និង eSports ពេញនិយមបំផុត។ វាក៏សង្ខេបប្រវត្តិនៃការភ្នាល់ និងពន្យល់ពីរបៀបដែល eSports ដំណើរការនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ។

Section icon
ប្រវត្តិសាស្រ្តសិង្ហបុរីនៃការភ្នាល់ esports

ប្រវត្តិសាស្រ្តសិង្ហបុរីនៃការភ្នាល់ esports

ការភ្នាល់នៅប្រទេសសិង្ហបុរីបានចាប់ផ្តើមនៅក្នុងសម័យអាណានិគម ហើយត្រូវបានធ្វើឱ្យស្របច្បាប់ និងហាមឃាត់ជាច្រើនដង។ នៅដើមទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 1800 ភាគច្រើននៃអ្នកតាំងលំនៅជនជាតិចិននៅក្នុងប្រទេសគឺជាកម្មករ។ ពួកគេចូលចិត្តលេងល្បែងដូចជាការជល់មាន់ ហើយវាបានបន្តរហូតដល់ឆ្នាំ 1823 នៅពេលដែលសកម្មភាពនេះត្រូវបានហាមឃាត់ដោយលោក Sir Stamford Raffles ដើម្បីទប់ស្កាត់ឧក្រិដ្ឋកម្មសង្គម។ ការលេងល្បែងស៊ីសងត្រូវបានធ្វើឱ្យស្របច្បាប់ម្តងទៀត នៅពេលដែលលោក William Farquhar បានកាន់កាប់ ហើយផ្ទះភ្នាល់ត្រូវបានផ្តល់អាជ្ញាប័ណ្ណឱ្យដំណើរការ។ នៅឆ្នាំ 1842 រដ្ឋាភិបាលបានបង្កើតក្លឹប Turf ជាអ្នកគ្រប់គ្រងផ្លូវការនៃព្រឹត្តិការណ៍ប្រណាំងសេះ និងការភ្នាល់ប្រណាំងសេះ។ នៅចន្លោះឆ្នាំ 1923 និង 1926 អាណានិគមអង់គ្លេសបានអនុញ្ញាតឱ្យលេងល្បែងស៊ីសង។

ទម្រង់ស្របច្បាប់ដំបូងនៃឆ្នោតត្រូវបានចាប់ផ្តើមនៅឆ្នាំ 1968 នៅពេលដែលប្រទេសសិង្ហបុរីបានណែនាំហ្គេមឆ្នោតរដ្ឋ Singapore Pools ។ បន្ទាប់មកនៅឆ្នាំ 2000 ឱកាសភ្នាល់ប្រណាំងសេះកាន់តែច្រើនបានលេចចេញនៅពេលដែលទីលានប្រណាំង Kanji ត្រូវបានបើក។ ដើម្បីបង្កើនវិស័យទេសចរណ៍ លោក Lee Hsien Loong នាយករដ្ឋមន្ត្រីបានប្រកាសពីការបង្កើតកាស៊ីណូនៅ Sentosa និង Marina South ដែលត្រូវបានបើកដំណើរការជាផ្លូវការក្នុងឆ្នាំ 2010។ នៅឆ្នាំ 2016 ក្រសួងកិច្ចការផ្ទៃក្នុង (MHA) បានអនុញ្ញាតឱ្យ Singapore Pools ដំណើរការតាមអ៊ីនធឺណិតក្រោម ច្បាប់នៃការលេងល្បែងពីចម្ងាយឆ្នាំ 2014 ។ ប្រជាពលរដ្ឋអាចលេងល្បែងប្រណាំងម៉ូតូ បាល់ទាត់ ឆ្នោត 4D និង Toto ដោយសេរី។

កីឡា Esports សព្វថ្ងៃនៅសិង្ហបុរី

ការភ្នាល់ Esports សឹង្ហបុរីផ្តោតសំខាន់លើចំណាត់ថ្នាក់កំពូល លីក និងការប្រកួតនៅក្នុងពិភពហ្គេមវីដេអូ. ជាឧទាហរណ៍ គេហទំព័រភ្នាល់ eSports ដ៏ល្អបំផុតនៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី មានជម្រើសក្នុងការភ្នាល់នៅដំណាក់កាលចុងក្រោយនៃការប្រកួត League of Legends។ ទីផ្សារសម្រាប់វគ្គជម្រុះតាមអ៊ីនធឺណិតគឺកម្ររកបានណាស់។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ភាពពិការរបស់ eSports គឺពិតជាថ្មី ហើយតែងតែមានជើងឯក esports ថ្មីៗលេចឡើង។ សូម្បីតែមុនពេលជំងឺរាតត្បាតសកលក៏ដោយ ការភ្នាល់ eSports នៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីមានការកើនឡើងចំពេលមានការផ្លាស់ប្តូរផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា។ ហ្គេមប្រកួតប្រជែង និងកម្មវិធីទូរស័ព្ទមានតាំងពីដើមទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 2000។ ប្រទេសសិង្ហបុរីបានចិញ្ចឹមតារា eSports ដែលបានបង្កើត ផលប៉ះពាល់ជាសកលឧទាហរណ៍ Daryl "iceiceice" Koh ដែលបានឈ្នះជាង 1.5 លានដុល្លារក្នុងការប្រកួត DOTA 2 ។

ទោះបីជាការភ្នាល់កីឡា eSports តាមអ៊ិនធរណេតក្នុងប្រទេសសឹង្ហបុរីបច្ចុប្បន្នមានចំនួនតិចតួចក៏ដោយ ក៏វាកំពុងតាមទាន់ប្រទេសដទៃទៀត។ ទាំងរដ្ឋាភិបាល និងក្រុមហ៊ុនមិនឆ្លងបានផ្តល់នូវការគាំទ្រក្នុងទម្រង់ជាមធ្យោបាយសម្រាប់រៀបចំពិធីបុណ្យដែលពាក់ព័ន្ធនឹងអង្គការ eSports ។ តាមរយៈការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងគំនិតផ្តួចផ្តើមក្នុងស្រុកផ្សេងទៀត ប្រជាពលរដ្ឋកាន់តែច្រើនកំពុងចាប់អារម្មណ៍ក្នុងការបន្តកីឡា eSports ប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ ថ្មីៗនេះ ប្រទេសនេះបានធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះ Mobile Legends- Bang Bang M2 World Championship ដែលមានពីរ ក្រុមក្នុងស្រុក ត្រូវបានជ្រើសរើសដោយក្រុមប្រឹក្សាទេសចរណ៍សិង្ហបុរី។ ការប្រកួតនេះមានប្រាក់រង្វាន់ជាង ៤០០,០០០ ដុល្លារ។

ប្រវត្តិសាស្រ្តសិង្ហបុរីនៃការភ្នាល់ esports
អនាគតនៃការភ្នាល់កីឡា esports នៅសិង្ហបុរី

អនាគតនៃការភ្នាល់កីឡា esports នៅសិង្ហបុរី

នៅក្នុងខែមេសា ឆ្នាំ 2020 MHA បានណែនាំអំពីការដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នូវអាជ្ញាធរបទប្បញ្ញត្តិនៃការភ្នាល់ថ្មីដែលនឹងកាន់កាប់ភ្នាក់ងារជាច្រើនដែលគ្រប់គ្រងទម្រង់ផ្សេងៗនៃការលេងល្បែង។ និយតករត្រូវបានបង្កើតឡើងក្នុងឆ្នាំ 2021 ហើយសព្វថ្ងៃទទួលបន្ទុកគ្រប់សកម្មភាពល្បែងស៊ីសង។ នេះមានន័យថាភ្នាក់ងារផ្សេងទៀតដូចជាអង្គភាពគ្រប់គ្រងល្បែងស៊ីសងរបស់ MHA និងអាជ្ញាធរនិយតកម្មកាស៊ីណូ (CRA) នឹងស្ថិតនៅក្រោមឆ័ត្រតែមួយក្នុងពេលឆាប់ៗនេះ។ លើសពីនេះទៀត ច្បាប់ល្បែងស៊ីសងបច្ចុប្បន្នកំពុងស្ថិតក្រោមការពិនិត្យ។ រដ្ឋាភិបាលមានបំណងបង្កើតបរិយាកាសល្បែងស៊ីសង និងល្បែងស៊ីសងដែលគ្រប់គ្រងទាំងស្រុងជាជាងហាមឃាត់សកម្មភាពមួយចំនួន។

ដោយមើលឃើញពីបញ្ហានេះ ការភ្នាល់កីឡា eSports អនឡាញមានអនាគតដ៏ភ្លឺស្វាង មិនមែននិយាយអំពីការអភិវឌ្ឍន៍ដ៏ធំដែលកំពុងកើតឡើងនៅក្នុងវិស័យបច្ចេកវិទ្យានោះទេ។ ប្រព័ន្ធអេកូកីឡា eSports ដែលបង្កើតឡើងដោយសមាគមហ្គេមសិង្ហបុរីត្រូវបានជំរុញដោយក្រុមប្រឹក្សាទេសចរណ៍ដែលមានគោលបំណងដាក់ប្រទេសសិង្ហបុរីឱ្យឈរលើកំពូលតារាង។ ឈុតកីឡា eSports អន្តរជាតិ. មិនយូរប៉ុន្មាន សិង្ហបុរីអាចនឹងទាក់ទាញក្រុមហ៊ុនហ្គេម ឱ្យបង្កើតទីស្នាក់ការកណ្តាលរបស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេស។

ប្រទេសសិង្ហបុរីមានការតភ្ជាប់អ៊ីធឺណិតលឿនបំផុតមួយចំនួនដែលឈានដល់ 200 Mbps ។ នេះគឺគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍បើប្រៀបធៀបទៅនឹងមធ្យមភាគសកលដែលមានកម្រិត 73.6 Mbps ។ លើសពីនេះទៅទៀត សិង្ហបុរីមានកន្លែងហាត់ប្រាណ eSports ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាប្រទេសអាស៊ីតែមួយគត់ដែលមានកន្លែងហាត់ប្រាណបែបនេះ។ វាត្រូវបានរចនាឡើងជាមួយនឹងបច្ចេកវិទ្យាលេងហ្គេមល្អបំផុត ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងហ្គេមផ្តោតលើកាយសម្បទា និងអាហារូបត្ថម្ភ។

អនាគតនៃការភ្នាល់កីឡា esports នៅសិង្ហបុរី
តើអ្នកភ្នាល់មានច្បាប់នៅសិង្ហបុរីទេ?

តើអ្នកភ្នាល់មានច្បាប់នៅសិង្ហបុរីទេ?

ការប៉ុនប៉ងមួយត្រូវបានធ្វើឡើងដើម្បីប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងអ្វីដែលត្រូវបានគេយល់ថាជាការរីករាលដាលនៃល្បែងជាតិក្នុងឆ្នាំ 2014 ។ លទ្ធផលនេះបានធ្វើឱ្យមានការហាមឃាត់ការលេងល្បែង និងការភ្នាល់ពីចម្ងាយ។ ច្បាប់លេងល្បែងស៊ីសងក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីគឺពិតជាឃោរឃៅណាស់ ហើយច្បាប់ការលេងល្បែងពីចម្ងាយបានបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ថាការភ្នាល់កីឡាគឺខុសច្បាប់នៅលើគេហទំព័រផ្សេងទៀត លើកលែងតែអាងសិង្ហបុរី។ ក្នុងឆ្នាំ 2016 ច្បាប់នេះត្រូវបានបន្ធូរបន្ថយ ហើយ Singapore Pools and Turf Club បានចាប់ផ្តើមសេវាកម្មភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត។ ចាប់តាំងពីពេលនោះមក

ប្រជាជនសិង្ហបុរីបានភ្នាល់បាល់ ប្រណាំងម៉ូតូ ប្រណាំងសេះ និងឆ្នោត។ អ្នកភ្នាល់ដែលគ្រប់គ្រងដោយរដ្ឋគឺស្របច្បាប់ ប៉ុន្តែវាជាការខុសច្បាប់ក្នុងការភ្នាល់ជាមួយវេទិកាហ្គេមអន្តរជាតិ។ នេះបង្កបញ្ហាសម្រាប់អ្នកលេងក្នុងស្រុកដែលចាប់អារម្មណ៍លើការភ្នាល់កីឡា eSports តាមអ៊ីនធឺណិត ដែលជាអកុសលមិនមាននៅ Turf Club and the Pools។

បណ្តាញឯកជននិម្មិត ឬ VPNs គឺជាមធ្យោបាយងាយស្រួលបំផុតក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈម។ ពួកគេជួយអ្នកលេងចូលទៅកាន់គេហទំព័រភ្នាល់ eSports ដែលត្រូវបានរារាំងដោយភូមិសាស្ត្រដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណនៅក្រៅប្រទេស។ នេះមិនមែនជាវិធីសាស្រ្តបញ្ឆិតបញ្ឆៀងចំពោះល្បែងពីចម្ងាយទេ។ ដូច្នេះ អ្នកលេងគួរតែធ្វើសកម្មភាពដោយហានិភ័យផ្ទាល់ខ្លួន។ គេហទំព័រភ្នាល់ eSports ល្អបំផុត សឹង្ហបុរី ទទួលការអនុញ្ញាតលេងល្បែងពីអាជ្ញាធរល្បីៗលើពិភពលោក ដូចជា Curacao, Gibraltar និង Malta។ ទំព័រនេះរួមបញ្ចូលតែគេហទំព័រដែលបានគ្រប់គ្រងប៉ុណ្ណោះ។

ច្បាប់កីឡានៅសិង្ហបុរី

ការភ្នាល់ Esports គឺជាផ្នែកមួយនៃការលេងល្បែងពីចម្ងាយ ដែលរួមបញ្ចូលការប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណែត ទូរស័ព្ទ វិទ្យុ ទូរទស្សន៍ ឬទម្រង់នៃបច្ចេកវិទ្យាអេឡិចត្រូនិចណាមួយ។ លក្ខន្តិកៈចំនួនពីរដែលគ្រប់គ្រងការភ្នាល់នៅប្រទេសសិង្ហបុរីគឺ CRA និង MHA ។ CRA គ្រប់គ្រងការលេងហ្គេមកាស៊ីណូ ដោយធានាថាគ្មានប្រតិបត្តិការឧក្រិដ្ឋកម្ម ឬការកេងប្រវ័ញ្ចកើតឡើងនៅក្នុងប្រទេស។

អាជ្ញាធរធានាថាអ្នកបង្កើតសៀវភៅទាំងអស់ផ្តល់សេវាកម្មដោយស្មោះត្រង់ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់អនីតិជន និងជនងាយរងគ្រោះ។ នៅក្រោម MHA គឺជាអ្នកត្រួតពិនិត្យម្នាក់ទៀតដែលគេស្គាល់ថាជាអង្គភាពគ្រប់គ្រងការលេងល្បែងស៊ីសង ឬ GRU ដែលត្រួតពិនិត្យការភ្នាល់ពីចម្ងាយ និងម៉ាស៊ីនភ្នាល់។

តើអ្នកភ្នាល់មានច្បាប់នៅសិង្ហបុរីទេ?
សកម្មភាពភ្នាល់នៅសិង្ហបុរី

សកម្មភាពភ្នាល់នៅសិង្ហបុរី

ការលេងល្បែងស៊ីសងក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីជាទូទៅត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយច្បាប់ភ្នាល់ដែលគ្រប់គ្រងអ្នកភ្នាល់ ឆ្នោត និងផ្ទះល្បែងដែលមានមូលដ្ឋានលើដី។ សកម្មភាពភ្នាល់ផ្សេងទៀតមានដូចខាងក្រោម៖

ច្បាប់គ្រប់គ្រងកាស៊ីណូ 2006

ទង្វើនេះត្រួតពិនិត្យកាស៊ីណូស្របច្បាប់ទាំងពីរនៅសិង្ហបុរី។ កាស៊ីណូនៅប្រទេសសិង្ហបុរីដំណើរការក្រោមរមណីយដ្ឋានរួមបញ្ចូលគ្នា (IR) ដែលមានទីតាំងនៅ Resorts World Sentosa និង Marina Bay Sands។ ទាំងនេះគឺជាអគារសណ្ឋាគារដែលមានមជ្ឈមណ្ឌលសន្និបាត សួនកម្សាន្ត អាហារដ្ឋានដ៏ល្អ ហាងប្រណីត និងកន្លែងកម្សាន្ត។

ម៉ាស៊ីនស្លតត្រូវបានរកឃើញនៅក្នុងបន្ទប់ដែលបានកំណត់ ហើយត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយច្បាប់ឆ្នោតឯកជន។ ច្បាប់គ្រប់គ្រងកាស៊ីណូត្រូវបានគ្រប់គ្រង និងអនុវត្តដោយ CRA ដែលទទួលបន្ទុកលើការផ្តល់អាជ្ញាប័ណ្ណផ្ទះភ្នាល់តាមដី។ ច្បាប់នេះផ្តល់ឱ្យសាខាស៊ើបអង្កេតឧក្រិដ្ឋកម្មកាស៊ីណូមានអាណត្តិដើម្បីអនុវត្តការស៊ើបអង្កេតទាក់ទងនឹងឧក្រិដ្ឋកម្មល្បែងស៊ីសង។

ច្បាប់លេងល្បែងពីចម្ងាយឆ្នាំ 2014

ទង្វើនេះគ្រប់គ្រង សកម្មភាពភ្នាល់អនឡាញ. យោងតាមច្បាប់នៃការលេងល្បែងពីចម្ងាយ ការលេងល្បែងស៊ីសងគឺជាពាក្យទូលំទូលាយដែលអាចសំដៅទៅលើការភ្នាល់ ការលេងហ្គេមឆ្នោត ឬការលេងហ្គេម។ ការភ្នាល់គឺជាសកម្មភាពនៃការភ្នាល់ប្រាក់ពិតប្រាកដលើលទ្ធផលនៃហ្គេមកីឡា ឬព្រឹត្តិការណ៍ណាមួយដែលត្រូវបាន gazetted ។ ឆ្នោតគឺជាហ្គេម ការប្រកួត ឬគ្រោងការណ៍ដែលរង្វាន់ត្រូវបានចាប់ និងចែកចាយដោយផ្អែកលើឱកាសសុទ្ធ។

ច្បាប់ឆ្នោតឯកជនឆ្នាំ 2011

ច្បាប់នេះគ្រប់គ្រងឆ្នោតឯកជនទាំងអស់ក្នុងប្រទេស។ ក្រោមទង្វើនេះ ប្រជាពលរដ្ឋមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតឲ្យចូលលេងល្បែងឆ្នោតឯកជនដោយគ្មានការអនុញ្ញាតពីរដ្ឋាភិបាលឡើយ។ ការបំពានច្បាប់ទាក់ទាញការជាប់ពន្ធនាគារ និងការពិន័យជាប្រាក់។

ច្បាប់ហ្គេមទូទៅឆ្នាំ 1961

ទង្វើនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីរឹតបន្តឹងការលេងល្បែងសាធារណៈ ផ្ទះល្បែងប្រជាប្រិយ និងឆ្នោតសាធារណៈ។

ច្បាប់ប៉ូលីស XIII 1856

នេះជាច្បាប់ភ្នាល់ដំបូងដែលហាមមិនឱ្យមានផ្ទះល្បែង។

អាងហែលទឹកសិង្ហបុរី (1968)

ឆ្នោតសិង្ហបុរី Pools ត្រូវបានណែនាំដើម្បីលុបបំបាត់កន្លែងភ្នាល់ខុសច្បាប់ និងបង្កើតបរិយាកាសគ្រប់គ្រងសម្រាប់ពលរដ្ឋ។ ភាពផ្តាច់មុខដែលគ្រប់គ្រងដោយរដ្ឋផ្តល់នូវការចាប់ឆ្នោតប្រចាំខែ Singapore Sweepstakes Toto និង 4D lottos ។ វាក៏ជាសៀវភៅកីឡាស្របច្បាប់តែមួយគត់នៅក្នុងប្រទេសដែលមានទីផ្សារភ្នាល់សម្រាប់ការប្រណាំងម៉ូតូ និងបាល់ទាត់/បាល់ទាត់។

សកម្មភាពភ្នាល់នៅសិង្ហបុរី
ហ្គេមសំណព្វរបស់កីឡាករសិង្ហបុរី

ហ្គេមសំណព្វរបស់កីឡាករសិង្ហបុរី

ថ្វីត្បិតតែជាវិស័យវ័យក្មេងនៅក្នុងល្បែងស៊ីសងក៏ដោយ ក៏សហគមន៍ eSports កំពុងរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ លីគកំពូលជាច្រើនត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងចូលរួមក្នុងពេលឆាប់ៗនេះ។

Dota 2 Championship

ជើងឯកថ្នាក់ជាតិមួយក្នុងចំណោមជើងឯកជាតិដែលទន្ទឹងរង់ចាំបំផុតគឺជើងឯក Dota 2 ដែលពាក់ព័ន្ធនឹង Singapore eSports League (SEL) ។ ដូចរដូវកាលបាល់ទាត់ក្នុងស្រុកជាច្រើនដែរ ជើងឯក Dota 2 ថ្នាក់ជាតិគឺជាគោលសម្រាប់ហ្គេមអាជីពក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី ហើយមានគោលបំណងកំណត់កម្រិតខ្ពស់។

PVP eSports Championships

ការប្រកួត eSports ត្រូវបានចាប់ផ្តើមដោយម៉ាកទូរគមនាគមន៍កំពូលមួយក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី- Singtel ក្នុងឆ្នាំ 2018។ រង្វាន់ចុងក្រោយគឺ $400,000 សម្រាប់ហ្គេមទូរស័ព្ទរបស់ពួកគេ Arena of Valor.

ដំណើរកម្សាន្តសមុទ្រ

ប្រទេសសិង្ហបុរីស្ថិតក្នុងចំណោមប្រទេសអាស៊ីអាគ្នេយ៍ទាំងប្រាំដែលមានរន្ធដោតនៅក្នុងការប្រកួត League of Legends eSports ។ នៅក្នុងដំណើរទេសចរណ៍ SEA ក្រុមដែលឈ្នះទទួលបានតំណាងឱ្យតំបន់ទាំងមូលនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍កម្រិតកំពូល រួមទាំងការប្រកួត League of Legends World Championship និង Mid-Season Invitational ។ នេះ។ League of Legends World Championship ទទួលបានតំណែងដំបូងនៅលើប្រតិទិន League of Legends ។ ការប្រកួតដែលនាំមកនូវក្រុមល្អបំផុតមកពីជុំវិញពិភពលោក ធ្វើឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំនៅចន្លោះខែតុលាដល់ខែវិច្ឆិកា។ ក្នុងនាមជាព្រឹត្តិការណ៍កីឡា eSports ដ៏ធំបំផុតមួយនៅក្នុងពិភពលោក វាផ្តល់នូវទីផ្សារសម្រាប់គេហទំព័រភ្នាល់ eSports ដ៏ល្អបំផុតនៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី។

ហ្គេមសំណព្វរបស់កីឡាករសិង្ហបុរី
វិធីសាស្រ្តបង់ប្រាក់នៅប្រទេសសិង្ហបុរី

វិធីសាស្រ្តបង់ប្រាក់នៅប្រទេសសិង្ហបុរី

ការភ្នាល់ Esports ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី មិនអាចងាយស្រួលជាងក្នុងការពិចារណាពីភាពសាមញ្ញនៃការដាក់ប្រាក់ និងដកប្រាក់ពីការឈ្នះនោះទេ។ គេហទំព័រភ្នាល់ eSports អនឡាញ Offshore គាំទ្រ វិធីសាស្រ្តទូទាត់ផ្សេងៗ និងរូបិយប័ណ្ណសកលដូចជា USD, EUR, និង GBP ។ ដោយសារតែការកើនឡើងនៃចំនួនអ្នកភ្នាល់ពីសិង្ហបុរី គេហទំព័រទាំងនេះក៏ទទួលយក SGD ផងដែរ។ នេះគឺជាបញ្ជីនៃវិធីបង់ប្រាក់ដែលប្រើជាទូទៅបំផុតសម្រាប់ការភ្នាល់ eSports ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី។

  • កាតឥណទាន
  • ការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារ
  • កាបូបអេឡិចត្រូនិច

នៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី ការផ្ទេរប្រាក់តាមអេឡិចត្រូនិកត្រូវបានសម្របសម្រួលដោយ eNets ដូចជាបណ្តាញសម្រាប់ការផ្ទេរអេឡិចត្រូនិក។ សេវាកម្មទាំងនេះដំណើរការជាមួយធនាគារធំៗដូចជា OCBC Bank, UOB, និង DBS Bank ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទេរប្រាក់ពីកាតធនាគាររបស់ពួកគេទៅកាន់ពាណិជ្ជករអនឡាញ។ ធនាគារតាមអ៊ីនធឺណិតផ្ទាល់តាមរយៈ Citadel Direct ក៏ជាជម្រើសដ៏ល្អផងដែរ។ ការផ្ទេរប្រាក់តាមធនាគារគឺល្អនៅពេលដែលសន្តិសុខរបស់អ្នកលេងត្រូវការជំនួសកន្លែងទាំងនោះសម្រាប់ល្បឿន។

ជាអកុសល អ្នកភ្នាល់សិង្ហបុរីមិនអាចប្រើកាបូបអេឡិចត្រូនិកដូចជា PayPal និង Apple Pay សម្រាប់ការភ្នាល់បានទេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ កាបូបអេឡិចត្រូនិកក្នុងស្រុកដូចជា Sticpay គឺងាយស្រួលសម្រាប់ការភ្នាល់ eSports តាមអ៊ីនធឺណិត ព្រោះវាជួយសម្រួលដល់ការដាក់ប្រាក់ភ្លាមៗ និងការដកប្រាក់លឿនជាងមុន។ កាបូបបណ្ដាញផ្សេងទៀតដូចជា Skrill និង Neteller មានសម្រាប់ប្រតិបត្តិការភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិត។ Visa និង MasterCards ត្រូវបានទទួលយកដោយអ្នកភ្នាល់ស្ទើរតែទាំងអស់។

អ្នកភ្នាល់ជាច្រើនបានរួមបញ្ចូលរូបិយប័ណ្ណគ្រីបតូជារូបិយប័ណ្ណដែលអាចទទួលយកបាន ដើម្បីផ្គត់ផ្គង់ដល់អ្នកភ្នាល់ជាច្រើនដែលកាន់កាបូបលុយគ្រីបតូ។ BTC, DOGE, LTC, និង ETH គឺជាជម្រើសអនាមិកចំពោះការផ្ទេរប្រាក់ និងប័ណ្ណឥណទាន។

វិធីសាស្រ្តបង់ប្រាក់នៅប្រទេសសិង្ហបុរី
សំណួរគេសួរញឹកញាប់

សំណួរគេសួរញឹកញាប់

តើវាស្របច្បាប់ក្នុងការភ្នាល់ eSports ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីទេ?

ការភ្នាល់ Esports ក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរី មិនត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយទង្វើជាក់លាក់ណាមួយឡើយ។ ដោយសារការភ្នាល់កីឡាគឺខុសច្បាប់ មធ្យោបាយដែលមានសុវត្ថិភាពបំផុតក្នុងការភ្នាល់លើ eSports គឺដោយការចុះឈ្មោះជាមួយអ្នកភ្នាល់នៅបរទេស។

តើអាចភ្នាល់លើ eSports ដោយរបៀបណា?

មានជម្រើសមួយចំនួនតូចសម្រាប់ការភ្នាល់នៅ eSports bookies ។ មួយគឺការភ្នាល់ប្រាក់ពិតប្រាកដដែលអ្នកភ្នាល់ភ្នាល់លើអ្នកឈ្នះនៃព្រឹត្តិការណ៍ eSports ផែនទី ឬការប្រកួត។ ការភ្នាល់ស្បែកគឺជាជម្រើសមួយផ្សេងទៀតដែលរួមបញ្ចូលការភ្នាល់លើធាតុនៅក្នុងហ្គេម ឧទាហរណ៍ សម្លៀកបំពាក់ និងអាវុធ។ វាក៏មានការភ្នាល់បែប Fantasy ដែលអ្នកលេងដែលប្រមូលបានពិន្ទុខ្ពស់បំផុតឈ្នះរង្វាន់។ ចុងក្រោយ ការភ្នាល់ប្រកួតប្រជែងអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកភ្នាល់អាចប្រកួតប្រជែងជាមួយស្បែក និងប្រាក់ពិតប្រាកដក្នុងការរៀបចំក្រៅផ្លូវការ។ ការភ្នាល់ត្រូវបានទូទាត់នៅពេលដែលការប្រកួតបញ្ចប់។

តើ eSports Matched មានការផ្សាយផ្ទាល់ទេ?

បាទ។ អ្នកភ្នាល់កាន់តែច្រើនឡើងៗបានបញ្ចូលមុខងារស្ទ្រីម ដើម្បីបំពេញតម្រូវការរបស់អ្នកលេង។ នៅទីនេះ អ្នកលេងមើលសកម្មភាពនៅពេលពួកគេលាតត្រដាងក្នុងពេលជាក់ស្តែង។

តើគេហទំព័រភ្នាល់ eSports ផ្តល់ការផ្សព្វផ្សាយទេ?

ការផ្តល់ជូនពិសេសជាច្រើនមាននៅលើវេទិកាភ្នាល់ eSports។ ការផ្តល់ជូនមួយចំនួនគឺសម្រាប់អ្នកលេងថ្មី។ ប្រាក់រង្វាន់នីមួយៗត្រូវបានហ៊ុំព័ទ្ធដោយលក្ខខណ្ឌដែលគេស្គាល់ថាជាតម្រូវការនៃការភ្នាល់។ ពួកគេក៏មានកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់ផងដែរ។

តើអ្វីទៅជាគុណភាពនៃសៀវភៅកីឡា eSports ដ៏ល្អបំផុត?

គេហទំព័រដែលមានចំណាត់ថ្នាក់កំពូលផ្តល់នូវហាងឆេងដ៏អស្ចារ្យ ទីផ្សារភ្នាល់ចម្រុះ និងវិធីបង់ប្រាក់ដែលមានសុវត្ថិភាព។

សំណួរគេសួរញឹកញាប់