Halo

October 31, 2023

Bungie រងការវាយប្រហារដោយការបញ្ឈប់ការងារ៖ ការពន្យារពេលក្នុង Destiny 2 DLC និងការចេញផ្សាយម៉ារ៉ាតុង

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

នៅក្នុងរបាយការណ៍ថ្មីៗនេះ វាត្រូវបានគេបង្ហាញថា Bungie ដែលជាអ្នកបង្កើតដ៏ល្បីល្បាញនៃ Halo និង Destiny ត្រូវបានវាយប្រហារដោយរលកនៃការបញ្ឈប់ការងារ។ នេះមិនមែនជាលើកទីមួយទេដែលក្រុមហ៊ុនបានប្រឈមមុខនឹងការបញ្ឈប់ការងារនៅក្នុងបរិយាកាសសេដ្ឋកិច្ចបច្ចុប្បន្ន ប៉ុន្តែជុំពិសេសនេះបានជះឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំង។ ជាលទ្ធផល ការចេញផ្សាយ The Final Shape DLC របស់ Destiny 2 និង Marathon ដែលជាអ្នកបាញ់ប្រហារដែលរំពឹងទុកយ៉ាងខ្លាំងត្រូវបានពន្យារពេល។

Bungie រងការវាយប្រហារដោយការបញ្ឈប់ការងារ៖ ការពន្យារពេលក្នុង Destiny 2 DLC និងការចេញផ្សាយម៉ារ៉ាតុង

ផលប៉ះពាល់នៃការបញ្ឈប់ការងារ

ខណៈពេលដែលចំនួនពិតប្រាកដនៃបុគ្គលិកដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយការបញ្ឈប់ការងារមិនទាន់ដឹងនៅឡើយ របាយការណ៍ដំបូងបានបង្ហាញថាមនុស្សរាប់សិបនាក់ត្រូវបានដោះលែង។ ការចាកចេញនេះរួមមានបុគ្គលិកកម្រិតខ្ពស់មួយចំនួន ហើយព័ត៌មាននៃការលែងត្រូវការតទៅទៀតបានបង្កឱ្យមានការភ្ញាក់ផ្អើលពេញបណ្តាញប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដូចជា LinkedIn និង Twitter ។

បរិយាកាសសេដ្ឋកិច្ចបច្ចុប្បន្ន

ឧស្សាហកម្មហ្គេម និងកីឡាអេឡិចត្រូនិក បានទទួលរងផលប៉ះពាល់យ៉ាងខ្លាំងដោយការធ្លាក់ចុះនៃសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោក ដោយមនុស្សរាប់ម៉ឺននាក់បាត់បង់ការងារធ្វើនៅឆ្នាំនេះ។ ក្រុមហ៊ុនកំពុងជួបការលំបាកក្នុងការសម្របខ្លួនទៅនឹងលក្ខខណ្ឌដែលកាន់តែលំបាក ហើយឥទ្ធិពលនៃការបញ្ឈប់បុគ្គលិកមិនត្រឹមតែមានអារម្មណ៍ដោយបុគ្គលិកប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏ដោយសារតែក្រុមហ៊ុនដែលពួកគេបន្តចូលរួមផងដែរ។

ការឆ្លើយតបរបស់ Bungie

ជាការឆ្លើយតបទៅនឹងការបញ្ឈប់បុគ្គលិក លោក Pete Parsons នាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Bungie បានចេញសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយ។ ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា អ្នក​រិះគន់​មួយ​ចំនួន​បាន​រិះគន់​ការ​ឆ្លើយ​តប​របស់​គាត់​ថា​ជា​សំឡេង​ថ្លង់។ ផលប៉ះពាល់នៃការបញ្ឈប់ការងារលើក្រុមសង្គមរបស់ក្រុមហ៊ុនគឺជាក់ស្តែង ប៉ុន្តែអ្នកអភិវឌ្ឍន៍មិនត្រូវបានប៉ះពាល់នៅពេលនេះទេ។

ផលប៉ះពាល់សម្រាប់ហ្គេម Bungie

ការពន្យាពេលនៃការចេញផ្សាយម៉ារ៉ាតុង ដែលជាអ្នកបាញ់ប្រហារនាពេលអនាគត និង The Final Shape DLC សម្រាប់វាសនា 2 គឺជាលទ្ធផលផ្ទាល់នៃការបញ្ឈប់ការងារ។ Marathon ឥឡូវនេះត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងត្រូវបានចេញផ្សាយនៅឆ្នាំ 2025 ខណៈពេលដែល The Final Shape DLC ត្រូវបានរុញត្រឡប់ទៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ 2024 ។ គួរកត់សម្គាល់ថា Sony បានវិនិយោគ 1.2 ពាន់លានដុល្លារក្នុង 'ការរក្សាបុគ្គលិក' ដើម្បីការពារអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ Destiny 2 ពីការចាកចេញពី Bungie ។

ផលប៉ះពាល់រយៈពេលវែង

ខណៈពេលដែលការពន្យារពេលអាចជាផលប៉ះពាល់ភ្លាមៗបំផុតនៃការបញ្ឈប់ការងារ វាជាសោកនាដកម្មដែលក្រុមហ៊ុនមួយផ្សេងទៀតត្រូវងាកទៅរកការកាត់បន្ថយបុគ្គលិកដើម្បីរស់។ ក្រុមអភិវឌ្ឍន៍ស្នូលនៅ Bungie នៅតែរក្សាដដែល ដែលគួរតែកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់លើការចេញផ្សាយហ្គេម និងការពង្រីក។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ បញ្ហាធំជាងនេះ គឺតម្រូវការសម្រាប់ក្រុមហ៊ុននានាក្នុងការកំណត់អាទិភាពលើសុខុមាលភាពរបស់បុគ្គលិករបស់ពួកគេ។

សម្រាប់ព័ត៌មានកីឡា និងហ្គេមជាច្រើនទៀត សូមចូលទៅកាន់ Esports.net ។

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv
ThunderPick
ប្រាក់រង្វាន់ 2,000 ដុល្លារ

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

អ្នកលេងជាង 100 នាក់ដែលត្រូវប៉ះទង្គិចគ្នាក្នុង TFT កំណត់ 11's First EMEA Golden Spatula Cup
2024-04-25

អ្នកលេងជាង 100 នាក់ដែលត្រូវប៉ះទង្គិចគ្នាក្នុង TFT កំណត់ 11's First EMEA Golden Spatula Cup

ព័ត៌មាន