ព័ត៌មាន

October 28, 2023

អំណាចនៃទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេម៖ ការបង្កើតឧស្សាហកម្ម និងការតភ្ជាប់ជាមួយទស្សនិកជន

Vannak Siv
WriterVannak SivWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានទសវត្សរ៍ថ្មីៗនេះ ហ្គេមវីដេអូបានក្លាយទៅជាការកម្សាន្តដ៏ពេញនិយមបំផុតមួយ ការប្រកួតប្រជែង និងការស្វែងរកវប្បធម៌។ ជាមួយនឹងឧស្សាហកម្មហ្គេមកំពុងរីកចម្រើន និងបានព្យាករណ៍ថានឹងឈានដល់ទំហំទីផ្សារ 521.6 ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំ 2027 អ្នកបោះពុម្ពផ្សាយកំពុងស្វែងរកវិធីច្នៃប្រឌិតថ្មីជានិច្ចដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអ្នកលេងរបស់ពួកគេ។

អំណាចនៃទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេម៖ ការបង្កើតឧស្សាហកម្ម និងការតភ្ជាប់ជាមួយទស្សនិកជន

ហេតុអ្វីបានជាទីផ្សារ Influencer សម្រាប់ហ្គេម?

ទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមមានការកើនឡើង ដោយមានម៉ាកយីហោសហការជាមួយអ្នកលេងហ្គេមដើម្បីទាក់ទាញទស្សនិកជនដ៏ធំរបស់ពួកគេ។ នៅឆ្នាំ 2022 ទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលនៅក្នុងហ្គេមបានឈានដល់ជាង 4.4 ពាន់លានដុល្លារ ដែលបង្ហាញពីប្រសិទ្ធភាពរបស់វា។

Influencers បានបង្ហាញថាប្រសើរជាងម៉ាកយីហោក្នុងការកសាងទំនុកចិត្ត និងទាក់ទាញទស្សនិកជនរបស់ពួកគេ។ អ្នកមើលហ្គេមមានភាពស្មោះត្រង់ជាងអ្នកទស្សនាជាមធ្យម 50% ដែលធ្វើឱ្យពួកគេក្លាយជាជម្រើសដ៏ល្អសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយវីដេអូហ្គេម។

ប្រវត្តិសង្ខេបនៃទីផ្សារហ្គេមដែលមានឥទ្ធិពល

ទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមមានការចាប់ផ្តើមដ៏លំបាក ដោយដំបូងឡើយអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយមានការសង្ស័យចំពោះខ្លឹមសារដែលបានឧបត្ថម្ភដោយបង់ប្រាក់។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការកើនឡើងនៃ YouTube និង Let's Plays នៅពាក់កណ្តាលទសវត្សរ៍ឆ្នាំ 2010 បានត្រួសត្រាយផ្លូវសម្រាប់អ្នកមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមដើម្បីចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់ពួកគេ និងបង្កើនអត្រាការបម្លែងសម្រាប់អ្នកបោះពុម្ពផ្សាយ។

Twitch ដែលជាវេទិកាផ្សាយផ្ទាល់ដ៏ល្បី បានធ្វើបដិវត្តន៍បន្ថែមទៀតនូវទិដ្ឋភាពទីផ្សារនៃអ្នកមានឥទ្ធិពលលើហ្គេម ដោយផ្តល់ជូននូវវេទិកាសម្រាប់អ្នកលេងហ្គេមដើម្បីភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយទស្សនិកជនរបស់ពួកគេក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែង។ Esports ក៏បានដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការរីកចម្រើននៃទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេម ដោយព្រឹត្តិការណ៍ហ្គេមប្រកួតប្រជែងបានទាក់ទាញអ្នកទស្សនារាប់លាននាក់។

ទម្រង់នៃឧស្សាហកម្ម

ភាពពេញនិយមនៃមាតិកាហ្គេមនៅលើ YouTube និង Twitch បាននាំឱ្យមានការបង្កើតភ្នាក់ងារទីផ្សារ និងបណ្តាញដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមពិសេស។ ទីភ្នាក់ងារទាំងនេះបានសម្រួលភាពជាដៃគូ និងធានានូវភាពជោគជ័យនៃយុទ្ធនាការទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពល។

ទីផ្សារមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមបានពង្រីកទៅវេទិកាថ្មីដូចជា TikTok និង Instagram ដែលពង្រឹងសារៈសំខាន់របស់វានៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ។ ជាពិសេស TikTok បានផ្តល់ឱ្យអ្នកលេងហ្គេមនូវឱកាសពិសេសមួយដើម្បីបង្ហាញពីការងាររបស់ពួកគេ និងចូលរួមជាមួយទស្សនិកជនកាន់តែទូលំទូលាយ។

Influencer Marketing នៅក្នុងហ្គេមថ្ងៃនេះ

ទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមបានផ្លាស់ប្តូរពីវិធីសាស្រ្តពិសោធន៍ទៅជាយុទ្ធសាស្ត្រសំខាន់ និងសំខាន់សម្រាប់ការឈានដល់ទស្សនិកជនហ្គេមប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ បុគ្គលិកលក្ខណៈលេងហ្គេមដ៏មានឥទ្ធិពលដូចជា Ninja និង PewDiePie បង្ហាញពីលទ្ធភាព និងឥទ្ធិពលដែលអ្នកមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមកាន់កាប់។

អ្នកបោះពុម្ពផ្សាយហ្គេម ចាប់ពីអ្នកអភិវឌ្ឍន៍អ៊ីនឌី រហូតដល់អ្នកលេងឧស្សាហកម្មធំៗ បានទទួលស្គាល់តួនាទីសំខាន់នៃអ្នកមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមក្នុងការផ្សព្វផ្សាយហ្គេមរបស់ពួកគេ។ ភាពជាដៃគូរបស់ Influencer បានក្លាយជាផ្នែកសំខាន់មួយនៃយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សាររបស់ពួកគេ ដែលនាំទៅរករឿងជោគជ័យសំខាន់ៗ។

សរុបមក ទីផ្សារដែលមានឥទ្ធិពលលើហ្គេមបានផ្លាស់ប្តូររបៀបដែលអ្នកបោះពុម្ពផ្សាយហ្គេមភ្ជាប់ជាមួយទស្សនិកជនរបស់ពួកគេ។ ជាមួយនឹងថាមពលក្នុងការរៀបចំទេសភាពហ្គេម អ្នកមានឥទ្ធិពលបានក្លាយជាផ្នែកមួយដែលមិនអាចខ្វះបាននៃសៀវភៅទីផ្សារហ្គេម។

About the author
Vannak Siv
Vannak Siv
About

វណ្ណក្រចាបន្ទូលមកពីកាមពត ហើយរស់នៅភ្នំពេញ។ គាត់ជាអ្នកមានភាពចូលចិត្តក្នុងការលេងហ្គេម និងបកប្រែភាសា។ គាត់ធ្វើការបកប្រែកម្មវិធីហ្គេមនៅកម្ពុជា និងបង្កើតការទាក់ទាញជាមួយគេហទំព័រប្រាណការណ៍។

Send email
More posts by Vannak Siv
ThunderPick
ប្រាក់រង្វាន់ 2,000 ដុល្លារ

ព័ត៌មានថ្មីបំផុត

អ្នកលេងជាង 100 នាក់ដែលត្រូវប៉ះទង្គិចគ្នាក្នុង TFT កំណត់ 11's First EMEA Golden Spatula Cup
2024-04-25

អ្នកលេងជាង 100 នាក់ដែលត្រូវប៉ះទង្គិចគ្នាក្នុង TFT កំណត់ 11's First EMEA Golden Spatula Cup

ព័ត៌មាន